Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Vad säger PlantaGenista idag????? Vem hade rätt och vem hade fel???
Intressant artikel du hade, "truthers" har innebörden av ordet ändrats något? Hur känns det att vara så fel ute egentligen??
http://www.thedailybeast.com/articles/2016/08/18/dr-drew-leads-the-clinton-health-truthers.html
Vill du be om ursäkt för dina patetiska kommentarer och har du hunnit revidera din åsikt sen dess?
Inget av det du citerar är ju fel. Det var inget "långt break" i den "senaste" debatten, utan en kort försening i mitten av den tredje (av nio), orsakad av att damernas toalett var mycket längre ifrån scenen än herrarnas. En sjukjournal som flitigt har delats av högern var förfalskad och Dr Drew blev rundligt kritiserad för sina spekulationer.
Nej jag har inte ändrat åsikt. Att hon har lunginflammation sedan förra veckan är inte det samma som att det senaste året ha haft epilepsi, syfilis, parkinsons, cancer, psykos, demens, alzheimers, HIV, böldpest och spetälska och gud vet vad annat. Sättet eventuella sjukdomar diskuteras här är i mitt tycke mer lämpat för konspirationsforumet.
Jag kan för all del ha fel, det får tiden utvisa, men jag har ännu inte sett något som får mig att tro att det är något allvarligare fel på henne.