2016-05-16, 20:12
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Fast den där Jämoanmälan handlar inte om Claes Elfsberg. Det handlar istället om en person vars förnamn börjar på S.Det kan jag försäkra dig om.

+ att jag inte direkt ser det som bevis tror jag. ser inte hans namn o att det gäller glasbordsskitningen.
Citera
2016-05-17, 10:38
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
+ att jag inte direkt ser det som bevis tror jag. ser inte hans namn o att det gäller glasbordsskitningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ummm nej. Det är ett vedertaget faktum att det är Classe som är bajsmannen OCH TV-Mannen! Vet inte riktigt vem du försöker kasta skit på men det är ju känt att B.E. försökt skifta misstankarna på andra tidigare, som exempelvis Lasse Lönndahl. Kanske du fallit offer för propagandan han spridit?

http://www.expressen.se/noje/kanda-svenskars-sexliv-hangs-ut-av-chefredaktor/
Nej det är inget vedertaget faktum. Det är bara i din fantasifulla hjärna det är så.
Citera
2016-06-05, 11:25
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Nej det är inget vedertaget faktum. Det är bara i din fantasifulla hjärna det är så.
Alltså, det har framförts hur många gånger som helst, det finns bevis efter bevis bl.a. Alex Schulmans artikel, Se & Hör artikeln, Svullos vittnesmål, JämO-anmälan, and the list goes on!
Citera
2016-06-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Alltså, det har framförts hur många gånger som helst, det finns bevis efter bevis bl.a. Alex Schulmans artikel, Se & Hör artikeln, Svullos vittnesmål, JämO-anmälan, and the list goes on!

Alex Schulman och Se och Hör hämtar väl sina fakta här på Flashback så dem är väl inte mer trovärdiga än någon annan
Citera
2016-06-19, 19:51
Medlem
Jobbar hans son på SVT..?
Citera
2016-09-15, 18:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Alex Schulman och Se och Hör hämtar väl sina fakta här på Flashback så dem är väl inte mer trovärdiga än någon annan
Knappast troligt då Se & Hör artikeln samt Svullos vittnesmål är många år äldre än den här tråden.
Citera
2016-09-19, 00:20
Medlem
Teleslingas avatar
Men tänk om glasbordsryktena helt enkelt inte är sanna? Fasen vad tufft för Claes under alla år.
Inte för att jag vill förstöra stämningen här men kom bara att tänka på detta.
Citera
2016-09-19, 06:59
Medlem
_jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Men tänk om glasbordsryktena helt enkelt inte är sanna? Fasen vad tufft för Claes under alla år.

Sonny croccett är väl en av Flashbacks största trollare så det kan du göra med gott samvete.
Citera
2016-09-20, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga

Undrar hur medveten han är om denna tråd? Läser folk på SVT Flashback?
Citera
2016-09-20, 13:11
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Undrar hur medveten han är om denna tråd? Läser folk på SVT Flashback?
Jag tror han är högst medveten. Han har ju i olika sammanhang skrutit om hur allmänbildad och uppdaterad om tillvaron han är. Att denne man skulle undgått det saftiga skvallret om sin egen person vore ganska otroligt.

Jag tycker genuint illa om fanskapet sedan han bar sig mycket otrevligt åt i..tror jag..Schulman show. Det var någon skämt om..tror jag...förintelsen eller liknande, vilket inte gillades av CE. Istället för att på ett hövligt sätt bara låta saken passera, så var han tvungen at göra en grej av det hela. Mycket märklig person, herr Bajselvis...
Citera
2016-09-20, 15:56
Medlem
enfindams avatar
Han fick inte vara kvar på Rapport - eller Aktuellt. Nu sitter han och myser i SVT:s morgonsoffa. Vissa hänger sig krampaktigt kvar...
Citera
2016-10-02, 08:46
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Är inte karln pensionär? Vad gör han i Gomorron Sverige var och varannan dag? Iofs snäppet bättre än Hiba Daniel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in