|58530338]Det var då bra märkligt. Trots ditt trådläsande kände du att du tillförde något när just spasmerna diskuterades och du lade dig i. Det skulle tydligen ha diskuterats längre bak i tråden enligt dig. När jag efterfrågade var så kom du med svar på något helt annat.
Hade DU läst vad vi diskuterade så hade du kanske förstått vad det var jag efterfrågade. istället kommer du med trams och en för diskussionen helt irrelevant länk.
"Fackmannamässigt"

[/quote]
[quote=Hogdal Så är det tics eller inte? Du skulle presentera sjuka tics. Är det hennes voluntära huvudrörelser du avser? Eller är det grimaserna?
Låt oss föra denna förment medicinska diskussion lite mer fackmannamässigt, jag undrar som sagt följande:
Det var ditt eget uttryck jag använde mig av gubben. Du uppvisar vissa likheter med Hillarys symptom när du inte kommer ihåg vad du själv skrivit.
Det är inte så konstigt att några här inne diskuterar hennes överreaktioner. Fan världens bästa hjärnkirurg ben Carson satt och diskuterade saken i Fox News. Men folk här ska ta mer åt sig vad en anonym självgod svennebanan på flashback skriver?
[Funny] Expert Brain Surgeon Ben Carson reacts to Hillary Seizure clip
https://www.youtube.com/watch?v=CDtHKhCASmk