Citat:
Ursprungligen postat av
Radiopsykologen
"Min livsfilosofi"
Var nämnde jag att han skulle krypa för makten?
Han ska tänka taktiskt, lyssna på Kellyanne Conway om du så vill, du märker väl att det fungerar?
Den högljudda och kaxiga stilen fungerar i Primaries, den mer slipade och taktiske
teleprompter-Trump fungerar nu på upploppet, inga fler snedsteg nu!
Budskapet bör dock vara detsamma naturligtvis, jag pratar inte om innehållet, utan om förpackningen.
Och för att förtydliga min egen ståndpunkt så gillar jag honom mer när han är som förr :P
Donald Trump Get Em Out!
Det funkar inte så som du föreställer dig att det gör.
Om Trump inte säger något "skandalöst" så kommer media hitta på något skandalöst. På Clinton News Network babblas det om David Duke mycket nu igen. David Duke som ledde en mobb som attackerade judar i New York. Duke som ledde en mobb som brände judar levande i en klädbutik. Oj, nej, det var inte Duke. Det var Sharpton. Någon som Hillary är bästa polare med.
Nåt som det babblats om är "Trump Foundation". Så... vi känner till Clinton Foundation. Alltså pratar media om "Trump Foundation".
Media kampanjar för fullt. De kan alltid koka ihop något.
Romney tog din strategi och gick 'all in'. Han gömde sig sista månaden. Svårt att åstadkomma "skandaler" om man inte ens existerar, eller hur? Funkade inte.