2016-09-12, 07:17
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
A "leftist" journalist:

https://twitter.com/DavidShuster/status/775093724363784192

Ja, så slutar det kanske om man har så dåligt omdöme satt man tvingar kroppen till nåt den inte klarar av.
Hade nån sagt åt mej sagt att jag skulle ut och valkampanja när jag låg sjuk i lunginflammation hade jag strypt vederbörande i droppslangen.
Hon kunde ju ha fallit död ner,
Mycket kritik nu för att hon mörkat lunginflammationen. En trovärdighetsfråga.
(enl Rolf Porseryd TV4)
2016-09-12, 07:19
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Hon påstås ha ätit antibiotika i två dar för lunginflammation.
Hur kan man ens tänka på att valkampanja då? Nåt känns väldigt fel här.
Jag har nyligen vårdats på sjukhus för lunginflammation och det tog flera dagar med maxdos antibiotika innan jag ens kunde vingla upp ur sängen.
Men det kanske är individuellt? En del dör ju t o m.
Hur vet vi att det är lunginflammation, var det inte "värmebölja" precis innan? Hon kan inte vara ärligt.
2016-09-12, 07:21
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Först säger dom att det beror på värmen.

Nu säger dom att det är lunginflammation

Hur ska ni ha det? Det här påminner allt annat som Hillary har ljugit om.

För att det är en kampanj i total kris och panik.

1. Clinton vinglar/släpas in i en väntande van
2. Mystiskt "borta" i ca 2 timmar
3. Ett uttalande om att hon fått värmeslag
4. Några timmar senare, ytterligare ett uttalande om att hon har lunginflammation

Allt detta uppe på att hon hade allergi förra veckan osv .... Detta håller ju på att krascha totalt.

Finns det inget oberoende organ som kan gå in och ogiltigförklara Clintons presidentkandidatur? Just nu liknar ju detta lyteskomik som med elefantmannen. Det svider i hjärtat att se.
2016-09-12, 07:23
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Hur vet vi att det är lunginflammation, var det inte "värmebölja" precis innan? Hon kan inte vara ärligt.

Vi vet egentligen ingenting. Den som skickade länken till mej ang Assanges utlovade avslöjande säjer att många tror att hon fick ett upprörande besked och reagerade med chock.
Men spekulera får vi ju...
2016-09-12, 07:28
Medlem
Alltså. Vad i helvete.

Hur mår du?

Jag mår skitbra solen skiner........fick lite värmeslag, det är ju trots allt 25c......ja just det, har en liten släng av lunginflamation.......den där varianten man svimmar av ja......
2016-09-12, 07:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
För att det är en kampanj i total kris och panik.

1. Clinton vinglar/släpas in i en väntande van
2. Mystiskt "borta" i ca 2 timmar
3. Ett uttalande om att hon fått värmeslag
4. Några timmar senare, ytterligare ett uttalande om att hon har lunginflammation

Allt detta uppe på att hon hade allergi förra veckan osv .... Detta håller ju på att krascha totalt.

Finns det inget oberoende organ som kan gå in och ogiltigförklara Clintons presidentkandidatur? Just nu liknar ju detta lyteskomik som med elefantmannen. Det svider i hjärtat att se.
Jag funderar även lite på den där allergin. Jag känner en hel del som är allergiska mot allt möjligt, men inte en enda som får hosta av det. Nu är jag ingen allergiexpert, det kanske finns host-allergier, men jag har aldrig hört talas om det.

Scott Adams har ju skrivit om Clintons hälsoläge för ett bra tag sedan, han är ju tecknaren av Dilbert, men även en skicklig hypnotisör med en utvecklad förmåga att känna igen små förändringar i utseende & hälsoläge. Redan i April gav han Clinton 50% chans att överhuvudtaget kunna tillträda som president. Adams är överhuvudtaget ingen Trump-supporter, så hans inlägg kan inte betecknas som någon slags illvillig propaganda.

Citat:
What I see in Clinton’s health is an unusual level of variability. Sometimes her eyes bug out, sometimes they are tired and baggy. Sometimes she looks puffy, sometimes not.
.
Clinton looks like an entirely different person every few days. That suggests some greater variability in her health. And that’s probably a tell for medications that are waxing and waning but rarely at the ideal levels. Or perhaps the underlying conditions have normal variability. Or both.
.
I give Clinton a 50% chance of making it to November with sufficiently good health to be considered a viable president.
http://blog.dilbert.com/post/143608135036/the-health-tell
2016-09-12, 07:49
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Häxans läkare lär tjäna sig en hacka nu med alla hittepå diagnoser hon måste komma upp med, men det finns ju som alla vet en förhöjd risk att doktorn plötsligt skjuter sig själv i bakhuvudet också, så jag hoppas verkligen att hon räknar in den riskpremien.

