Citat:
Nu heter det att hon ska vara tillbaka på fredag, men att detta kan ändras om hon inte känner sig bra:
http://www.reuters.com/article/us-usa-election-clinton-schedule-idUSKCN11J1T6
Det hela är så otroligt mystiskt:
1. Hon fick alltså diagnosen lunginflammation i fredags
2. Deltar i 911-cermonin på söndag morgon, och får ett anfall och släpas in i en skåpbil som en säck potatis
3. Två timmar senare kommer hon ut från dotterns lägenhet som friskheten själv, ropar och skämtar och kramar om en liten flicka. "I am feeling great, its a great day in New York"
4. Och nu är hon fortfarande sjuk i lunginflammation och tillbaka tidigast på fredag
Punkt 3 ska alltså vara ungefär då hon var som mest sjuk i lunginflammation. Man brukar vara rätt däckad då. Att inte media gräver mer i vad som egentligen händer är en skandal. Antingen var hon vid punkt 3 så fullpumpad av droger så det knappt är sant. Eller så var det en dubbelgångare.
http://www.reuters.com/article/us-usa-election-clinton-schedule-idUSKCN11J1T6
Det hela är så otroligt mystiskt:
1. Hon fick alltså diagnosen lunginflammation i fredags
2. Deltar i 911-cermonin på söndag morgon, och får ett anfall och släpas in i en skåpbil som en säck potatis
3. Två timmar senare kommer hon ut från dotterns lägenhet som friskheten själv, ropar och skämtar och kramar om en liten flicka. "I am feeling great, its a great day in New York"
4. Och nu är hon fortfarande sjuk i lunginflammation och tillbaka tidigast på fredag
Punkt 3 ska alltså vara ungefär då hon var som mest sjuk i lunginflammation. Man brukar vara rätt däckad då. Att inte media gräver mer i vad som egentligen händer är en skandal. Antingen var hon vid punkt 3 så fullpumpad av droger så det knappt är sant. Eller så var det en dubbelgångare.
Punkt 3: jag satsar på droger. Man kan tillfälligt repa sig/rycka upp sig om man måste. Däremot dubbelgångare, nej jag kan inte tänka mig att Hillarys kampanjstab skulle våga släppa ut en dubbelgångare i dessa tider när allt filmas och läggs ut på nätet. Somliga påstår att näsan eller fingrarna var annorlunda, men jag tror att om det verkligen var en "dubbelgångare" skulle olikheterna vara mycket mycket större.
Vilket fall som helst, Hillary är körd. Det blir Trump mot Biden, och Trump vinner. Tror jag just nu. Sätter dock inga pengar!