2016-09-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Fanns en lista några sidor back med 6-8 nya landslag.
Den var fejk, inga nya landslag.
Citera
2016-09-20, 14:38
Medlem
Vad kommer priset sitta på? Enligt prisjakt cirka 550-600kr. Kommer den stiga eller sjunka på release dagen?

Hur fungerar det med alla preorders. Varför ska man pre-orda spel om inte man vill ha "tillbehör" eller premium eller det dem erbjuder, utan bara basic shit.
Citera
2016-09-20, 15:23
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Emelie Heskey
Eller dansken själv, Lord Bendtner
Citera
2016-09-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Music4All
Vad kommer priset sitta på? Enligt prisjakt cirka 550-600kr. Kommer den stiga eller sjunka på release dagen?

Hur fungerar det med alla preorders. Varför ska man pre-orda spel om inte man vill ha "tillbehör" eller premium eller det dem erbjuder, utan bara basic shit.

Förbokade mitt FIFA 17 (Xbox One) på denna sida http://www.cjs-cdkeys.com/products/FIFA-17-Xbox-One-Account.html för 275 kr. Nu sitter spelet i mitt bibliotek och inväntar den 29:e för att kunna laddas ner. Har använt CJS i flera år och aldrig haft några problem. Skaffade mitt FIFA 16, UFC 2, Sim City och andra spel därifrån. Dom kommer fylla på FIFA lagret i tid till releasen läste jag på Facebook, tror det är slut på lagret just nu.
Senast redigerad av Eric09 2016-09-20 kl. 16:11.
Citera
2016-09-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eric09
Förbokade mitt FIFA 17 (Xbox One) på denna sida http://www.cjs-cdkeys.com/products/FIFA-17-Xbox-One-Account.html för 275 kr. Har använt CJS i flera år och aldrig haft några problem. Skaffade mitt FIFA 16 och andra spel därifrån.
Personligen så tycker inte jag att det känns så hippt att dela konto med någon annan som man inte känner...
Citera
2016-09-20, 15:55
Medlem
På Xbox store kostar FIFA 17 699kr. Men ändrar man till USA kostar det 59$, vilket bara är typ 515kr. Någon som vet om det är "lagligt" att köpa det? Man får även spelet två dagar tidigare då
Citera
2016-09-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Personligen så tycker inte jag att det känns så hippt att dela konto med någon annan som man inte känner...

Man delar inte konto, du köper ett helt nytt konto som har FIFA 17 som pre-ordat sen får du alla login uppgifter som du sedan kan - om du vill - ändra, dvs password, recovery email, secret question samt telefonnummer. Det är inte ett måste, men jag gör så. Ingen får tillgång till det förutom du. Sedan loggar du in på det kontot på din xbox one och väljer att det är din hemma xbox i "inställningar" för att registrera spelet på din konsol, efter att du gjort det kan du ta bort kontot helt och hållet och spela på ditt vanliga konto/profil i fortsättningen. Tar inte mer än 3 min. Som sagt har gjort det förr.

Finns tydliga uppgifter på deras hemsida hur man ska gå tillväga. Steg för steg.
Senast redigerad av Eric09 2016-09-20 kl. 16:22.
Citera
2016-09-20, 16:06
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
På Xbox store kostar FIFA 17 699kr. Men ändrar man till USA kostar det 59$, vilket bara är typ 515kr. Någon som vet om det är "lagligt" att köpa det? Man får även spelet två dagar tidigare då
Undrar också detta fast på playstation store.
Dessutom en till fråga, kan man "ändra" tillbaka sedan till sverige efter man köpt det så spelet liksom blir "reggat" i sverige eller komma detta skapa problem när man vill vara med i tunering och matchmaking och liknande?
Citera
2016-09-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
Undrar också detta fast på playstation store.
Dessutom en till fråga, kan man "ändra" tillbaka sedan till sverige efter man köpt det så spelet liksom blir "reggat" i sverige eller komma detta skapa problem när man vill vara med i tunering och matchmaking och liknande?
Har tänkt att köpa ett gift card med 60$ med en kod som man löser in ist för att betala med kontokort/paypal. Då borde dem inte veta att man är utanför USA eftersom dem inte använder sig av någon IP - tracker.
Tror man kan ändra tillbaks den 29de iaf
Citera
2016-09-20, 16:59
Medlem
Läthers avatar
Blev Super Deluxe Edition. 20% rabatt var ju ganska bra.
Citera
2016-09-20, 17:34
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Music4All

Priset bör ligga på de summorna du skrev
Citera
2016-09-20, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
Blev Super Deluxe Edition. 20% rabatt var ju ganska bra.
Var då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in