Twitter har just nu jättejobbigt med att censurera alla hashs om Häxan, men trots det är en DailyStar artikel som hävdar att Häxan kan tvingas avsäga sin kanditatur pga påtryckningar från DNC, TopNews
Ingenting mot vad människan kommer att tjäna när det blir comme-il-faux att tala om Hillarys verkliga hälsoproblem, mörkläggning mm mm. Men nån får skynda sig. Rätt många secret-service, stafmembers vid det här laget.
Återigen ett stort tack till alternativ media som är dom enda som skrivit om hennes hälsoproblem.
2016-09-12, 08:04
Medlem
Napoleon.Snowballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag funderar även lite på den där allergin. Jag känner en hel del som är allergiska mot allt möjligt, men inte en enda som får hosta av det. Nu är jag ingen allergiexpert, det kanske finns host-allergier, men jag har aldrig hört talas om det.

Scott Adams har ju skrivit om Clintons hälsoläge för ett bra tag sedan, han är ju tecknaren av Dilbert, men även en skicklig hypnotisör med en utvecklad förmåga att känna igen små förändringar i utseende & hälsoläge. Redan i April gav han Clinton 50% chans att överhuvudtaget kunna tillträda som president. Adams är överhuvudtaget ingen Trump-supporter, så hans inlägg kan inte betecknas som någon slags illvillig propaganda.

http://blog.dilbert.com/post/143608135036/the-health-tell

Allergi i lungorna är ofta det samma som allergisk astma. Hosta är ett mycket vanligt symptom vid astma.
2016-09-12, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Totalt ogrundat trams återigen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Att det var folk som ropa nånting tror jag att alla märkt.
Jag och andra undrar varför en frisk erfaren livstidspolitiker fryser upp till den grad att det måste rusa in folk och säga åt henne att prata?
är inte du undrande till det?

Nej, inte ogrundat trams.
Ta till exempel alla gånger hon har ramlat omkull. Hon ramlar ju omkull lite då och då. 2012 ramlade hon omkull vid ett tal och fick hjärnskakning. Hon har ramlat när hon ska gå ombord på ett plan. Så det har pågått en längre tid. https://www.youtube.com/watch?v=JwuEPoeZxzg Hon behöver ständigt folk som håller i henne och leder henne. Hon behöver hjälp för att gå i trappor. Kanske är det hennes samvete som börjar komma ikapp henne.
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2016-09-12 kl. 08:45.
2016-09-12, 08:42
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oy-vey
Vad tror ni, var de en dubbelgångare som gick ut från lägenheten?
https://twitter.com/MitchPeterTube/status/775168361055387648

Tycker det ser ut som hon har fått kortison, skulle förklara den tvära vändningen i hur frisk hon kände sig också.
2016-09-12, 08:44
Medlem
Vindhlers avatar

MSM Forced To Admit Hillary Is Unfit For Office

Bra genomgång av Paul Joseph Wattson på infowars.com om MSM:s totala maskopi med Clintonkampanjen - lögn efter lögn efter lögn sprids från Clintons kampanj och kablas ut över världen som sanningen i de stora mediakanalerna. Nu senast är det häxans hälsoproblem, bara för några dagar sedan smädades folk som tog upp de uppenbara hälsoproblem häxan lider av som "konspirationsteoretiker".

Efter att Clinton fått lämna minnesstunden för 9/11 i förtid så kablade man först ut kampanjlögnen om att häxan skulle mått lite dåligt på grund av värmen. Detta kablades direkt ut i MSM: "Det finns inget att se, inget att undra över, Hillary hade lite värmeslag bara, fullt normalt".
Sen visade det sig att någon påpasslig patriot hade filmat häxan där det syns hur hon kollapsar, hålls uppe av sina livvakter och till slut blir inkastad likt ett stycke kött i bilen.
Det går inte at ljuga hur mycket som helst, samma krönikörer i Washington Post och resten av CIA-median, som bara för några dagar sen hävdade att Clintons hälsoproblem bara var "konspirationsteorier" tvingas nu erkänna att det faktiskt finns frågetecken.

Tror du fortfarande på något som står i Washington Post, NYTimes, MSNBC, DN, SvD, Aftonbladet och allt var regimmedian heter? Här har du ett klockrent exempel på hur du blivit ljugen rakt upp i ansiktet och förledd, häxans hälsoproblem har vart uppenbara under lång tid vilket mycket riktigt har påtalats från den fria medians håll, men det har slagits bort som "konspirationsteorier".
Samma mönster går att se här på forumet, där vissa notoriska användare använder precis samma metodik som MSN. Allt som inte passar in i deras agenda där Clinton skall bli president och starta WWIII slås bort som "konspirationsteorier".
2016-09-12, 08:57
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Undrar om hon är livet på valdagen? Det verkar gå utför med henne snabbt nu..

Vad händer om hon helt enkelt inte fixar valkampanjen? Jag kan ju se framför mig hur hennes huvud börjar vobbla och hon faller ihop inför 100 miljoner tv-tittare. Då är hon ju körd? Är de vip-kandidaten de får slänga in då eller?

Det kan ju så klart hända men hon har tillgång till världens läkarelit plus att hon säkert kommer vara proppad med diverse läkemedel, naturliga eller ej...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in