2016-09-14, 03:35
Medlem
krautbrains avatar
Zarna Joshi är på ett event gällande något som har med polisen i Seattle att göra. En person intervjuas och Zarna stör sig på att mannen i fråga verkar stödja polisen (han är tacksam att de fängslade hans dotter så hon kunde bli ren ifrån heroinmissbruk). När intervjun är färdig bestämmer sig Zarna att själv genomföra en utfrågning av mannen. På hennes första fråga vad hans namn är svarar han "Hugh Mungous". Zarna tar det som sexuella trakasserier och sedan är cirkusen i full gång.

https://www.youtube.com/watch?v=FeNJFz-WCZs

Här är skärmdumpen ifrån hennes facebook inlägg om händelsen. Ett lååångt inlägg om hur felbehandlad hon har blivit. Enligt henne var polisen nästan i färd med att döda henne men hon räddades för att en vit man sa ifrån. Läs även alla stöttande svar som hennes vänner ger. Makabert är bara förnamnet. Hon väljer även att hänga ut vakter med namn för att åsamka dem så mycket skada det går.

https://archive.is/PM4do

Hon ska ha försökt att ta bort filmen och inlägget när hon insåg att vinden blåste i orkanstyrka åt motsatt håll än vad hon tänkt sig (att folk aldrig lär sig att det som hamnar på internet stannar där). Tydligen ska hon också be om ursäkt på Adult Swim av alla ställen. Låter lite otroligt och jag har inte hittat ursäkten någonstans.

http://www.everipedia.com/zarna-joshi/

Här är en intervju med Hugh Mungous himself.

https://www.youtube.com/watch?v=JoC0Uua-rHs

Ja vad ska man säga. Jag trodde jag var härdad men det här tar sannerligen priset. Jag har suttit med hakan i golvet under tiden jag har nystat upp den här historian.
Citera
2016-09-14, 04:02
Medlem
Varför är hon engagerad i Black lives matter? Är det ett stort problem att brittiska kvinnor med indiska rötter skjuts av den amerikanska polisen?

Hon filmar hur hon beter sig som ett svin mot flera personer. Dessa svarar med ett lugn som får Ghandi att blekna och sedan applåderas idioten på Facebook?

Absurt är bara förnamnet.

Tur för henne att hon är kvinna. En man som betedde sig på det där viset i USA hade blivit sönderslagen av både security och polis flera gånger om.
Citera
2016-09-14, 04:08
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjobakk
Varför är hon engagerad i Black lives matter? Är det ett stort problem att brittiska kvinnor med indiska rötter skjuts av den amerikanska polisen?

Hon filmar hur hon beter sig som ett svin mot flera personer. Dessa svarar med ett lugn som får Ghandi att blekna och sedan applåderas idioten på Facebook?

Absurt är bara förnamnet.

Tur för henne att hon är kvinna. En man som betedde sig på det där viset i USA hade blivit sönderslagen av både security och polis flera gånger om.

Eller hur. Hon skriker och är allmänt aggressiv mot de myndighetspersoner hon möter. Som man hade man väl hamnat på psyket med en spruta lugnande i venen. Ibland undrar man om inte Frued träffade huvudet på spiken när han döpte hysteri efter det latinska namnet för livmoder.

En förklaring varför hon som brittisk kvinna med indiska rötter gör detta hittade jag i en nu nedstängd GoFoundMe-liknande sida. Om man ska vara cynisk då, och det är jag rätt ofta.
Citera
2016-09-14, 04:45
Medlem
Konstigt att för 100 år sen så hade hon och hennes likar blivit inspärrade på närmsta psykhem, nu vandrar dem runt på gator och skolor ohindrade och lär nästa generation att ta efter dem, läskigt.
Citera
2016-09-14, 09:18
Medlem
ENTPs avatar
Bästa är personen som svarar hennes facebookpost med en bild med texten "The most dangerous man to any government is the man who is able to think things out for himself, without regard to the prevailing superstitions and taboos. Almost inevitably he comes to the conclusion that the government he lives under is dishonest, insane and intolerable, and so, if he is romantic, he tries to change it. And even if he is not romantic personally he is very apt to spread discontent among those who are." Han har inte för ens en sekund spekulerat i att hans rörelse får skit just exakt på grund av det han beskriver med sin bild? Snubben skriver alltså det här under en hyperpolitiserad ljugpost som inte ens innehåller en beskrivning av vad som var trakasserier (able to think things out for himself? nja...) som dessutom är taggad med en serie pro-establishment hashtags, såsom feminism och fuck capitalism. Man vet inte ens var man ska börja, hur bemöter man en sådan person? Idiotförklarar man direkt eller försöker man få honom att "ease into it"? Fan, om man säger som det är så gör man sig skyldig till näthat.... Den bästa är "fuck capitalism", hur fan tänker de sig att det här är subversivt? Det som skulle ersätta kapitalismen är planekonomi, depression, ingen mat i mataffärerna, inga jobb, förbjuden opposition, angivarstat och hemlig polis.

Vi måste håna dessa människor och den här mentaliteten. Vi måste få de att skämmas ögonen ur sig för att säga såhär korkade saker. Annars så kommer den intoleranta minoriteten rasera hela samhället.
Citera
2016-09-14, 10:29
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Hysteriskt roande!
Och helt rätt gjort av honom.

Synd att han trakasseras av henne.
Han borde utan tvekan polisanmäla henne för hennes grova trakasseri.
Har hon tur kan hon t.o.m. bli hjälpt med att få uppleva jämställdehet.
Citera
2017-07-11, 02:47
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Jag såg att h3h3 tagit upp debaclet. h3h3 har även hållit i en insamling och fått in pengar till legenden himself Rudy Pantoja Jr jag trodde faktiskt att hans namn var Hugh Mungus skämtet flög mig över huvudet Märkligt namn var min tanke med lite fnitter inblandat.

Kan någon förklara för en obildad vad som händer Den här kvinnan frågar vad han heter han säger Hugh Mungus hon upprepar sig för att sen skrika om sexuella trakasserier som att han tog henne på fittan. På slutet ger hon sig på en av vakterna som bemött henne med lugn och ro Varför är hon inte häktad? Hon förtalar honom å det grövsta och även vakten på slutet.

Påminner ironiskt om ett avsnitt ur The Simpsons: Homer Badman The Simpsons förutspådde feminazi och sjw.

https://www.gofundme.com/hugh-mungus
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-07-11 kl. 03:23.
Citera
2017-07-11, 03:03
Medlem
Videon kom idag från h3h3. H3h3 har lagt upp debatten som motiverade hela incidenten. Zarna med gäng är kompletta fittor och en av anledningarna till att någon som Trump vann.

https://youtu.be/HrG8nDDd3GE
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-07-11 kl. 03:21.
Citera
2017-07-11, 20:38
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Vem är Zarna Joshi? Och varför bryr vi oss?
Citera
2017-07-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Vem är Zarna Joshi? Och varför bryr vi oss?

Ingen kände till henne innan videon där hon trakasserar en man vid namn Rudy Pantoja Jr laddades upp på youtube av henne för att tas upp av youtubers som h3h3 och Undoomed. Det visar epic fail av en galen social justice warrior. Första reaction video av h3h3. Crazy feminist gets triggered.

https://youtu.be/4aVna3HohXI
Citera
2017-07-14, 13:08
Moderator
pewpews avatar
Från feminism till jämställdhet och diskriminering.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in