2016-09-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag tror inte att Clinton behöver bekymra sig om den debatten. Vid det laget är hon nog redan utbytt. Partiapparaten är lojal men inte suicidal.

Jag är inte lika säker. Många av människorna i makteliten har "tävlingen i blodet" och kan köra chickenrace hela vägen in till det smäller. För det är trots allt inte de själva som åker på smällen.

Det värsta som kan hända är att de förlorar kontrollen över presidenten under några år, men de kan blockera det mesta via kongressen och senaten. De har lojala människor på en hel del positioner redan, men visst hamnar mycket global expansion på is, men det är sånt som händer.

Om de kan pumpa Hillary Cling-Clong så full med morfin och medicin att hon kan stå upprätt och se glad ut i några timmar, så kan de därefter packa ner henne och låta henne vila i två dygn tills nästa show.

Om de nu i dessa dagar agerar korrekt... och håller sig helt tysta/osynliga under tiden spekulationerna urartar, så kan de bryta allting med falska läkarintyg och en PR-stunt där de hävdar att hon är hälsan själv.

Hennes fans som oroat sig otroligt mycket kommer i glädjen över att (den morfinpumpade) tanten hoppar och studsar fylla all Social media (inkl Flashback) med CAPS LOCK meddelande om att Trumparna fick så de teg.

Därefter är det minsann bevisat en gång för alla,att hennes dåliga hälsa bara var konspirationsteorier. (Framtida samtal om hennes hälsa kommer hänvisa tillbaka till denna händelse som bevis.)

Om hon dör på kuppen så är det ju hennes personliga läkare Bardach och diverse assistenter som hamnar på bålet och ingen i etablissemanget.

Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Joe Biden skulle ha mycket större chanser än Clinton men han valde att ej ställa upp pågrund av sin sons död.

Tvivlar på det eftersom han är väldigt gammal samt "vit man" vilket gör att det finns inget speciellt i honom som väljarna kan relatera till.

De vill som sagt ha något unikt. En indian eller kvinna skulle vara lite unikt och de skulle kunna prata känslor hela vägen till Vita Huset. "It's time for Yes we can... change... again!"

Kom ihåg att en ersättare får inte vara en nödlösning som tar jobbet för ingen annan vill. De måste vara någon som kan visa sin entusiastiska askungesaga inför publik.

Om de skulle plocka fram någon ersättare till Hillary så blir det antingen Tim Kaine eller någon jag inte hört talas om.

Men jag tror bara det händer om Hillary är så väck att inga mediciner i världen kan få henne att hålla igång 2-3 timmar direktsändning.

Anekdot: När Freddie Mercury sjunger "The show must go on" så låter han hur frisk som helst. I själva verket var han väldigt sjuk under inspelningen och dog följande år.
Hillary påstår att hon inte alls är särskilt sjuk och många av hennes anhängare hävdar att hon låter toppen, men i mina öron låter en döende Freddie Mercury otroligt mycket bättre.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Show_Must_Go_On_(Queen_song)#Songwriting_and_r ecording_process
Senast redigerad av Plzkthx 2016-09-14 kl. 01:52.
2016-09-14, 01:26
Medlem
raxmouses avatar
Vilken värdelös journalistisk artikel och jämförelse http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/evafranchell/article23515516.ab det enda Mona Sahlin och Hillary Clinton har gemensamt är att båda har fittor mellan benen och den ena är mer korrupt än den andre.

