2016-09-19, 16:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Snälla! Än fast få gillar Clinton så bör ni hålla god ton.

Clinton är inte störd eller liknande. Hon har lunginflammation och har varit med om hjärnskakning och utbrändhet.

Har man en gång varit utmattad så kan man aldrig prestera bättre än man innan gjorde då man har lärt känna sina gränser.

Men att säga hon är störd osv är inte seriöst.
Jag tror att hon är psykiskt trött bara och har nedsatt immunförsvar.
2016-09-19, 16:52
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Snälla! Än fast få gillar Clinton så bör ni hålla god ton.

Clinton är inte störd eller liknande. Hon har lunginflammation och har varit med om hjärnskakning och utbrändhet.

Har man en gång varit utmattad så kan man aldrig prestera bättre än man innan gjorde då man har lärt känna sina gränser.

Men att säga hon är störd osv är inte seriöst.
Jag tror att hon är psykiskt trött bara och har nedsatt immunförsvar.

Dvs. hon är inte lämpig som president. När hon väl president så lär hon knappast kunna slappna av utan hon kommer att gå i väggen direkt.

Vad som är är lämpligt för Hillary och vad hon borde fokusera på är Canasta.
2016-09-19, 16:53
Avslutad
Hon har en neurologisk sjukdom av något slag, den saken är uppenbar. Parkinsons, antagligen. Sedan har hon förmodligen en massa andra problem också, "lunginflammation" och "förkylningar" och allt det där andra är bara snack som hennes stab drar till med för att dölja hur sjuk hon faktiskt är.

Ser man inte att hon är allvarligt sjuk så är man fan antingen riktigt dum i skallen eller blind.
2016-09-19, 16:56
Medlem
AversisrevAs avatar
Edit skrivfel

Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Jag ville inte diskutera konspirationsteorier utan till exempel att flaggan i bakgrunden plötsligt är mycket, mycket närmare än vad överblicksbilden visar. Det är en fysisk omöjlighet att den står så nära bakom henne och på avståndsbilder, så långt ifrån. Det är ingen konspiration jag är ute efter, jag söker bara en förklaring.

De som hävdar att månlandningen var en bluff har också ett batteri av "fysiska omöjligheter". Det brukar kunna förklaras om man lägger ner lite tid på det. Filmteknik, vinklar och material brukar vara lågoddsare.

Extraordinära påståenden kräver extraordinära bevis och det har inte framkommit såna.
Senast redigerad av AversisrevA 2016-09-19 kl. 17:00.
2016-09-19, 17:15
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Hon har en neurologisk sjukdom av något slag, den saken är uppenbar. Parkinsons, antagligen. Sedan har hon förmodligen en massa andra problem också, "lunginflammation" och "förkylningar" och allt det där andra är bara snack som hennes stab drar till med för att dölja hur sjuk hon faktiskt är.

Ser man inte att hon är allvarligt sjuk så är man fan antingen riktigt dum i skallen eller blind.

Uppenbart är det knappast. Däremot finns det en del frågetecken som gör det angeläget att få veta mer. Helst från sjukjournalen.

Hon tycks ha problem med luftvägarna, inte bara lunginflammationen (ej smittsam) men också allergi.
2016-09-19, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Uppenbart är det knappast. Däremot finns det en del frågetecken som gör det angeläget att få veta mer. Helst från sjukjournalen.

Hon tycks ha problem med luftvägarna, inte bara lunginflammationen (ej smittsam) men också allergi.

Har du sett hennes tics + klippet där hon "fryser" i samband med att hon ska gå in i en bil? Ibland kan hon ju för farao inte ens röra sig:

https://www.youtube.com/watch?v=SQjxM6gV3WU

Vad skulle det annars vara menar du, om det inte är något neurologiskt?

Är hon bara "förkyld" kanske? Sist jag var förkyld frös jag inte till is ute på trottoaren på det där sättet i alla fall.
2016-09-19, 17:35
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Vad tyder på allergi? Förutom att hennes stab har sagt det och sedan skyllt på annat?
2016-09-19, 17:36
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Har du sett hennes tics + klippet där hon "fryser" i samband med att hon ska gå in i en bil? Ibland kan hon ju för farao inte ens röra sig:

https://www.youtube.com/watch?v=SQjxM6gV3WU

Vad skulle det annars vara menar du, om det inte är något neurologiskt?

Är hon bara "förkyld" kanske? Sist jag var förkyld frös jag inte till is ute på trottoaren på det där sättet i alla fall.

Den som tar fram en inhalator har uppenbarligen luftrörsbesvär.

Den som haltar och går med käpp har uppenbarligen besvär i rörelseapparaten.

Den som får återkommande stora krampanfall har uppenbarligen någon störning i hjärnan.

Det krävs mer än några videoklipp av skilda händelser för att kunna fastslå att Hillary "uppenbarligen" har en neurologisk sjukdom. Sedan kan klippen vara hur märkliga som helst.

Givetvis krävs läkarundersökningar för att hävda det.
2016-09-19, 17:39
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Vad tyder på allergi? Förutom att hennes stab har sagt det och sedan skyllt på annat?

Hennes stab har sagt att hon lider av allergi. Behöver det ifrågasättas tycker du? Det senaste är lunginflammation. Det ena behöver inte utesluta det andra. Besvär med luftrören kan man utgå ifrån.
2016-09-19, 17:44
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Hennes stab har sagt att hon lider av allergi. Behöver det ifrågasättas tycker du?

De sade ju att hon var dehydrerad och sedan ändrade sig till lunginflammation. Så de ändrar sig. Därför kan man inte bara ta deras uttalanden som 100% sanning.
2016-09-19, 18:18
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Hennes stab har sagt att hon lider av allergi. Behöver det ifrågasättas tycker du? Det senaste är lunginflammation. Det ena behöver inte utesluta det andra. Besvär med luftrören kan man utgå ifrån.
Ja det behöver inte vara värre än så. I klippet där det hävdades att hin var berusad tycker jag hon snarare verkade ha fått en ordentlig dos antihistamin.

Det finns inte skäl nog att anta att hon lider av Parkinsons baserat på de klipp ni visat här i tråden. Ful ryktesspridning, men det kan säkert fungera.
2016-09-19, 19:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Hennes hälsa varierar från dag till dag precis som hos alla som är sjuka och käkar olika mediciner.

THE BOMB! Hillary calls NY attack "bombing", MEDIA & Hillary 39 seconds later criticize Trump
https://www.youtube.com/watch?v=P8FLDEyMjIM

"get the cost out of... upward spiral"
https://www.youtube.com/watch?v=ohnVx88IIdU

The Voice in Hillary's Earpiece Revealed
https://www.youtube.com/watch?v=8QoWvgNR4aE
Jo det är ju så, lunginflammation behöver inte nödvändigtvis har en linjär kurva tills man anses frisk.
Att Hillary kritiserar Trump, det tillhör ju den Amerikanska politiken.
Och på denna punkt har väl Trump anklagat Hillary för det mesta på den här jorden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in