Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Ersättare till Lennartsson? Magnus Pehrsson fick precis kicken
Skämt åsido så har väl Lennartsson kontrakt över 2017 och att köpa ut honom från sitt kontrakt vore att kasta pengar i sjön, Götet får nog dras med honom ett år till och ärligt talat är det inte så himla illa. Det mest anmärkningsvärda gällande honom är som många nämnt hans oförmåga att rotera, var uppenbart i Tele2-matcherna att nytt blod skulle göra laget gott men icke, sen är det ju verkligen inte så att han saknar alternativ på bänken.
En annan sak som jag kan tänka mig stör Blåvita är hans ständiga flinande i intervjuer, nästan så att man aldrig ser smilfinken uppriktigt besviken/ledsen/sur.
MP har ju spelat en kort tid hos oss och har varit förbundskapten så nån tycker säkert det vore ett gyllene val vilket är det värsta...
Nåja, JL lär inte få gå med mindre än att han själv vill det/att Svennis vill träna oss gratis eller att Gud själv vill göra det gratis.
Man kan tycka att JL gör goda resultat ja, men just rotationsbristen har ju kostat oss sanslöst mycket såväl i allsvenskan som i EL.
JLs glädje och hyllande av fansen var trevligt i början, nu känns det som något som görs på rutin (det blir ju ofta så med beröm om det kommer för ofta, detsamma med kritik förövrigt). Han kan inte vara sur det är mot hans natur.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Göteborgarnas ilska mot Stahre är svårförståelig med tanke på att det var han som etablerade er i toppen av Allsvenskan efter ökenvandringen 2010-2012. Att han dessutom tog er till ett cupguld 2013 gör ju inte saken sämre.
Han var ju med 2012... Då kunde vi åkt ur om det inte kommit starka direktiv om att hans försök till gladfotboll skulle läggas ner och vi skulle kriga oss kvar.
Visst att vi de kommande två säsongerna var med i toppen men det var så ofantligt ofta det var extremt defensivt tänk som kostade oss och kunde kostat oss poäng att man tröttnade.
Sedan kan man tycka vad man vill om det, men att en som bara några år innan firat guld MOT oss ledde oss accepterades aldrig, det borde givetvis tagits större hänsyn till det.
Däremot var Stahre alltid uppriktig, trevlig och snackade när man träffade honom så personen i sig har jag inget emot.