Att gnälla på "hat" när dom flesta rationella åskådare vet hur inkompetent och korrupt clinton är vid det minsta laget patetiskt att försöka sig på att utmåla kritikerna som, hatare. Journalister inom etablissemanget i USA har sagt att Julian Assange borde avrättas för Wikileaks....NEWSFLASH; HILLARY CLINTON har gjort exakt samma sak bara där är skillnaden att hon var så jävla dum att hon hade en email som hela världen kunde besöka

Svenska journalister är fullkomligt utraderade när det gäller analytisk förmåga att se saker från ett annat håll än den känslomässiga viljan att en kvinna ska få vinna. Ja, "Liberalerna" som tror dom är guds utvalda vill naturligtvis också att Hillary ska vinna, just av den enkla anledningen att hon går att muta.
Det är så otroligt pinsamt att jag knappt kan bevittna detta men samtidigt så är det så hysteriskt roligt att se hur dom ältas över hur detta ska formuleras, som om den svenska opinionen har någon påverkan mer än att deras egen prestige måste skruvas ner när dom inser hur fel dom har haft.

kolla det här liksom http://www.ladda-upp.se/bilder/dvayooercegdu/ nu är helt plötsligt alla som ifrågasatt Hillary Kvinnohatare. Hennes inkompotens och hälsoproblem är alltså inte befogade. Det här med hostningen är såklart ingenting som ifrågasatts flera månader tillbaka, det är inte så att etablerade rika vita människor i väst stigmatiserat och kallat alla som ifrågasatt email-skandalen och hälsoproblemen för konspirationsteoretiker http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/04/18/another-hillary-clinton-coughing-fit-morning-show-interview/

Kan det kanske vara ett ryskt-datavirus som infekterat Hillary Clintons kropp och påverkat hennes hälsa? Hon kanske har en rysk-ubåt i lungan och det där gröna hon spotta upp var kärnbränsle!!!!!!!!!!!!!!!!

Om Obama gör en könsoperation till en vagina, kan hen då byta namn och identitet och kandidera 8 år till? Det är kanske en lösning för dom rika vita etablissemangen i väst som Guuuud har valt ut att bestämma och härska över alla andra

egentligen bryr jag mig inte, men jag finner det så otroligt priviligerande att få sitta på första parket och fortsätta se hur dessa "utvalda människor" bana väg för deras egen undergång vad ska dom göra när dom kört ihop sig och stigmatiseringen får rundgång i deras egen hjärna?

Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Ja, Sverige trivs bättre utan muslimer, men ryssar måste nog vara värre än muslimer. Om man kollar på gore då ser man att ryssar är undermänniskor. De dödar hemlösa, de torterar bögar och de trakasserar mobbade. Det kommer filmer varje dag där, nästan aldrig från västra Europa. Ryssar är slaver därav undermänniskor. Hejdå!

nämen titta, en "Liberal" som är sur för att putin satt käppar i hjulen för dom iscensatta statskupperna som det lilla vita rika etablissemanget i väst försökt sig på att åstadkomma i olika delar av världen.
Senast redigerad av raxmouse 2016-09-14 kl. 02:07. Anledning: stavfel å sånt jävelskap
2016-09-14, 01:44
Medlem
Passepartouts avatar
Bill Clinton råkade försäga sig när han sa att Hillary frekve... har haft liknande episoder med sin hälsa (som den inträffade 9/11). Han rättade sig snabbt och CBS-News har raderat hans felsägning. Riktigt sunkigt detta.

http://twitchy.com/brettt-3136/2016/09/13/cbs-evening-news-cut-bill-clintons-slip-that-hillary-frequently-suffers-severe-dehydration-purely-fo r-time/

Edit: Lär reta upp ännu fler när locket så övertydligt läggs på, eländet går inte att skyla över längre.
Senast redigerad av Passepartout 2016-09-14 kl. 02:03.
2016-09-14, 02:02
Medlem
Passepartouts avatar
Clinton Fatique, en satir över varför Clinton är så utmattad. Sjukhussängar med folk som har drabbats av Clinton-fatiquesjukan.
http://www.wnd.com/2016/09/its-spreading-americans-stricken-with-clinton-fatigue/

Edit: Obama kampanjar för Hillary.

Citat:
During a campaign speech at a rally in Philadelphia, President Obama said, “I’m going to work as hard as I can this fall to elect Hillary Clinton as our next president of the United States of America.” His remarks prompted a reaction on Twitter, with users wondering whether he was campaigning for a third term or rather thinking about golf.

