2016-09-16, 18:40
Medlem
Eroticon6s avatar
[quote=klyban|58498301]Hillary har inte ens fyllt 69år än, även om det är väldigt nära.
Så säga 70år, funkar inte.

Ger dig, nu börjar det bli trams.
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-16 kl. 18:45.
2016-09-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
... Jag ska erkänna att jag inte hängt med jättebra inför det här valet, kanske fox news stödjer Hillary men jag tvivlar.

Fox News stödde övriga republikanska kandidater men inte Trump. I händelse av att Trump ställdes mot Obama/Hillary, så vinklade de emot Trump och ställde sig på Hillary/Obamas sida. (Bernie Sanders tror jag de mestadels ignorerade?)

Snabbspola framåt efter alla republikanska kandidater till slut blivit rejält utslagna och nu verkar FoxNews inte veta vad de skall stödja. Till att börja med så är många tittare republikaner som stödjer Trump, så i vilket fall som helst måste de sluta vinkla mot honom eller förlora de flesta av sina republikanska tittare.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
...
Läkaren säger hon har lunginflammation och att denna inte smittsam, svårare än så är det inte. ...

Det som normala människor tycker är konstigt är:

1) Ett tidigt uttalanden sa att stora delar av hennes sällskap hade varit sjuka i denna smittsamma sjukdom. (Något tidigt uttalanden sa också att det var ett virus men det var nog innan de snackat ihop sig.)

2) Nu är det plötsligt en icke smittsam bakteriell sjukdom. (Bakterier som lever och frodas i luftrör och slemhinnor smittar ofta.)
Det kan vara så att hon är såpass långt inne i sin penicillin behandling att smittorisken är så gott som obefintlig men många kommer nog ha synpunkter på den bedömningen då behandling startade på fredagen den 9 och hon var utan munskydd bland folk under söndagen 11 sept.

3) Om det skulle vara ordagrant som de påstår kring hur den icke-smittsamma bakterien spridit sig och vilken effekt den haft på sällskapet, så finns många som vill ha mer information och även en bakterieodling på denna unika bakterie som drabbat henne.

Att stödja forskningen verkar inte vara i Hillarys intresse men hennes läkare Bardack borde väl åtminstone kunna uppdatera Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Bacterial_pneumonia - så alla de som söker på "pneumonia non-contagious bacterial" kan få HillaryHostans smittsamhet beskrivet?

4) Journalister och de lojala till Hillary använder alla former av knep för att slippa diskutera vetenskap vilket kan upplevas som frustrerande av de med intelligens och utbildning. Därför går diskussionen kring hennes lunginflammation ofta i cirklar.
Senast redigerad av Plzkthx 2016-09-16 kl. 18:50.
2016-09-16, 18:54
Medlem
trailblasers avatar
Varför kan inte varje kandidat bli undersökt av en helt oberoende läkare som de inte kan välja själva?
Tänk så lätt det skulle kunna vara att för reda på sanningen. Hillary tvivlar jag mest på. Trump ångar ju på som ett jävla ånglok.
2016-09-16, 19:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Varför kan inte varje kandidat bli undersökt av en helt oberoende läkare som de inte kan välja själva?
Tänk så lätt det skulle kunna vara att för reda på sanningen. Hillary tvivlar jag mest på. Trump ångar ju på som ett jävla ånglok.

Det är exakt samma som jag har undrat ett tag, Trump gick ju äntligen till en opartisk läkare vilket är bra för honom då hans egna läkare visade sig vara totalt opålitlig.

Så ja även Clinton och alla framtida kandidater borde göra en läkarundersökning hos en opartisk läkare som även skall bli granskad.
2016-09-16, 19:19
Medlem
Mohaves avatar
Kan de inte helt enkelt pensionera sig och leva på sina rikedomar som de bedrägligt har förskaffat sig via The Clinton Foundation? Men de är tydligen makthungriga och giriga som svin, Clinton-klanen.
2016-09-16, 19:45
Medlem
flygadrakes avatar
Vad var det som föll ur/vid Hillarys ena byxben?

