Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
"Min livsfilosofi"

Var nämnde jag att han skulle krypa för makten?
Han ska tänka taktiskt, lyssna på Kellyanne Conway om du så vill, du märker väl att det fungerar?
Den högljudda och kaxiga stilen fungerar i Primaries, den mer slipade och taktiske
teleprompter-Trump fungerar nu på upploppet, inga fler snedsteg nu!
Budskapet bör dock vara detsamma naturligtvis, jag pratar inte om innehållet, utan om förpackningen.

Och för att förtydliga min egen ståndpunkt så gillar jag honom mer när han är som förr :P
Donald Trump Get Em Out!

Det funkar inte så som du föreställer dig att det gör.

Om Trump inte säger något "skandalöst" så kommer media hitta på något skandalöst. På Clinton News Network babblas det om David Duke mycket nu igen. David Duke som ledde en mobb som attackerade judar i New York. Duke som ledde en mobb som brände judar levande i en klädbutik. Oj, nej, det var inte Duke. Det var Sharpton. Någon som Hillary är bästa polare med.

Nåt som det babblats om är "Trump Foundation". Så... vi känner till Clinton Foundation. Alltså pratar media om "Trump Foundation".

Media kampanjar för fullt. De kan alltid koka ihop något.

Romney tog din strategi och gick 'all in'. Han gömde sig sista månaden. Svårt att åstadkomma "skandaler" om man inte ens existerar, eller hur? Funkade inte.
2016-09-15, 18:10
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag däremot, har haft rätt om precis allt.

Som till exempel i dina tidigare inlägg om att Scott Walker skulle vinna nomineringen och sedemera en landslide i presidentvalet menar du?

Bara idioter och folk med diagnoser uttrycker sig tvärsäkert på det sätt du gör. Vilken kategori tillhör du?
Senast redigerad av DaEzz 2016-09-15 kl. 18:14.
2016-09-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Som till exempel dina tidigare inlägg om att Scott Walker skulle vinna nomineringen och sedemera en landslide i presidentvalet menar du?

Vilket var innan Trump ens kandiderat.

Du vet, jag kommer ihåg dig från den tråden också. Du skämde ut dig totalt där också.

Vad ja sa om Scott Walker var att han hade tagit steg för att kampanja mot brottslighet och invandring. Det gjorde han aldrig. Men det gjorde Trump - och vann.

Jag hade alltså: rätt. rätt. rätt.

Citat:
Bara idioter och folk med diagnoser uttrycker sig tvärsäkert på det sätt du gör. Vilken kategori tillhör du?

Man är inte idiot om man har rätt om allt. Det spelar ingen roll om du försöker spela apa genom att verka "nyanserad" - har du fel i allt så har du fortfarande fel i allt.
2016-09-15, 18:22
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vad ja sa om Scott Walker var att han hade tagit steg för att kampanja mot brottslighet och invandring. Det gjorde han aldrig. Men det gjorde Trump - och vann.

Jag hade alltså: rätt. rätt. rätt.

Inläggshistoriken håller inte med dig. Har du inte lärt dig att inte ljuga om saker som går att kontrollera?

Jag gissar på en narcissistisk personlighetsstörning i ditt fall.

"Trump kanske kan bli vicepresidentkandidat åt scott Walker".

(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)
2016-09-15, 18:35
Medlem
Citat:
Inläggshistoriken håller inte med dig. Har du inte lärt dig att inte ljuga om saker som går att kontrollera?

Jag gissar på en narcissistisk personlighetsstörning i ditt fall.

"Trump kanske kan bli vicepresidentkandidat åt scott Walker".

(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)

Tack för det. Så långt bak går det att läsa precis vad jag skrev. Mina inlägg om att invandring och brottsliget vinner det hela.

Där finns ett guldkorn från dig:
(FB) Presidentvalet 2016 (USA)

"hur mycket som är en objektiv, saklig bedömning av Trumps chanser att vinna nomineringen, för att inte tala om presidentvalet?"

Ja, hur mycket av det jag skrev var sakligt och objektivt? Allt.

Och bara så att det ska stå klart för alla: du använder r-ordet, "rasist", enbart för att Trump är vit.
2016-09-15, 18:44
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Fantastiskt framträdande av Trump just nu

http://video.foxnews.com/v/2553565088001/donald-trump-delivers-economic-policy-speech-in-new-york/?#sp=watch-live
2016-09-15, 19:00
Medlem
ziracorns avatar
Lägg ner/alternativt ta inte så stor notis om "General Election-polls" framöver. TRUMP måste ta Florida, OHIO, North Carolina, Georgia. Utan dom så är han såld. Tål att upprepas again, & again &! Han måste överraska i någon trad. dem. stat dessutom.
2016-09-15, 19:01
Medlem
gato12s avatar
Gör han en stor affär av Hillarys hälsa...?
2016-09-15, 19:03
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Fantastiskt framträdande av Trump just nu

http://video.foxnews.com/v/2553565088001/donald-trump-delivers-economic-policy-speech-in-new-york/?#sp=watch-live

Hur kan han ha fantastiska framträdanden varje dag? Säger han inte samma saker hela tiden? "And who is going to pay for the wall?" Det är väl inte speciellt fantastiskt. Men apropå muren: jag tror inte det blir nån mur. Ska vi slå vad?
2016-09-15, 19:04
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Hur kan han ha fantastiska framträdanden varje dag? Säger han inte samma saker hela tiden?
Mja, Trumpfansen går ju upp i brygga bara karln släpper en brakare.
2016-09-15, 19:11
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Gc4Mi4ocyDw

är vänstern i california helt jävla hjärndöda?

mark dice frågade dessa hillary supporter om de är arga över att trumps söner dödat dinosaurier såsom en Triceratops och dessa idioter blir arga och pratar om att det är för hans barn är rika och privilegierade som de kan döda utrotningshotade dinosaurier.

kan vi beskylla trump för meteoriter med?
2016-09-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
https://www.youtube.com/watch?v=Gc4Mi4ocyDw

är vänstern i california helt jävla hjärndöda?

mark dice frågade dessa hillary supporter om de är arga över att trumps söner dödat dinosaurier såsom en Triceratops och dessa idioter blir arga och pratar om att det är för hans barn är rika och privilegierade som de kan döda utrotningshotade dinosaurier.

kan vi beskylla trump för meteoriter med?

Det är inte deras fel att de är högskoleutbildade. De har intalats att det skulle vara något bra. Samma tongångar hör för övrigt från tråden clown-car när de pratar om "utbildning".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in