2015-10-06, 16:04
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srinivasa
Kan moderator ta bort detta inlägg innan det drabbar flera?

Varför då!? Det har ju spekulerats i tråden om bägge parterna. Levengood sade det själv i radion. Han kan ju vara en av de som faktiskt fått ett antal meter kuk även om Gardell säkert har en liten en, men han verkar ju kompensera det med intensiteten. Det är väl inte bara jag som ska leva med det hjärnspöket.
Citera
2015-10-06, 16:44
Medlem
srinivasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Varför då!? Det har ju spekulerats i tråden om bägge parterna. Levengood sade det själv i radion. Han kan ju vara en av de som faktiskt fått ett antal meter kuk även om Gardell säkert har en liten en, men han verkar ju kompensera det med intensiteten. Det är väl inte bara jag som ska leva med det hjärnspöket.

Önskar jag aldrig hade sett flashback, men nu är det för sent.
Citera
2015-10-06, 18:27
Bannlyst
Citat:
Tror du inte Bard har fått mer kuk än Gardell? Bard kan ju inte ens behärska hans kåthet framför kameror och hela svenska folket. Fick ett p.m som sa att Bard mer eller mindre jobbat bakom ett gloryhole på någon klubb på kungsholmen. Kan tänka mig antal kukar som slafsas på en kväll i ett s.k gloryhole, 20-50 st?
Citera
2015-10-06, 19:00
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Tror du inte Bard har fått mer kuk än Gardell? Bard kan ju inte ens behärska hans kåthet framför kameror och hela svenska folket. Fick ett p.m som sa att Bard mer eller mindre jobbat bakom ett gloryhole på någon klubb på kungsholmen. Kan tänka mig antal kukar som slafsas på en kväll i ett s.k gloryhole, 20-50 st?

Skulle inte förvåna mig en sekund. Just bögarna verkar leva ut sina lustar helt utan begränsningar. På bastuklubbarnas tid så kunde dom tydligen ha sex med tiotals män varje kväll. Antagligen därför så spred sig bögpesten som en löpeld för ett par årtionden sedan.
Citera
2015-10-06, 19:23
Bannlyst
Citat:
Skulle inte förvåna mig en sekund. Just bögarna verkar leva ut sina lustar helt utan begränsningar. På bastuklubbarnas tid så kunde dom tydligen ha sex med tiotals män varje kväll. Antagligen därför så spred sig bögpesten som en löpeld för ett par årtionden sedan.
Jösses, ja då kan man tänka sig att det blev ett antal kukar. Skulle nog gissa på minst 500 st kukar har han då fått i sig. Undrar om han går på droger för att dämpa ångesten från allt oskyddat sex?
Citera
2015-10-06, 22:54
Medlem
CMBes avatar
Bland kvinnorna skulle jag nog säga att en som Lotta Engberg fått väldigt mycket stock. Kvinnan var (kanske är fortfarande) en vandringspokal.

Annars bör Lill-Babs och hennes femtioelva karlar nämnas.

Bland bögarna tippar jag på Andreas Lundstedt, Jonas Gardell och Alexander Bard.
Citera
2015-10-07, 09:48
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Bland kvinnorna skulle jag nog säga att en som Lotta Engberg fått väldigt mycket stock. Kvinnan var (kanske är fortfarande) en vandringspokal.

Att Lotta knullat som fan i sina dar, och gör det förmodligen fortfarande, är nog ställd utom all tvivel, men det skall nog mycket bult till för att spöa Lill-Babs det är jag övertygad om.
Citera
2015-10-07, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Att Lotta knullat som fan i sina dar, och gör det förmodligen fortfarande, är nog ställd utom all tvivel, men det skall nog mycket bult till för att spöa Lill-Babs det är jag övertygad om.
Tiden har naturligtvis en stor betydelse. Det skiljer om jag minns rätt 25 år i ålder på dessa kåta sångfåglar. Det tror jag inte att Lotta har kunnat ta ikapp, åtminstone inte än. För Lill-Babs har väl inte varit sexuellt inaktiv sedan 1990.
Citera
2015-10-07, 20:04
Medlem
bfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhitler1945
Om bara negerkuk hade räknats hade du nog haft rätt

Nu har hon en liten negerunge också. Jättesöt men det kanske bara verkade så eftersom jag såg den bredvid en sliten Sanna som definitivt borde tillhöra dom kvinnor som fått mest kuk i Sverige. Jag menar, pundar med negrer..
Citera
2015-10-07, 20:27
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Vad kommer dessa rykten från? Finns det någon sanning i det hela eller är det bara något elakt rykte som startades när hon var ung som hon aldrig lyckats komma ifrån??
Citera
2015-10-08, 08:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vad kommer dessa rykten från? Finns det någon sanning i det hela eller är det bara något elakt rykte som startades när hon var ung som hon aldrig lyckats komma ifrån??
Dom kommer från olika ........eh håll.
Citera
2015-10-08, 09:04
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Citat:
Dom kommer från olika ........eh håll.

Det har väl ryktats om det i många år! Från många håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in