Citat:
“Hillary Clinton is steady and she is true,” Obama told an audience of roughly 6,000 Democratic supporters. “I need you to work as hard for Hillary as you did for me.”
https://www.rt.com/usa/359236-clinton-double-president-stumps-philly/
Senast redigerad av Passepartout 2016-09-14 kl. 02:09.
2016-09-14, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Bill Clinton råkade försäga sig när han sa att Hillary frekve... har haft liknande episoder med sin hälsa (som den inträffade 9/11). Han rättar sig sedan snabbt och CBS-News har raderat hans felsägning. Riktigt sunkigt detta.

http://twitchy.com/brettt-3136/2016/09/13/cbs-evening-news-cut-bill-clintons-slip-that-hillary-frequently-suffers-severe-dehydration-purely-fo r-time/

Edit: Lär reta upp ännu fler när locket så övertydligt läggs på, eländet går inte att skyla över längre.

1: Först var det värmeslag.

2: Sen var det lunginflammation.

3. Anledningen att hon smittats av lunginflammation var att flera personer ur hennes stab insjuknat och smittat henne.

4. 1 h efter kollaps, står hon och kramar ett litet barn, när hon har aktiv lunginflammation av den smittsamma varianten. Vilket kan vara en dödlig sjukdom för barn. Så att hon har smittsam lunginflammation som media påstår kan vi nog utesluta.

Som jag ser det finns det bara 2 realistiska alternativ.

teori 1: Dem ljuger om lunginflammationen, hon har en annan sjukdom som hon kan hantera med självmedicinering, därför åkte dem till hennes dotter istället för sjukhus.

teori 2: Personen som kom ur Chealseas lägenhet var inte Clinton utan en dubbelgångare, jag skrattade åt teorin först, men efter att ha kollat på frekvensen så slår det mig att jag aldrig sett en president kandidat springa omkring utan agenter omkring sig.

Lutar personligen åt teori 1, eftersom jag baserat på hennes tidigare kollapser trott att hon lider av en svår sjukdom.
2016-09-14, 02:24
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuuse
1: Först var det värmeslag.

2: Sen var det lunginflammation.

3. Anledningen att hon smittats av lunginflammation var att flera personer ur hennes stab insjuknat och smittat henne.

4. 1 h efter kollaps, står hon och kramar ett litet barn, när hon har aktiv lunginflammation av den smittsamma varianten. Vilket kan vara en dödlig sjukdom för barn. Så att hon har smittsam lunginflammation som media påstår kan vi nog utesluta.

Som jag ser det finns det bara 2 realistiska alternativ.

teori 1: Dem ljuger om lunginflammationen, hon har en annan sjukdom som hon kan hantera med självmedicinering, därför åkte dem till hennes dotter istället för sjukhus.

teori 2: Personen som kom ur Chealseas lägenhet var inte Clinton utan en dubbelgångare, jag skrattade åt teorin först, men efter att ha kollat på frekvensen så slår det mig att jag aldrig sett en president kandidat springa omkring utan agenter omkring sig.

Lutar personligen åt teori 1, eftersom jag baserat på hennes tidigare kollapser trott att hon lider av en svår sjukdom.

Vad tycker du om jämförelsebilderna "after", "before" (scrolla ner till mitten på länkad sida) som visar Clinton innan kollapsen och när hon pigg kommer ut från sin dotters våning. Frisyrerna är inte lika, håret verkar kortare på "after"-bilderna. https://saboteur365.wordpress.com/2016/09/13/is-hillary-clinton-dead-replaced-by-a-body-double/

