Citat:
Ursprungligen postat av
Danne90
Jag brukar inte döda dem men jag är å andra sidan laglydig medborgare.
Det uppstod bråk på en parkering i Landskrona en gång där en blatte slog till en kärring som föll illa och dog. Jag antar att du tycker att hon får skylla sig själv med?
Hade kvinnan spottat honom på honom innan så får man räkna med tillbakaka, nu var det säkert en kränkt blatte som inte hade koll på sitt humör över en mindre dispyt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Hej vänner.
Det finns ett finskt gammalt uttryck som ungefärligt översatt (min Finska är tyvärr bedrövlig) säger: "Gräva blod ur sin egen näsa".
Detta var just vad Bolsjeviken gjorde. Han kaxade upp sig för mycket, och fick en smäll. Att denna smäll ev. ledde till döden är förvisso beklagligt men till största delen självförvållat.
Hade han inte varit så vänster-grisig och börjat spotta och svina hade han troligtvis varit i livet idag.
Jag tror inte en sekund den Finske nationalisten hade för avsikt att slå ihjäl Bolsjeviken, utan mer bara sätta honom på plats.
MVH/Gnomegirl
Exakt, ge fan i att spotta folk om du inte vill få en smäll på käften!
Citat:
Ursprungligen postat av
wurhan
Detta med att brottsoffret var "pundare", endast sett det skrivas i tråden, finns det någon källa på att han nyttjade narkotika och hur är det relevant för tråden? Insuerar man att personer som eventuellt har drogproblematik förtjänar att dö eller är mindre värda?
Som sagt källor finns över hela internet att den lilla söta pojken/ spottande våldsamma vänsterkillen var torsk på droger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Det är en trådsanning vad vi vet.
Och ja, nassar brukar tycka att folk som pundar förtjänar att dö och är undermänniskor.
Känner inga nassar men mina vänner tycker tycker att vi ska ta hand om och behandla sjuka människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
-benito-
Källa på att damen i fråga spottade och hotade babben?
Kom hon till parkeringen endast i syfte att mucka bråk med blattar?
Dog hon en vecka efter händelsen?
Gick hon från egen maskin från platsen för att sedan friskförklaras av sjukvården?
Nyfiken på hur du kan dra paralleller mellan dessa bägge fall...
Exakt stor skillnad i scenarion!
Citat:
Ursprungligen postat av
Hendrax
Oavsett vad folk har för åsikter och hur folk beter sig (spottar, skriker, visar snoppen) så slår man inte någon på käften. Om man nu är en sådan grottmänniska att man använder våld så får man stå för konsekvenserna och även vara medveten om dem. ligger personen medvetslös så kanske man skall fixa hjälp istället för att ladda upp ett videoklipp på youtube i propaganda syfte. Ja du, ter inte mycket till nassar och deras stenåldersideologi.
Sluta upp med dina pajas fasoner, det var folk framme på direkten och tog hand om den spottande och fräsande killen, han fick ambulans till sjukan ...... och dog någon vecka senare.
Stenkastarvänstern är extremt våldsam men dom är också extremt duktiga på att vinkla saker och ting, när någon säger ifrån! Kasta sten bränna ner byggnader, molotows, bomber, elda/bomba fullsatta hamburgehak ....aktioner mot slakterier osv osv osv
Denna karljäveln har dock kastat sin sista sten och spottat sin sista gång!
VIF din ......... Tankar till familjen!