Vad var det som föll ur/vid Hillarys ena byxben?
Tidigare i tråden så nämndes det att det var ett objekt i metall som föll ur Hillarys byxben i samband med hennes kollaps. Man kan se det i diverse filmer som t.ex:
https://www.youtube.com/watch?v=WtyyYlVls4U
Detta må vara lite foliehatt men vi alla vet hur mycket som döljs för oss vanliga människor.
Det finns några saker att hålla reda på och det finns lite teorier kring detta som jag har läst om:
1. Något ramlar ner vid hennes ena byxben, tillsynes då hon förlorar medvetandet. Ett objekt i metall som man hör på ljudet. Ganska litet i storlek.
2. Det ser ut som att det kan vara personen som håller Hillary upprätt som släpper den. Det ser ut som att hon tar den i sin hand vid ryggen/vänster arm och man ser att hon öppnar handen på höger sida för att släppa saken, direkt efter så hör man träffen i marken.
3. Det ser ut som att en person sparkar undan detta objekt. Han kommer fram vid ca 15 sekunder ifrån trädet hållandes i en mobil. Kolla längden på sista steget och placeringen av foten så verkar det ju som att han sparkar undan detta objekt.
Jag har tänkt en del på detta och jag håller två teorier som mest troliga:
4. Främst så tror jag att det har med hälsan att göra. Någon slags injektor som Hillary eller hennes medarbetare kan använda sig då hon är på scenen, för att kunna medicinera utan att det märks.
5. En sändare för att hon ska kunna använda sig av en öronsnäcka.
Det finns ju mycket mer teorier där ute men vad tror ni?
Om det hade varit en bagatellartad sak så skulle ju inte hennes personal smussla med det?
Edit: En till teori. Kan det ha varit en del av en sele?
En sele som hjälper henne att vara upprätt. För att få in henne i bilen så måste dom ta bort denna del, då slutar selen ha sin funktion och hon kan ha fler positioner än upprätt (och därmed komma in i bilen).