Citat:
Ursprungligen postat av
-superman
Om jag skulle bli medlem i origin access nu, och förhandsboka fifa 17 standard edition,
Skulle jag då få tillgång till early access nu redan på torsdag "22 sep" i tio timmar?
Sitter på PC.
För har förhandsbokat spelet via Spelbutiken för 448 kr, Men känner att det skulle vara värt att få det en vecka tidigare om det bara blir drygt 130 kr dyrare...
Kan man gå ur origin access direkt efter detta då jag inte har ett behov utav mer än en månad?
Någon med koll på allt detta?
Mvh
Skaffar du Origin access så får du tillgång till FIFA 17 med start den 22:a september i totalt 10 timmar. Dock förstår jag inte varför du vill betala 130kr extra? Du kan ju behålla din förhandsbokning på Spelbutiken och bara köra ett medlemskap i Origin Access i en månad för 40kr -
https://www.origin.com/swe/sv-se/store/origin-access Finns inget krav på förhandsbokning hos EA eller någon annan för att skaffa Origin Access och därmed kunna spela i förtid. Det är till för folk som vill spela/testa olika spel - oavsett om de förhandsbokat eller inte.
Väljer du att bli medlem så kommer du kunna ladda ner spelet via Origin den 22:a. Du kommer inte behöva någon kod eller liknande. Sedan försvinner spelet från ditt bibliotek när du uppnått totalt 10 timmar. Alla framsteg du gör i spelet under "Early Access" sparas så du har inte förlorat något sen när det väl är dags för den officiella releasen.
Tänk på att avsluta spelet om du tar en paus. Sitter du och hänger "idle" i menyerna så dras den tiden av likaså från dina 10 timmar. Så avsluta spelet helt om du inte sitter vid datorn eller jobbar på annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
-superman
Kan man gå ur origin access direkt efter detta då jag inte har ett behov utav mer än en månad?Mvh
Ja. Du loggar bara in på Origin och går in på dina kontoinställningar så ska det finnas ett alternativ att upphäva medlemskapet utan någon bindningstid.