2016-09-13, 17:26
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Det gick ju snabbare än vad man förväntade sig, jag och en annan i tråden sa tidigare att MSM antagligen skulle sjunka så lågt till slut så att dom skyller Hillary's hälsotillstånd på Trump och Ryssland/Putin.

Trodde verkligen inte drevet skulle påbörjas samma dag!
Precis, jag skrev samma sak i förrgår på skämt att de skulle skylla på Trump/Ryssland och kolla. De gör det också, haha
2016-09-13, 17:31
Medlem
Utdodochforkastads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Det gick ju snabbare än vad man förväntade sig, jag och en annan i tråden sa tidigare att MSM antagligen skulle sjunka så lågt till slut så att dom skyller Hillary's hälsotillstånd på Trump och Ryssland/Putin.

Trodde verkligen inte drevet skulle påbörjas samma dag!

Hillary är ju en baginbox alkis som med största sannolikhet knaprat piller tillsammans med det, samtidigt som hon sitter på en hög stol och kallar folk knarkare. Inget ovanligt alls. Detta får hon nu sona för skulle jag tro i form a diverse sviter av levernedsättningar och andra besvär. Man hör alltifrån cancer, förgiftad av hemliga makter, att hon skulle legat med massa afrikanska män efter otrohetsskandalen och därmed fått hiv osv. Vilket jag tror är struntprat. Möjligen cancer då.
2016-09-13, 17:41
Medlem
E.Merckxs avatar
Ron DeSantis ‏@RepDeSantis

BREAKING: Paul Combetta, technician who used BleachBit to erase Clinton's email AFTER Congress sent subpoena, pled the 5th @GOPoversight.

Ha, ha. Mer trubbel för BleachBit Häxan.
2016-09-13, 18:03
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx

BREAKING: Paul Combetta, technician who used BleachBit to erase Clinton's email AFTER Congress sent subpoena, pled the 5th @GOPoversight.

Vad innebär det där i klartext?
2016-09-13, 18:06
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx

De är nog oroliga för att de helt plötsligt inte vaknar upp efter att ha skjutit sig själva i bakhuvudet om de golar på maffiabossarna. Men mer förvånande är att våldtäktsmakens tidigare aid Cooper inte pleaded the 5th. Helt otroligt hur han beskriver hur de satte upp servern, ett bibloteks öppna wifi nätverk har fan bättre säkerhet. 100% att Mrs BobbleHeadBleachBitch blivit hacked. Undrar bara hur många liv hon offrade för att försöka hålla sina mail från FOIA.

Edit: Pagliano som var ytterst ansvarig för server dök inte ens upp, tror det kan bli ganska jobbigt för honom att vägra en congressional subpoena.
Senast redigerad av bludderbladder 2016-09-13 kl. 18:23.
2016-09-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Vad innebär det där i klartext?

Han använder the Constitution till att inte behöva tjalla på sig själv. Med andra ord så behöver han inte vittna mot sig själv.
2016-09-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Precis, jag skrev samma sak i förrgår på skämt att de skulle skylla på Trump/Ryssland och kolla. De gör det också, haha

Det gör de ju inte, de rapporterar vad en berömd läkare påstått, precis som de tidigare rapporterat om Dr Drews spekulationer.
2016-09-13, 19:03
Medlem
Signalkabels avatar
Ser flera frågor kring varför hon kör på, vem som tar över etc. Mina tankar:

Hillary är som och av elitens falang inom Demokraterna utsedd att bli POTUS. De fuskade bort Sanders som jag uppfattar som (relativt) genuin Demokrat.

Ursprungsplanen var nog att låta henne vinna mot en sämre motståndare i den riggade titelfajten. Sen kom det en titelutmanare utan något förbund och tog över Republikanska stallet. Hillary blir sjuk men kan inte hoppa av då det är för mycket som står på spel, såväl för henne som för hennes överordnade.

Hillary har endast denna chans att bli historisk på så många sätt att hon inte kan låta bli, första kvinnliga president självklart, att bli den som lyckas störta regimerna i Iran och Syrien smäller nog lika högt.

Hillarys uppgift är inte att VARA president, det är att BLI president. Med starka mediciner, dubbelgångare, minskat antal möten etc kan hon hållas vid liv till efter presidenteden, sedan kan hon dö i frid, förvissad att hennes familjetradition av folkmord har fortsatt efter henne.

Att de nu skulle försöka hitta någon ny, oprövad kandidat, är desperat och orealistiskt. Jänkarna gillar inte heller , i min erfarenhet, att rösta på ngn som redan förlorat en gång även om sättet Sanders förlorade på gör att han kanske kan slipper loser-stämpeln.

Eliten som styr bägge partierna har bara Hillary kvar som kandidat, i vanliga fall brukar de ha båda två. Är då Sanders bättre för eliten än Trump? Svaret får vi om någon dag för om någon ska starta upp en valkampanj nu krävs det många tummar upp från marionettspelarna.

I detta folieinlindade inlägg noterar jag slutligen likheterna mellan HC:s deplorables-tal och Romsons Almedals-tal, en viss skillnad i reaktion dock.
2016-09-13, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Det gör de ju inte, de rapporterar vad en berömd läkare påstått, precis som de tidigare rapporterat om Dr Drews spekulationer.
Ja vi får se om denna snubben också får sparken då. känns ju ändå ganska anmärkningsvärt att anklaga någon för mordförsök. Dr. Drew spekulerade ju bara sjukdoms diagnostik.
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2016-09-13 kl. 19:07.
2016-09-13, 19:09
Medlem
christallqhulaaas avatar
ja det verkar kört för demokraterna detta.man ser ju tydligt på olika videos att hon har nån form av sjukdom och kommer inte klara detta jobb.om det var jämt i mätningarna efter detta så kommer ju trump dra ifrån ordentligt nu finns väl ingen normal människa som röstar på en döende kandidat.
2016-09-13, 19:22
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=BcVkWK-rdS0

ABC news rapporterade igår om Hillarys död.
Klippet finns visst inte upplagt längre..

Felsägning tro? Det tror jag att det var, annars borde han som filmade tv:n lagt upp resten av reportaget också. men det här lär ju inte få konspirationsteorierna att sakta ned direkt.
Vad tror ni? Är kärringen död och de håller det hemligt tills de kommit på what da fack de skall hitta på nu?
2016-09-13, 19:32
Medlem
Det blir spännande se kommande opinionsmätningar. Jag tror dock inte att folk slutar rösta på henne, men lite spännande är det.

Men om hon nu vinner, då kommer man givetvis att höra detta med hälsan dag ut och dag in och se eländet i kanske 1-2 år innan hon blir så sjuk att hon avgår eller att hon t o m dör i tjänsten. Det går helt enkelt inte att kombinera jobbet som USAs president med att vara sjuk och gammal.

Det är bara i vissa andra länder där det går att ha en ledare som åldras och kanske syns ett fåtal ggr om året i några minuter. Det vore ytterst pinsamt för USA att ha en sådan ledare.

Man märker också nu att Trump alltmer framstår som ett vettigare alternativ än Hillary Clinton, men det är givetvis för att i grunden är BÅDA två urusla alternativ. Jämfört med Obama.. skrattretande.. USA som land borde ha haft kapacitet att hitta en stark presidentkandidat som kunde matcha Obama och flera andra presidenter de haft tidigare. De här två kommer att tävla med Bush om att vara tidernas sämsta president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in