2016-09-16, 15:25
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Någon som vet var man kan se det talet hon häll i natt? Inte kommit ut något på tuben vad jag kan hitta i alla fall.

Mvh

Hon kunde iallafall gå. Men stängde av efter att hon sa något med. - Till skillnad från Trump så tycker jag att en taco truck runt varje hörn låter absolutely delicious.
Vad vore sverige utan kebab.
2016-09-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Är det detta du tänker på?

https://m.youtube.com/watch?v=w6jAVz7_0GM

Yes.
Tack för hjälpen
2016-09-16, 16:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Självfallet även i kongressen, men precis som du säger så är USA i enormt behov av att växa upp på den politiska arenan då tvåparti systemet inte fungerar längre utan är direkt skadligt
Oja, jag tror det är skadligt för landet med, speciellt nu med "vi mot dom" som så tydligt uppstått nu.
Och sen koppla bort pengarna, då detta innebär förhållanden med intressen.
Och ska man vara sån, så kan man faktiskt kalla det för muta.
2016-09-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Du kan ju länka lite mer info om none contagious bacterial pneumonia. Det verkar inte vara många som anser att det existerar en non bacterial pneumonia som inte innebär en smittorisk. Visst efter några dagars behandling med antibiotika så blir smittorisken mindre för varje dag som går , det behöver du behöver inte upplysa oss om. Först får hon en hjärnskakning som leder till blodpropp och 6-12 månaders sängliggande.
Efter det börjar hon se dubbelt och bär glasögon för dubbelseende. Samtidigt börjar hon få skrattattacker, seizures och ihållande hosta som pågått i flera år. Efter att hostan blivit värre så skyller man på en pollen allergi Och efter att hon kollapsat av värmeslag och vätskebrist. Hon dök upp 90 senare med pneumonia. Som nu är en bacterial pneumonia efter flera dagars medicinering.

Exakt och vid fallen 2005 och 2009 samt även 2012 (hjärnskakning), skylde man på dehydration, något man reflexmässigt gjorde nu med. Nått skumt är det, och man vetat om det länge; varför skulle man annars inte bara säga hon föll för att...

Att svenska medier inte gräver i Clinton foundation - postkodlotteriet är en gåta (eller ja konstigt - nån djävel borde väl se en chans att fälla en utrikesminister)
2016-09-16, 16:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du kan ju länka lite mer info om none contagious bacterial pneumonia. Det verkar inte vara många som anser att det existerar en non bacterial pneumonia som inte innebär en smittorisk. Visst efter några dagars behandling med antibiotika så blir smittorisken mindre för varje dag som går , det behöver du behöver inte upplysa oss om. Först får hon en hjärnskakning som leder till blodpropp och 6-12 månaders sängliggande.
Efter det börjar hon se dubbelt och bär glasögon för dubbelseende. Samtidigt börjar hon få skrattattacker, seizures och ihållande hosta som pågått i flera år. Efter att hostan blivit värre så skyller man på en pollen allergi Och efter att hon kollapsat av värmeslag och vätskebrist. Hon dök upp 90 senare med pneumonia. Som nu är en bacterial pneumonia efter flera dagars medicinering.
Läs en gång till fåne, så kanske du fattar nått.
Det är en beskrivningen av hennes lunginflammation, dvs det är en LUNGINFLAMMATION som int eär smittsam.
Är det så svårt att förstå?
2016-09-16, 16:37
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Exakt och vid fallen 2005 och 2009 samt även 2012 (hjärnskakning), skylde man på dehydration, något man reflexmässigt gjorde nu med. Nått skumt är det, och man vetat om det länge; varför skulle man annars inte bara säga hon föll för att...

Att svenska medier inte gräver i Clinton foundation - postkodlotteriet är en gåta (eller ja konstigt - nån djävel borde väl se en chans att fälla en utrikesminister)

Jo svenskarna skänkte väl Haiti per capita överlägset mest pengar och det verkar som att Clintons har varit inblandade i Haitis uppbyggnad och förskingrat de mesta av pengarna.
2016-09-16, 16:41
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Läs en gång till fåne, så kanske du fattar nått.
Det är en beskrivningen av hennes lunginflammation, dvs det är en LUNGINFLAMMATION som int eär smittsam.
Är det så svårt att förstå?

