Citat:
Ursprungligen postat av
Studsboll
Du är lika tom i bollen som alltid. Försäkringsbedrägeri? Många av bilarna har inte ens varit försäkrade och marknaden för försäkringsbedrägerier i Malmö uppgår inte till tio bilar per natt. Kaos-MENA ligger bakom bränderna och de gör det för att skapa just kaos; för att dra resurser från polisen och för att det är skoj. Och detta är Löfven medskyldig till på samma sätt som en förälder är medskyldig när dennes barn beter sig som apor. Han har släppt in koasfolket och nu vill han inte ens ta dem i örat. Och den senaste undersökningen om förtroende för Löfven som publicerades i Aftonbladet idag visar vad folket anser om denne kretin. Hans fan club uppgår till dig och en handfull blinda dårar.
Men oj så fel det kan bli i bland.
Du gillar inte utisar eller hur ?
I områden där bilar brinner bor till största delen utisar. Risken är då stor att det är en utisbil som brinner,vilket rimligen borde glädja dej.
Vem som är tom i bollen bör rimligen inte vara upp till dej att avgöra.
Löfven har inte ett skit med brinnande bilar här att göra,inte ett skvatt.
Lika lite som brinnande bilar någon annanstans.
Ger mej fan på att du inte ens kan påvisa att bilbrännarna kom hit under tiden Löfven suttit i regering