2016-09-19, 17:01
Medlem
Någon som vet om det funkar det här med att ändra sin location på Xbox till USA så man kan köpa spelet den 27:e istället?
Citera
2016-09-19, 18:08
Medlem
Frewibs avatar
Vilken spelare längtar ni till att använda på fifa 17 UT?
Citera
2016-09-19, 19:25
Medlem
CommonKnowledges avatar
Har det slappts info om vilka landslag som kommer finnas att kunna spela med?

Albanien, Kroatien och Serbien var inte med i 16 sa vad ar det som kravs?
Bra ranking? Masterskaps-deltagande?

Numera FIFA och UEFA-erkanda Kosovo som ar med i VM-kvalet?
Citera
2016-09-19, 19:38
Medlem
trattfans avatar
Hatar demot, tycker spelarna rör sig så jävla sakta och är sega i vändningarna?!
Men tyckte samma sak om FIFA16 demot, och har för mig jag tyckte samma om FIFA14 demot.. så självklart kommer jag även köpa FIFA17 när det släpps.

Gillar nya straffarna.
Citera
2016-09-19, 19:40
Medlem
-supermans avatar
Om jag skulle bli medlem i origin access nu, och förhandsboka fifa 17 standard edition,
Skulle jag då få tillgång till early access nu redan på torsdag "22 sep" i tio timmar?

Sitter på PC.

För har förhandsbokat spelet via Spelbutiken för 448 kr, Men känner att det skulle vara värt att få det en vecka tidigare om det bara blir drygt 130 kr dyrare...

Kan man gå ur origin access direkt efter detta då jag inte har ett behov utav mer än en månad?

Någon med koll på allt detta?

Mvh
Citera
2016-09-20, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -superman
Om jag skulle bli medlem i origin access nu, och förhandsboka fifa 17 standard edition,
Skulle jag då få tillgång till early access nu redan på torsdag "22 sep" i tio timmar?

Sitter på PC.

För har förhandsbokat spelet via Spelbutiken för 448 kr, Men känner att det skulle vara värt att få det en vecka tidigare om det bara blir drygt 130 kr dyrare...

Kan man gå ur origin access direkt efter detta då jag inte har ett behov utav mer än en månad?

Någon med koll på allt detta?

Mvh

Skaffar du Origin access så får du tillgång till FIFA 17 med start den 22:a september i totalt 10 timmar. Dock förstår jag inte varför du vill betala 130kr extra? Du kan ju behålla din förhandsbokning på Spelbutiken och bara köra ett medlemskap i Origin Access i en månad för 40kr - https://www.origin.com/swe/sv-se/store/origin-access Finns inget krav på förhandsbokning hos EA eller någon annan för att skaffa Origin Access och därmed kunna spela i förtid. Det är till för folk som vill spela/testa olika spel - oavsett om de förhandsbokat eller inte.

Väljer du att bli medlem så kommer du kunna ladda ner spelet via Origin den 22:a. Du kommer inte behöva någon kod eller liknande. Sedan försvinner spelet från ditt bibliotek när du uppnått totalt 10 timmar. Alla framsteg du gör i spelet under "Early Access" sparas så du har inte förlorat något sen när det väl är dags för den officiella releasen.

Tänk på att avsluta spelet om du tar en paus. Sitter du och hänger "idle" i menyerna så dras den tiden av likaså från dina 10 timmar. Så avsluta spelet helt om du inte sitter vid datorn eller jobbar på annat.

Citat:
Ursprungligen postat av -superman
Kan man gå ur origin access direkt efter detta då jag inte har ett behov utav mer än en månad?Mvh

Ja. Du loggar bara in på Origin och går in på dina kontoinställningar så ska det finnas ett alternativ att upphäva medlemskapet utan någon bindningstid.
Senast redigerad av Eric09 2016-09-20 kl. 06:26.
Citera
2016-09-20, 09:11
Medlem
black.crowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Hatar demot, tycker spelarna rör sig så jävla sakta och är sega i vändningarna?!
Men tyckte samma sak om FIFA16 demot, och har för mig jag tyckte samma om FIFA14 demot.. så självklart kommer jag även köpa FIFA17 när det släpps.

Gillar nya straffarna.

Själv gillar jag att dom har dragit ner på tempot i spelet, spelade pes förra året just därför att det är ett lägre tempo.
Blir inte lika öppet, flängingt och arkadigt då.
Så blir nog ett fifa köp iår.
Gillar också de nya straffarna men antar att pilen försvinner online eller om man möts på samma konsol?
Citera
2016-09-20, 09:37
Medlem
Stekwalls avatar
Någon som vet när Web App kommer ut?
Citera
2016-09-20, 10:59
Medlem
Frewibs avatar
Ja, pilen kommer att försvinna. Det är ett hjälpmedel i demot. Faktum är att man redan kan stänga av det.
Citera
2016-09-20, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
Någon som vet när Web App kommer ut?
fel tråd, men kommer tydligen ikväll
Citera
2016-09-20, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Vilken spelare längtar ni till att använda på fifa 17 UT?
Emelie Heskey
Citera
2016-09-20, 13:03
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Har det slappts info om vilka landslag som kommer finnas att kunna spela med?

Albanien, Kroatien och Serbien var inte med i 16 sa vad ar det som kravs?
Bra ranking? Masterskaps-deltagande?

Numera FIFA och UEFA-erkanda Kosovo som ar med i VM-kvalet?

Fanns en lista några sidor back med 6-8 nya landslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in