2016-09-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag skrev aldrig att ( JAG ) skulle komma ut med info!

Jag börjar bli trött på hur du tolkar kommentarer och enbart hänger i trådar för att smutsa ner/få trådar stängda!

Och vad har Harfager med detta att göra ????
Skärp till dig nu!
Så här skrev du

- Ja inom 6mån så lär det mesta ha kommit ut angående vad dom använder för teknik och hur dom har använt dessa mot oskyldiga människor. Det har redan kommit ut en del.

Hur vill DU att man ska tolka det, kul om du kunde förklara vad du menar och inte bara med ojämna mellanrum yra runt.
Citera
2016-09-13, 18:32
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ja det är väldigt svårbevisat.

Ja inom 6mån så lär det mesta ha kommit ut angående vad dom använder för teknik och hur dom har använt dessa mot oskyldiga människor. Det har redan kommit ut en del.

Ja jag tar inte åt mig av kommentarer från personer som inte är insatta.

Är du själv utsatt för liknande metoder ?

Är tyvärr utsatt sedan drygt fem år tillbaka (med 99,99 procents säkerhet). I mitt fall handlar det dock nästan uteslutande om olika former av elektronisk tortyr ("no-touch torture").

Dessa typer av övergrepp beskrivs delvis i denna (långa) artikel: Psychotronic and Electromagnetic Weapons: Remote Control of the Human Nervous System; https://eucach.org/2013/04/16/psychotronic-and-electromagnetic-weapons-remote-control-of-the-human-nervous-system/
Citera
2016-09-16, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Dåså, då kan du sluta skriva i tråden du i detta inlägg erkänner att du aldrig, aldrig kommer att göra det som är i din makt för att bevisa att du är ett offer utan du ville endast ha uppmärksamhet.

Att du inte skäms människa!?

Frågan var om du kommer att ta prover på mat och dryck och skicka det för labbtest, det påstår jag aldrig kommer att ske.

-Men du kan ju motbevisa mig, annars verkar det som något du bara hittade på.
Citera
2016-09-16, 14:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Frågan var om du kommer att ta prover på mat och dryck och skicka det för labbtest, det påstår jag aldrig kommer att ske.

-Men du kan ju motbevisa mig, annars verkar det som något du bara hittade på.

Klart du kan göra, närmsta provlabb har du i ditt lokala sjukhus, varför skulle du inte kunna ta en bit av den vara du misstänker är förgiftad och skicka in den för undersökning?
Citera
2016-09-16, 16:12
Medlem
Citat:
Klart du kan göra, närmsta provlabb har du i ditt lokala sjukhus, varför skulle du inte kunna ta en bit av den vara du misstänker är förgiftad och skicka in den för undersökning?
Det är ju du som säger att de förgiftar DIN mat, ska jag då skicka in prover på min mat.
Citera
2016-09-16, 16:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det är ju du som säger att de förgiftar DIN mat, ska jag då skicka in prover på min mat.

Kan du hänvisa till vart jag säger det?

För just nu så kommer du med falska anklagelser.
Citera
2016-09-16, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ni förväxlar varandra lär er skilja! Det är för dyrt att skicka in prover på labb!
Citera
2016-09-16, 17:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Ni förväxlar varandra lär er skilja! Det är för dyrt att skicka in prover på labb!

Fast det är en kostnad man får vara redo att ta om man misstänker att man blir förgiftad, men då du verkar veta hur mycket det kostar så skulle jag vilja veta priserna.
Citera
2016-09-16, 17:40
Bannlyst
Citat:
Fast det är en kostnad man får vara redo att ta om man misstänker att man blir förgiftad, men då du verkar veta hur mycket det kostar så skulle jag vilja veta priserna.

Nej jag vet inte vad det kostar men tror att det handlar om mycket pengar. För en privat person.
Sen måste dem ju tro dig! Är kommunen inblandad så vill dem nog inte!
Citera
2016-09-16, 17:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nej jag vet inte vad det kostar men tror att det handlar om mycket pengar. För en privat person.

Så det kan lika väl handla om allt från 100 kr/Prov till 500 kr/prov, kommunen kommer inte att bry sig om du ber ett sjukhus att testa kanske 1-2 stycken små bitar mat eller en matbit och en dcl läsk (eller vad det kan handla om)

Jag tror nämligen inte det kostar flera tusen att göra något så simpelt som att testa om något innehåller något skadligt, det borde vara lika lätt som att göra jordprover och det kan vem som helst be om att få gjort. (vet dock inte pris eller vart man vänder sig i det fallet)
Citera
2016-09-16, 18:17
Bannlyst
Citat:
Så det kan lika väl handla om allt från 100 kr/Prov till 500 kr/prov, kommunen kommer inte att bry sig om du ber ett sjukhus att testa kanske 1-2 stycken små bitar mat eller en matbit och en dcl läsk (eller vad det kan handla om)

Jag tror nämligen inte det kostar flera tusen att göra något så simpelt som att testa om något innehåller något skadligt, det borde vara lika lätt som att göra jordprover och det kan vem som helst be om att få gjort. (vet dock inte pris eller vart man vänder sig i det fallet)
100kr baha Snacka om vad labben har att göra då! Det går nog över på 2000tusen!
Nej men sjukhusen är väl inte så villiga att ta emot prov som kommunen är iblandad i? Speciellt om personen är gangstalkad!
Citera
2016-09-16, 19:07
Medlem
madtops avatar
Citat:

Man kan lätt få intrycket att det är en ryggmärgsreflex hos "TI's" att inte ens försöka skaffa bevis.

Dessutom så är det jävligt bekvämt att bortförklara den totala bristen på bevis med att "alla" är med i konspirationen. Är det inte anställda på ICA eller läkare så är det kommunen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in