• 1
  • 2
2016-09-10, 12:45
Citat:
Ursprungligen postat av bobafet
Med bindningstid menar du att jag är låst till dom i 24 månader? Helt okej för mig jag brukar ha mina mobiler i minst 2år. På vilket sätt tycker du dom är värdelösa ?

Comviq har alltid varit dåliga, det har i och för sig gått några år sen jag använde Comviq. Men dålig teckning etc.

Du får ju välja vad du vill, så ta Comviq om 150 kr är något du verkligen behöver spara in. Förhoppnigsvis är dom tillräckligt bra annars är du ju fast med dom i 2 år.
Citera
2016-09-10, 12:52
Medlem
hnkls avatar
Blev en iPhone 7 128GB Mattsvart. Fick bekräftelsemail kl 09:03. Tror jag låg på plats 298 i kön när jag var klar med att välja specifikationerna Tele2.se.

Fick 7 dagars leveranstid. Även fått ordernummer, så allt gick igenom. Ser framemot fredag!
Citera
2016-09-13, 23:24
Medlem
hnkls avatar
Nu fick jag sms om att min iPhone 7 128gb svart är skickad från Tele2s lager.
Citera
2016-09-16, 06:12
Medlem
brandberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnkl
Nu fick jag sms om att min iPhone 7 128gb svart är skickad från Tele2s lager.

Det har jag inte fått... och jag fick bekräftelsemail 09.01...

Vilka tomtar.
Citera
2016-09-16, 09:04
Medlem
brandberts avatar
Kundtjänst säger att min telefon tyvärr inte kommer anlända idag, trots min sjukt snabba beställning, och köplats.

Har dom klantat till sig med köplatser osv tro?
Citera
2016-09-16, 09:05
Medlem
brandberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
Jag gjorde den där kö grejen där man skrev in det mesta av sin info i förväg, fick typ kö 200. Sen beställde jag telefonen kanske 1 minut efter. Köpet gick igenom enkelt och leveransdatumet är en vecka, så release dagen.

Så kan inte klaga.

Hur har det gått för dig? Är den skickad?
Citera
2016-09-16, 10:30
Citat:
Ursprungligen postat av brandbert
Hur har det gått för dig? Är den skickad?

Ska få den idag, den är på en bil på väg till mig, gått en timme sen PostNord uppdaterades. Antar att det är en hel del som levereras innan det är min tur.
Citera
2016-09-16, 11:11
Medlem
jonthe12s avatar
Efter två timmars strul med deras kreditupplysning fick jag 7 dagars leveranstid bekräftat runt 11 på en iPhone 7 128 gb Mattsvart. Har varit i kontakt med deras telefonsupport tre gånger nu, ena sekunden har de ingen order på mitt personnummer, nästa sekunden har de en order (efter att ha "letat" i deras system) och den ska skickas den här veckan. Varje gång jag ringer får jag olika besked.

Inte fått något ordernummer ens utan bara ett bekräftelsemail direkt efter min order i fredags. Någon med liknande situation?

Aldrig varit med om något liknande i kundtjänst-väg.
Citera
2016-09-16, 12:04
Medlem
Någon som får en 7 plus idag? Jag beställde 09:02 och får den inte idag. Fick ett sms om att leveranserna är sena från Apple??

Ringt kundtjänst och skällt - hjälpte inte..
Citera
2016-09-16, 13:08
Citat:
Ursprungligen postat av eNaz
Någon som får en 7 plus idag? Jag beställde 09:02 och får den inte idag. Fick ett sms om att leveranserna är sena från Apple??

Ringt kundtjänst och skällt - hjälpte inte..

Jag ska få min Rose Gold 128 GB, iPhone 7 Plus idag, PostNord visar "Lastad på bil, utkörning påbörjad". Vet inte hur långt tid det kommer ta.
Citera
2016-09-16, 14:03
Då fick man sitt första SMS från PostNord "Vi har besökt dig bla bla bla" jävla lögner. Någon postsnubbe som ville hem tidigare denna fredag.

Då får man väl vänta ända tills måndag för att hämta ut telefonen, jävla stolpskott hela bunten.
Senast redigerad av Lblom 2016-09-16 kl. 14:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in