Edit: Var hon och klippte håret och slimmade en stund när hon var hos dottern? Hon verkar ha ändrat benan också, från höger till vänster. Helt ok med mig ... men är det inte liite underligt?
Senast redigerad av Passepartout 2016-09-14 kl. 02:28.
2016-09-14, 02:28
Medlem
NorthPorts avatar
Efter att ha sett videon av den pensionerade läkarens diagnos av häxan där hon har Parkinsons är iaf jag nu hyfsat övertygad om att han rätt. Eller kanske är det bara önsketänkande? Någon som inte köper hans resonemang och iakttagelser?
2016-09-14, 02:34
Medlem
Citat:

Vad som sagts är att flera av medarbetarna på kampanjhögkvarteret har varit sjuka under slutet av augusti. Det har inte sagts att det handlat om lunginflammation.

Clinton har väl bakteriell lunginflammation (eftersom hon har fått antibiotika) och det är inte särskilt smittsamt.
2016-09-14, 02:35
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Efter att ha sett videon av den pensionerade läkarens diagnos av häxan där hon har Parkinsons är iaf jag nu hyfsat övertygad om att han rätt. Eller kanske är det bara önsketänkande? Någon som inte köper hans resonemang och iakttagelser?

Vill du länka? Så många videos och uttalanden som cirkulerar.
2016-09-14, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Vad tycker du om jämförelsebilderna "after", "before" (scrolla ner till mitten på länkad sida) som visar Clinton innan kollapsen och när hon pigg kommer ut från sin dotters våning. Frisyrerna är inte lika, håret verkar kortare på "after"-bilderna. https://saboteur365.wordpress.com/2016/09/13/is-hillary-clinton-dead-replaced-by-a-body-double/

Edit: Var hon och klippte håret och slimmade en stund när hon var hos dottern? Hon verkar ha ändrat benan också, från höger till vänster. Helt ok med mig ... men är det inte liite underligt?

Jag tror det är så att hon har en helt annan sjukdom som hon hämtar sig fort efter varje kollaps, detta är inte första gången.

Att hon gick ut direkt tror jag beror på att dem planerade att skylla på solsting först, men när det inte gick fick man återgå till lunginflammationen vilket dem förnekade dagen innan.

Att dem inte körde henne till sjukhus tyder ju på att dem vet vad hon har för sjukdom och att hon självmedicinerar.

Men tror man på att hon har lunginflammation så bör man rimligtvis anta att hon har en dubbelgångare eftersom hon inte hade dansat runt 1 h efter att att släpats iväg medvetslös av ett gäng agenter.
2016-09-14, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Vad som sagts är att flera av medarbetarna på kampanjhögkvarteret har varit sjuka under slutet av augusti. Det har inte sagts att det handlat om lunginflammation.

Clinton har väl bakteriell lunginflammation (eftersom hon har fått antibiotika) och det är inte särskilt smittsamt.

Okej, men då kommer vi till problem 2, varför var hon inte sjuk 1 timme senare, det finns film på när hon dansar ut ur hennes dotters lägenhet och drar skämt med åskådare.

Och vad har hennes tidigare liknande kollapser berott på?

Och varför sa Bill Clinton att hon regelbundet drabbas av dessa kollapser?

Hur du en vrider och vänder på det så är det något som inte stämmer.
2016-09-14, 03:02
Medlem
Citat:
Okej, men då kommer vi till problem 2, varför var hon inte sjuk 1 timme senare, det finns film på när hon dansar ut ur hennes dotters lägenhet och drar skämt med åskådare.

Och vad har hennes tidigare liknande kollapser berott på?

Och varför sa Bill Clinton att hon regelbundet drabbas av dessa kollapser?

Hur du en vrider och vänder på det så är det något som inte stämmer.

Hon vilade en stund, fick säkert i sig vätska och kanske något annat stärkande och kunde sedan ta sig den korta biten från huset till bilen och se oberörd ut. Inte särdeles märkvärdigt.

Bill Clinton sade inget om regelbunda "kollapser" utan att hon vid några fåtal tillfällen under de senaste tio åren eller så haft svår vätskebrist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in