Tidigare i tråden så nämndes det att det var ett objekt i metall som föll ur Hillarys byxben i samband med hennes kollaps. Man kan se det i diverse filmer som t.ex:
https://www.youtube.com/watch?v=WtyyYlVls4U

Detta må vara lite foliehatt men vi alla vet hur mycket som döljs för oss vanliga människor.

Det finns några saker att hålla reda på och det finns lite teorier kring detta som jag har läst om:

1. Något ramlar ner vid hennes ena byxben, tillsynes då hon förlorar medvetandet. Ett objekt i metall som man hör på ljudet. Ganska litet i storlek.
2. Det ser ut som att det kan vara personen som håller Hillary upprätt som släpper den. Det ser ut som att hon tar den i sin hand vid ryggen/vänster arm och man ser att hon öppnar handen på höger sida för att släppa saken, direkt efter så hör man träffen i marken.
3. Det ser ut som att en person sparkar undan detta objekt. Han kommer fram vid ca 15 sekunder ifrån trädet hållandes i en mobil. Kolla längden på sista steget och placeringen av foten så verkar det ju som att han sparkar undan detta objekt.

Jag har tänkt en del på detta och jag håller två teorier som mest troliga:

4. Främst så tror jag att det har med hälsan att göra. Någon slags injektor som Hillary eller hennes medarbetare kan använda sig då hon är på scenen, för att kunna medicinera utan att det märks.
5. En sändare för att hon ska kunna använda sig av en öronsnäcka.

Det finns ju mycket mer teorier där ute men vad tror ni?
Om det hade varit en bagatellartad sak så skulle ju inte hennes personal smussla med det?

Edit: En till teori. Kan det ha varit en del av en sele?
En sele som hjälper henne att vara upprätt. För att få in henne i bilen så måste dom ta bort denna del, då slutar selen ha sin funktion och hon kan ha fler positioner än upprätt (och därmed komma in i bilen).
Senast redigerad av flygadrake 2016-09-16 kl. 19:59.
2016-09-16, 19:51
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygadrake

Tidigare i tråden så nämndes det att det var ett objekt i metall som föll ur Hillarys byxben i samband med hennes kollaps. Man kan se det i diverse filmer som t.ex:

Detta må vara lite foliehatt men vi alla vet hur mycket som döljs för oss vanliga människor.

Det finns några saker att hålla reda på och det finns lite teorier kring detta som jag har läst om:

1. Något ramlar ner vid hennes ena byxben, tillsynes då hon förlorar medvetandet. Ett objekt i metall som man hör på ljudet. Ganska litet i storlek.
2. Det ser ut som att det kan vara personen som håller Hillary upprätt som släpper den. Det ser ut som att hon tar den i sin hand vid ryggen/vänster arm och man ser att hon öppnar handen på höger sida för att släppa saken, direkt efter så hör man träffen i marken.
3. Det ser ut som att en person sparkar undan detta objekt. Han kommer fram vid ca 15 sekunder ifrån trädet hållandes i en mobil. Kolla längden på sista steget och placeringen av foten så verkar det ju som att han sparkar undan detta objekt.

4. Främst så tror jag att det har med hälsan att göra. Någon slags injektor som Hillary eller hennes medarbetare kan använda sig då hon är på scenen, för att kunna medicinera utan att det märks.

Om det hade varit en bagatellartad sak så skulle ju inte hennes personal smussla med det?

Smart. Du har nog rätt att det är övre delen på injectorn i metall som går i marken. Hennes läkare har haft en injector som fångats på bild vid flera tillfällen. Det kan ju ha varit vad som helst men ljudet som fångades upp var ihåligt. En del säger att hon pissar ner sig så hon bär sina konstigt sydda kläder för att dölja behållaren. Vem vet.

https://www.google.se/search?q=hillarys+doktor&espv=2&biw=1517&bih=735&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4icmguZTPAhWF mZQKHQOdD1QQ_AUIBigB&dpr=0.9#tbm=isch&q=hillarys+d oktor+injector&imgrc=okTsX8W3dO3-QM%3A

https://www.google.se/search?q=hillarys+doktor&espv=2&biw=1517&bih=735&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4icmguZTPAhWF mZQKHQOdD1QQ_AUIBigB&dpr=0.9#tbm=isch&q=hillarys+d oktor+injector&imgrc=B9eL6kcB9cU_-M%3A
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-16 kl. 20:05.
2016-09-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Kan de inte helt enkelt pensionera sig och leva på sina rikedomar som de bedrägligt har förskaffat sig via The Clinton Foundation? Men de är tydligen makthungriga och giriga som svin, Clinton-klanen.

