Citat:
Ursprungligen postat av
Eroticon6
Men jävla idiot jag fattar väl att Non-contagious betyder icke smittsam. Men flera läkare påstod att det inte finns något som en icke smittsam BAKTERIELL inflammation i lungorna. Jag har engelska som hemspråk idiot.
Du verkar tro att vi alla litar blint på Clintons läkare som konstant ändrar sig. Först allergi, sen värmeslag och uttorkning. De låter henne klappa om en unge som folk ser som fel när hon har en allvarlig inflammation. Så några dagar efteråt går de ut med att den inte var smittsam. Hon har något annat och är helt återställd från inflammationen som vi kunde se inatt.
Haha, du är inte speciellt klipsk du, och sen säger Engelskan är ett hemspråk.
Läkaren säger hon har lunginflammation och att denna inte smittsam, svårare än så är det inte.
Jag bara antar hon använder detta språket, för att förtydliga att hon är sjuk men det är lugnt och vistas i hennes närhet.
Sen om man ska ta smittsamt till ditt hårklyveri, så är ALLA människor smittsamma.
Även de som är friska och inte har främmande bakterier eller virus i eller på sin kropp.
Så har du lite att reflektera över, när du så slarvigt kommenterar smittsamt.
Ska tungkyssa Hillary nu, nja, det kan man ju skippa, då det då säkert kan utgöra en smittrisk i en viss grad.