2016-09-12, 00:47
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Som någon påpekade. Hade Hillary lunginflammation när hon idag kom ut från Chelseas lägenhet?

Finns spekulationer om att det var en dubbelgångare som kom ut. Hennes livvakter fanns inte runt henne och hon rörde sig en aning forcerat, inte helt bekväm i situationen, och talade som om hon hade övat in vad hon skulle säga. Den lilla flickan kändes mest som ett arrangemang, för att Clinton skulle slippa tala med folksamlingen.

http://www.inquisitr.com/3501245/hillary-clinton-body-double-conspiracy-theorists-believe-body-double-made-public-appearance-after-91 1-medical-episode-to-show-she-is-healthy-is-this-really-her-2016-election-hillary-health-problems/

http://redstatewatcher.com/article.asp?id=37131
Senast redigerad av Passepartout 2016-09-12 kl. 00:59.
2016-09-12, 00:47
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Jag vet inte. Hinner det göra dig smittfri om en kur påbörjades på fredagen?

Nej, såvida de inte har starkare vaccin i USA vilket inte är omöjligt.
Däremot så tror jag att hon har preparerats för ett tag sedan, lämpligtvis då hon försvann någon vecka efter att hennes hälsa uppdagades på riktigt.
2016-09-12, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Nej, såvida de inte har starkare vaccin i USA vilket inte är omöjligt.
Däremot så tror jag att hon har preparerats för ett tag sedan, lämpligtvis då hon försvann någon vecka efter att hennes hälsa uppdagades på riktigt.
NEJ. Hillarys läkare gav ju nyss statement att behandlingen för lunginflamationen påbörjades i Fredags.
2016-09-12, 00:53
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
NEJ. Hillarys läkare gav ju nyss statement att behandlingen för lunginflamationen påbörjades i Fredags.

Så, du tror på att allt är lögn men att just fredags skulle stämma?
Klart som fan att de inte kan gå ut och säga att de påbörjade detta för någon/några månader sedan då de bestämt har förnekat hälsoproblem. De tar en lämplig dag och kör på detta, vilket nu föll på förra fredagen.
2016-09-12, 00:59
Medlem
RadioDDR1s avatar
Oddsen för Hillary hos bettingbolagen har sjunkit kraftigt senaste timmarna. Idag avgjordes sannolikt valet.
2016-09-12, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Finns spekulationer om att det var en dubbelgångare som kom ut. Hennes livvakter fanns inte runt henne och hon rörde sig en aning forcerat, inte helt bekväm i situationen, och talade som om hon hade övat in vad hon skulle säga. Den lilla flickan kändes mest som ett arrangemang, för att Clinton skulle slippa tala med folksamlingen.

http://www.inquisitr.com/3501245/hillary-clinton-body-double-conspiracy-theorists-believe-body-double-made-public-appearance-after-91 1-medical-episode-to-show-she-is-healthy-is-this-really-her-2016-election-hillary-health-problems/
Nää dubbelgångare tror jag inte på.
Men väldigt märklig frånvaro av Livvakterna. Detta är väl mitt på öppen gata? Det brukar ju innebära minst 2 SS inom ca en meters avstånd vad jag sett när kandidaterna rör sig i så svår kontrollerad miljö. Detta var ju dessutom inget förutbestämt att vara på platsen, SS borde ju vara ännu försiktigare då dom inte har kontrollerat stället på det sätt som dom skulle gjort om plats och tid varit i schemat på förväg.
2016-09-12, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Så, du tror på att allt är lögn men att just fredags skulle stämma?
Klart som fan att de inte kan gå ut och säga att de påbörjade detta för någon/några månader sedan då de bestämt har förnekat hälsoproblem. De tar en lämplig dag och kör på detta, vilket nu föll på förra fredagen.

Jag ville förstärka min misstro av att det skulle hamna om lunginflammation kanske överhuvudtaget men framförallt som enskilt sjukdomstillstånd. En lunginflammation håller ju inte i sig länge för en i övrigt frisk person
2016-09-12, 01:05
Medlem
Citat:
Hon "klappar" heller inte ungen hursomhelst, hon vinkar till sig flickan som straxt får vända ryggen till, som STÖD åt Clinton innan hon går vidare.
Har nyss sett klippet och hon stödjer sig inte mot flickan, hon hukar sig och håller händerna om henne för att de fotograferas, de tittar bägge mot kameran/kamerorna. Det är välkänd taktik att visa god sida emot barn.
2016-09-12, 01:10
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Men väldigt märklig frånvaro av Livvakterna. Detta är väl mitt på öppen gata? Det brukar ju innebära minst 2 SS inom ca en meters avstånd vad jag sett när kandidaterna rör sig i så svår kontrollerad miljö. Detta var ju dessutom inget förutbestämt att vara på platsen, SS borde ju vara ännu försiktigare då dom inte har kontrollerat stället på det sätt som dom skulle gjort om plats och tid varit i schemat på förväg.

Vad säger du om jämförelsen mellan profilerna? Har inte "great"-Hillary öronsnibben placerad högre än originalet, samt en mindre och lite böjdare näsa än i arkivbilden?

2016-09-12, 01:11
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Jag ville förstärka min misstro av att det skulle hamna om lunginflammation kanske överhuvudtaget men framförallt som enskilt sjukdomstillstånd. En lunginflammation håller ju inte i sig länge för en i övrigt frisk person

Det håller jag med om, som jag själv skrev någon sida bak

Citat:
Att hon har lunginflammation bör det inte ställas några tvivel om, frågan är bara vad hon har sidan om.

Jag själv tror ju fortfarande på epilepsi/någon form av neuroskada och kroniskt trötthetssyndrom.
Btw, http://www.neurosciencecenternj.com/physicians.shtml

Ser inte Oladotun ut som en lämplig kandidat? Hans expertis är ju högst intressant.
Antagligen en av de få som skulle komma nära en presidentkandidat som kan ha skador efter fallen och utöver det skriva ut provigil. Lägg på några kg bara.
2016-09-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Har nyss sett klippet och hon stödjer sig inte mot flickan, hon hukar sig och håller händerna om henne för att de fotograferas, de tittar bägge mot kameran/kamerorna. Det är välkänd taktik att visa god sida emot barn.
Jo i vanliga fall.
Men du tror inte många reagerar som jag. Skall en människa med lunginflammation vinka till sig barn och trycka ansiktet nära barnets ansikte?
2016-09-12, 01:13
Medlem
Citat:

Citat:

Vad är oddsen för att en dubbelgångare har så pass lik röst och rörelsemönster/kroppsspråk att ingen skulle reagera. Dubbelgångare brukar användas vid tillfällen där de skymtar förbi, men va f*n man kan inte syna en sådan bluff, lätt att slänga ur sig "dubbelgångare" när det inte går att med 100% avgöra.

Livvakterna skymtas i början av filmen, de omringar inte henne utan skäl, de står vid ytterkanterna där folkmassorna håller sig och har uppsikt över både henne och folkmassorna så gott det går. Det finns ingen påtaglig fara för henne att gå till bilen själv, varför skulle de omringa henne så som de gjorde när de ledde henne till bilen då hon hade sjukincidenten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in