2016-09-15, 20:34
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Hoppas hennes läkare är redo med adrenalinet och hela medicinskåpet om hon börjar spasmera, jagmenar känner av sin lindriga lunginflammation
Om hon medicinerar spasmer med adrenalin tror jag inte hon får förlängt förtroende som livmedicus.
2016-09-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Hon har inte fått, Clinton Foundation har fått. Ni måste börja lära er att skilja på dessa saker...

Ja o så viktigt. Eller inte. Hon kontrollerar stiftelsen och att stiftelsen formellt har pengar istället för paret Clinton är ur mutsynpunkt fullständigt ointressant.
2016-09-15, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Om hon medicinerar spasmer med adrenalin tror jag inte hon får förlängt förtroende som livmedicus.

Benzo då, kör in lite xanor IV, i hennes senaste video verkar hon ju ha slangar attached under byxorna.

Det kan bli roligit det här, benzo ena stunden och lite upppigande i andra.
Michael Jackson släng dig i väggen, här har vi potential för en riktig överdos!
2016-09-15, 20:39
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Nej det gör jag faktiskt inte, och jag har visat videon för läkare som inte ser något anmärkningsvärt i det hela. Clinton har ju dansat - eller var det konståkning? så hon har möjligen kroppskontroll. Kolla in den här länken så kan du ser på huvudrörelse!
https://www.youtube.com/watch?v=12y5dKrtDmA
Visseligen en svart kvinna. Nej Det är möjligt att Clinton är sjuk, men det finns igna some helst belägg för att hon har spasmer. Du borde inte sänka dig till folehattarnas nivå.

Skål!

Vid ett fåtal tillfällen är det foliehattarna som har rätt. I bobble head-videon, ser du inte på hennes minspel i början (pausa filmen) av skakningarna hur obehagligt hon tycker att det är? Sedan spricker hon upp i ett leende och eventuellt räddar situationen på ett väldigt snyggt sätt eller så gott det går i alla fall.

Clinton har allt att förlora på att reagera oseriöst med att skämta om ofrivilliga spasmer. Finns det någon som ser att hon skulle ha någonting att vinna på detta "skämt" med journalisterna?
2016-09-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Dock notera den totala avsaknaden av fotoblixtar inne i det dunkla planet, trots att kamerorna smattrar. Antagligen totalförbjudet med blixtar.

Jag tycker det kan vara underhållande att läsa konspirationsteorier, till och med fascinerande. Men så läser man sådana här kommentarer och inser att de som sprider dessa teorier bara är jubelidioter. Jag ber om ursäkt för kraftuttrycket, men du tror inte att det samlade journalistuppbådet skulle reagera på ett blixtförbud? De är liksom JOURNALISTER, det är därför de är där, för att leta tecken på att något inte stämmer.

Men journalisterna är säkert utbytta mot rymdödlor som är lojala med familjen Clinton.
2016-09-15, 20:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjobakk
Jag tycker det kan vara underhållande att läsa konspirationsteorier, till och med fascinerande. Men så läser man sådana här kommentarer och inser att de som sprider dessa teorier bara är jubelidioter. Jag ber om ursäkt för kraftuttrycket, men du tror inte att det samlade journalistuppbådet skulle reagera på ett blixtförbud? De är liksom JOURNALISTER, det är därför de är där, för att leta tecken på att något inte stämmer.

Men journalisterna är säkert utbytta mot rymdödlor som är lojala med familjen Clinton.

Eller så är vi "deplorable". Du får välja mellan det och jubelidioter. Kör på bara.

Är du en sådan där som sväljer allt som står i Mainstream Media rakt av? Har du sett att väldigt många nyheter först är "konspirationsteorier" och "avskyvärda åsikter" på "Internets mörkaste platser". Sen, några månader senare så poppar de upp som nyheter när MSM inte kan stå emot längre.

Så är det ju i USA, liksom i Sverige. Man får faktiskt tycka lite synd om de som inte har sett mönstret ännu.
2016-09-15, 20:59
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:

min fetning och understrykning.

Ja, wow, just det, de är JOURNALISTER!! Denna fantastiska yrkeskår som enbart består av knipskarpa människor med mycket hög integritet och absolut oberoende , oj så dumma vi var, det tänkte vi inte på
2016-09-15, 21:01
Medlem
Jonassons avatar
Citat:
Jag ber om ursäkt för kraftuttrycket, men du tror inte att det samlade journalistuppbådet skulle reagera på ett blixtförbud? De är liksom JOURNALISTER, det är därför de är där, för att leta tecken på att något inte stämmer.
Du menar som när Bill sa att Hillary får anfall frequently och journalisterna klippte bort det?
2016-09-15, 21:02
Medlem
Hon har ju utöver the Clinton foundation, rakat in en satans massa stålar till sin kampanj kassa; och out spend Trump 20:1 i tex Ohio.

Hoppas hon klarar dagen, det är ju underhållande nu.

Varför man "hatar" är ju pga, den helt icke objektiva rapportering. Hur skevt svensk media, tom i ytterangelägenheter driver agenda sättande journalistik.
2016-09-15, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Eller så är vi "deplorable". Du får välja mellan det och jubelidioter. Kör på bara.

Är du en sådan där som sväljer allt som står i Mainstream Media rakt av? Har du sett att väldigt många nyheter först är "konspirationsteorier" och "avskyvärda åsikter" på "Internets mörkaste platser". Sen, några månader senare så poppar de upp som nyheter när MSM inte kan stå emot längre.

Så är det ju i USA, liksom i Sverige. Man får faktiskt tycka lite synd om de som inte har sett mönstret ännu.

Men, han säger ju klart och tydligt att han tror att journalisterna är utbytta mot rymdödlor som är lojala med familjen Clinton. Själv tycker jag det låter helt vrickat, men, men. Man får väl tro vad man vill, bara det inte skadar nån.
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2016-09-15 kl. 21:08.
2016-09-15, 21:14
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:

Du verkar leva i en fantasivärld. Man håller ju Clinton bakom ryggen på det mest avskyvärda sett.

Journalist som ifrågasatt hennes hälsa fick samtliga artiklar borttagna ...även äldre artiklar som hade inget med Hillary att göra.

Dr Drew blev av med sin TV-show 8 dar efter han uttryckt oro över Hillarys hälsa,

Läser du bara aftonbladet plus?
2016-09-15, 21:15
Medlem
Libertarismuss avatar
Man undrar hur många olika injicerade substanser som pumpas runt i hennes blodådror vid det här laget. Allt för att hålla henne på fötterna.

Nej, jag vet faktiskt inte hur sjuk eller frisk Hillary är. Uppenbarligen har hon problem med sin hälsa och har haft ett flertal "olyckor", vilket hon själv har erkänt. Jag vågar dock inte gå ett steg längre och påstå att hon har en neurologisk sjukdom. Kanske är hon bara gammal och trött? Det är kanske inte det enklaste för en kärring i 68-årsåldern att konstant vara tillgänglig och ansiktet utåt i en valkampanj.
Jag tror också att hon kommer klara detta tal utmärkt, men självklart hoppas man på en till tabbe så att spiken i kistan blir definitiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in