En smärre problem med den planen är ju då att de inte är avlönade av stiftelsen.
2016-09-16, 20:12
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygadrake

Edit: En till teori. Kan det ha varit en del av en sele?
En sele som hjälper henne att vara upprätt. För att få in henne i bilen så måste dom ta bort denna del, då slutar selen ha sin funktion och hon kan ha fler positioner än upprätt (och därmed komma in i bilen).

Tittar man mer och mer på den där videon så inser man att hon har mer problem än lunginflamation eller överhettning. Hon stelnar till helt och hållet.

Det lutar mer och mer att hon borde ta ut pensionen istället för att bli president. Det är uppenbart att läkaren som hon själv betalar som säger att hon är annars fullt frisk ljuger.

Tänk dig Hillary vid 8 år vid makten. Efter den tiden är hon 77 år.
2016-09-16, 20:17
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
En smärre problem med den planen är ju då att de inte är avlönade av stiftelsen.

Enligt wikileaks så fattas det stora belopp ur den stiftelsen så du tror inte att det går att plocka ut lite pengar här och där för att överleva som de fina demokrater dem är? Det fattas ju löjligt mycket pengar ur de amerikanska fonderna som skulle bida till Thahitis uppbyggnad. Det går ju att skapa hur många buisness deals som helst via en sån stor fond. Hillarys har inga iallafall problem att göra affärer på bekostnad av Haitis invånare.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2983112/Hillary-Clinton-s-brother-landed-lucrative-gold-mining-permit-Haiti-Bill-Clinton-helped-country-reco ver-earthquake-devastation.html
2016-09-16, 20:39
Medlem
flygadrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Smart. Du har nog rätt att det är övre delen på injectorn i metall som går i marken. Hennes läkare har haft en injector som fångats på bild vid flera tillfällen. Det kan ju ha varit vad som helst men ljudet som fångades upp var ihåligt. En del säger att hon pissar ner sig så hon bär sina konstigt sydda kläder för att dölja behållaren. Vem vet.

Ja precis. Det är ju klantigt av honom att visa den också, sen så är det ju samma kille hela tiden.
Jag gissar på att han blir utbytt nu mot en annan som tar hans plats och som inte visar injectorn/epipen. En läkare som agerar livvakt.

Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Tittar man mer och mer på den där videon så inser man att hon har mer problem än lunginflamation eller överhettning. Hon stelnar till helt och hållet.

Det lutar mer och mer att hon borde ta ut pensionen istället för att bli president. Det är uppenbart att läkaren som hon själv betalar som säger att hon är annars fullt frisk ljuger.

Tänk dig Hillary vid 8 år vid makten. Efter den tiden är hon 77 år.

Haha exakt.
Jag förstår inte att dom själva får välja läkare. Det verkar ju inte vara speciellt svårt att köpa dom. Det borde vara ett krav att varje kandidat undersöks grundligt av samma oberoende, välrenommerade läkare som granskas under hela undersökningen. Det är ju trotsallt ett av världens absolut mest inflytelserika jobb.
Som en jämförelse, tänk om Zlatan själv fick välja (köpa) en läkare inför ett klubbyte.
2016-09-16, 20:46
Medlem
Det här är ju fascinerande. Vi har två kandidater. Den ene har i decennier offentliggjort sina tax returns med inkomster, betalade skatter och donationer, den andre totalvägrar. Och då är det alltså den första vi ska misstänka för oegentligheter? Trots att det inte finns några som helst bevis för det? Inte den andre som faktiskt döljer något? Bisarrt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in