Skäm inte ut dig igen. Att Clinton fått en none contagious bacterial pneumonia är direkt från hennes läkare. Så du kan ju förklara för oss hur en bakteriell infektion i lungorna inte innebär en smittorisk. Innan du öppnar käften igen.
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-16 kl. 16:44.
2016-09-16, 16:51
Medlem
Citat:
Skäm inte ut dig igen. Att Clinton fått en none contagious bacterial pneumonia är direkt från hennes läkare. Så du kan ju förklara för oss hur en bakteriell infektion i lungorna inte innebär en smittorisk. Innan du öppnar käften igen.

Non-contagious betyder ju just icke smittsam. Dock väldigt konstigt det här med alla bortförklaringar. Häromdan hade hon väl fått den från sina medarbetare som smittat henne, då borde väl hon ha samma variant som medarbetarna och också smitta? :S
2016-09-16, 16:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Non-contagious betyder ju just icke smittsam. Dock väldigt konstigt det här med alla bortförklaringar. Häromdan hade hon väl fått den från sina medarbetare som smittat henne, då borde väl hon ha samma variant som medarbetarna och också smitta? :S
Om den är smittsam, så kommer ju detta med säkerhet visa sig sen.

Sen har vi bakterier i halsen som kan döda oss, det borde Eroticon6 tänka på lite
2016-09-16, 16:59
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad

Men jävla idiot jag fattar väl att Non-contagious betyder icke smittsam. Men flera läkare påstod att det inte finns något som en icke smittsam BAKTERIELL inflammation i lungorna. Jag har engelska som hemspråk idiot.
Du verkar tro att vi alla litar blint på Clintons läkare som konstant ändrar sig. Först allergi, sen värmeslag och uttorkning. De låter henne klappa om en unge som folk ser som fel när hon har en allvarlig inflammation. Så några dagar efteråt går de ut med att den inte var smittsam. Hon har något annat och är helt återställd från inflammationen som vi kunde se inatt.
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-16 kl. 17:02.
2016-09-16, 17:04
Medlem
Citat:
Men jävla idiot jag fattar väl att Non-contagious betyder icke smittsam. Men flera läkare påstod att det inte finns något som en icke smittsam BAKTERIELL inflammation i lungorna. Jag har engelska som hemspråk idiot.
Du verkar tro att vi alla litar blint på Clintons läkare som konstant ändrar sig. Först allergi, sen värmeslag och uttorkning. De låter henne klappa om en unge som folk ser som fel när hon har en allvarlig inflammation. Så några dagar efteråt går de ut med att den inte var smittsam. Hon har något helt annat och är helt återställd från inflammationen som vi kunde se inatt.

Ursäkta? Har vi talats vid tidigare..?
Jag bortser från dina oförskämdheter och antaganden, men fyi har jag inget till övers för Clinton. Jag skrev ju att jag tyckte alla bortförklaringar var konstiga precis som du.

Ett helt okomplicerat ämne verkar det inte vara. Såhär skriver fox news tex:

Citat:
Wolf is technically correct: “‘non-contagious bacterial pneumonia" is not used in medical terminology. But there are bacterial pneumonias that are essentially non-contagious, experts who spoke with FoxNews.com said.

http://www.foxnews.com/health/2016/09/15/clintons-diagnosis-is-non-contagious-bacterial-pneumonia-real.html

Jag ska erkänna att jag inte hängt med jättebra inför det här valet, kanske fox news stödjer Hillary men jag tvivlar.
Senast redigerad av skyclad 2016-09-16 kl. 17:06.
2016-09-16, 17:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du verkar tro att vi alla litar blint på Clintons läkare som konstant ändrar sig. Först allergi, sen värmeslag och uttorkning. De låter henne klappa om en unge som folk ser som fel när hon har en allvarlig inflammation. Så några dagar efteråt går de ut med att den inte var smittsam. Hon har något annat och är helt återställd från inflammationen som vi kunde se inatt.
Haha, du är inte speciellt klipsk du, och sen säger Engelskan är ett hemspråk.
Läkaren säger hon har lunginflammation och att denna inte smittsam, svårare än så är det inte.
Jag bara antar hon använder detta språket, för att förtydliga att hon är sjuk men det är lugnt och vistas i hennes närhet.

Sen om man ska ta smittsamt till ditt hårklyveri, så är ALLA människor smittsamma.
Även de som är friska och inte har främmande bakterier eller virus i eller på sin kropp.
Så har du lite att reflektera över, när du så slarvigt kommenterar smittsamt.
Ska tungkyssa Hillary nu, nja, det kan man ju skippa, då det då säkert kan utgöra en smittrisk i en viss grad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in