2016-09-15, 21:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag tycker man ser panik i hennes ögon då och då, ungefär som hon känner frysningen komma. Då sväljer hon några gånger och lyckas komma igång igen.

Ni ser dessa onormalt långa pauser på 2-3 sekunder, där hon inte ser glad ut. Bara stirrar med ett uttryck av panik.
2016-09-15, 21:55
Medlem
Tre observationer från hennes rally i Greensboro:

1. Hon ser starkare ut än på länge, ingen hosta som hon har haft vid nästan varje framträdande sista året.

2. Klippet hoppar fram ibland - är det ihopklippt?

3. Påstår att Trump vill starta ett krig ifall någon förolämpar USA, medans hon vill starta ett militärt krig mot ett land som utövar hacking mot henne. Hur går det ihop?
2016-09-15, 21:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag håller med dig, hon verkar hur lugn som helst vid det här tillfället.

Men hur ska man förklara dessa stunder, då hon verkar vara besatt av demoner?
https://www.youtube.com/watch?v=Hd4NH9jKNas

För tillfället så skulle jag säga att det beror på hennes ålder osv, jag är varken läkare eller någon som har undersökt henne så jag kan inte ge en diagnos på vad eller ens om hon har någon sådan sjukdom.
2016-09-15, 21:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
2. Klippet hoppar fram ibland - är det ihopklippt?

Kan vara dålig uppkoppling också (Din eller den i USA) så det är svårt att avgöra.

Citat:
3. Påstår att Trump vill starta ett krig ifall någon förolämpar USA, medans hon vill starta ett militärt krig mot ett land som utövar hacking mot henne. Hur går det ihop?

Tror vi tyvärr ser ett krig på något sätt oavsett vilken president USA får, de är båda ganska aggressiva mot Iran.
2016-09-15, 22:00
Medlem
Problemet är inte när hon gör 30 min tal.

Problemen kommer när hon måste stå upp under en lång tid. Kommer komma en till attack vänta bara när hon ska göra lite tyngre grejer.
2016-09-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan vara dålig uppkoppling också (Din eller den i USA) så det är svårt att avgöra.

Tror vi tyvärr ser ett krig på något sätt oavsett vilken president USA får, de är båda ganska aggressiva mot Iran.

Jag måste säga att jag är imponerad av hennes styrka i framträdandet. Blir inte förvånad om hon lyckas vända siffrorna och går om Trump.

Det är problemet med USAs utrikespolitik, även om presidenterna inte vill ha krig så blir dom tvingade in i dom.
2016-09-15, 22:03
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Problemet är inte när hon gör 30 min tal.

Problemen kommer när hon måste stå upp under en lång tid. Kommer komma en till attack vänta bara när hon ska göra lite tyngre grejer.
Detta tal var snarare 20 minuter. Petitess, jag vet.
Medlem
Hon var väldigt nära att få hostanfall på slutet - hon lyckades svälja bort det.

Jag lade också märke till att videon hackade - det var nog inte live trots allt. (säkerhetstjänster gillar inte live grejer - och hoppar gärna i tid tex 30 minuter från verkligheten "Live")
Senast redigerad av Krutoman 2016-09-15 kl. 22:07.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jeez, var talet 10-15 minuter max? Sista 2 minuterna höll rösten på att gå, och det där berömda hostande började komma. Så hon var tvungen att avrunda innan det skulle komma en hostattack eller en frysning.

De hade väl gjort en analys: Bättre ett onormalt kort tal, än att ha en hostattack eller frysning i direktsändning. Så hon fick avsluta i förtid.
2016-09-15, 22:04
Moderator
sm910difs avatar
20 minuter, sen började rösten tappa och talet avslutas. Får se om hon kan komma i form något bättre till debatten.
2016-09-15, 22:06
Medlem
JoeDevolas avatar
Hon skötte sig lysande idag, men det verkar som att fotoblixtarna fortfarande är förbjudna.
2016-09-15, 22:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag måste säga att jag är imponerad av hennes styrka i framträdandet. Blir inte förvånad om hon lyckas vända siffrorna och går om Trump.

Ja det kommer att bli ett par spännande månader framöver oavsett om man gillar någon av kandidaterna eller om man tycker att de är en turd och en shit sandwich som slåss om att få bli president.

Citat:
Det är problemet med USAs utrikespolitik, även om presidenterna inte vill ha krig så blir dom tvingade in i dom.

Jo men exakt, det är lite därför jag anser att den amerikanska senaten borde ha fler än bara två partier som lägger fram lagförslag osv, det borde åtminstone sitta tre partier så att man kan lösa upp lite av den problematik som uppstår när du har en senat som verkligen vill ha krig och en president som inte vill osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in