2016-09-12, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Ja fast nio tiondelar av detta är ju rena fantasier och svammel; händelsen i dag kan mycket väl förklaras med en svår lunginflammation. Om det finns mer bakom är naturligtvis möjligt, men det blir rena spekulationerna just nu.

Som någon påpekade. Hade Hillary lunginflammation när hon idag kom ut från Chelseas lägenhet?
2016-09-12, 00:25
Medlem
fernebos avatar
Men det finns väl inte en människa som kan tro på lunginflamationsförklaringen? Seriöst?

Folk har ju ett bra tag nu försökt bortförklara alla bisarra klipp på henne med att hon bara hostar, bara är glad, bara skojar osv, men nu ändras läget helt i och med dagens klipp. Det är inte ett påhitt från hennes motståndare att nåt är allvarligt fel på henne.
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Som någon påpekade. Hade Hillary lunginflammation när hon idag kom ut från Chelseas lägenhet?

Ja, varför inte? För att hon ler och säger att hon mår bra?
Avstängd
Enligt initierade källor så är det visst lunginflammation. Trumps chanser blev plötsligt mycket bättre. Att Hillary därmed indirekt bekräftar ryktena om hennes dåliga hälsa kommer få många väljare att tveka om henne på en så pass krävande post som president.

https://www.washingtonpost.com/politics/clinton-falls-ill-during-911-memorial-service-in-new-york/2016/09/11/a52e09c2-7855-11e6-ac8e-cf8e0dd91dc7_story.html?
2016-09-12, 00:28
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=kLoVjvBL5Po : Detta är också lunginflamation?
Ett 50 sekunders klipp du kan kosta på dig se och ge ett svar om

20 sekunder klipp du gott kan se: https://www.youtube.com/watch?v=eeZQ5VROfBE

Såg de två första, och jag måste fråga dig vad du menar att dessa klipp visar?

Som jag tolkar det skojar hon med några reportrar i det första klippet för att de överfaller henne med frågor från en annan riktning; man ser ju hur reportrarna skrattar åt det hela.

I det andra visar hon överdriven förvåning/ uppskattning för ett fyrverkeri.

Menar du på allvar att detta på något som helst vis pekar på att hon är sjuk?
2016-09-12, 00:31
Medlem
Citat:
Såg de två första, och jag måste fråga dig vad du menar att dessa klipp visar?

Som jag tolkar det skojar hon med några reportrar i det första klippet för att de överfaller henne med frågor från en annan riktning; man ser ju hur reportrarna skrattar åt det hela.

I det andra visar hon överdriven förvåning/ uppskattning för ett fyrverkeri.

Menar du på allvar att detta på något som helst vis pekar på att hon är sjuk?

Ahhh vilken härlig humor Hillary har. Såg väldigt kontrollerat och medvetet ut
Reportrarna hoppa ju fram från ett gömställe och överraskade Hillary. Jag missade det först. Flåt
2016-09-12, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Ja, varför inte? För att hon ler och säger att hon mår bra?
Ska man kladda på barn om man har lunginflammation är en första fråga jag har?
2016-09-12, 00:34
Medlem
HipToBeSquares avatar
Problemet är att de ljuger. Det var inte så varmt i New York när hon påstod att hon blev för varm och har man ren lunginflamation håller man sig hemma och går inte ut för att krama någon unge efteråt. Det ser inte bra ut.

Hillary har ingen extra gång nu där hon kan kola offentligt igen. Faller hon ihop igen eller på något sätt visar att hon är kroniskt sjuk är det kört.
2016-09-12, 00:39
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ska man kladda på barn om man har lunginflammation är en första fråga jag har?

Då är min första fråga vad du har för kunskap i vaccin, speciellt gällande pneumokocker.
2016-09-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Då är min första fråga vad du har för kunskap i vaccin, speciellt gällande pneumokocker.
Jag vet inte. Hinner det göra dig smittfri om en kur påbörjades på fredagen?
2016-09-12, 00:42
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ahhh vilken härlig humor Hillary har. Såg väldigt kontrollerat och medvetet ut
Reportrarna hoppa ju fram från ett gömställe och överraskade Hillary. Jag missade det först. Flåt

Då frågar vi igen då: Vad menar du att klippet visar?

Ser du inte att hon skojar med reportrarna vet jag faktiskt inte vad jag skall säga; det är helt uppenbart för envar som inte tror på jymdödlor och andra fantasier. Sedan behöver man ju inte gilla hennes politik för det, men detta är ju bara trams.
2016-09-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ja fast nio tiondelar av detta är ju rena fantasier och svammel; händelsen i dag kan mycket väl förklaras med en svår lunginflammation. Om det finns mer bakom är naturligtvis möjligt, men det blir rena spekulationerna just nu.

Visst kan det stämma att lunginflammation är huvudsaklig anledning till de problem hon fick. Det låter till och med ganska troligt när man studerar hennes övriga sjukdomsbild.

Det stora problemet är varför de skyllde på värmeslag till att börja med?

En sak som skiljer de två kandidaterna är att den ena alltid säger vad han tycker, oavsett hur det sedan låter. Den andra ljuger mest hela tiden, oavsett om hon har en anledning eller inte.

Själv föredrar jag ledare som är ärliga, oavsett vilken ståndpunkt de har. Utifrån vad de ärligt tycker går det att arbeta fram en kompromiss. En människa som ljuger om sin ståndpunkt kan du aldrig kompromissa med för det går aldrig att se var de egentligen befinner sig i frågan.

(Kan tillägga att lunginflammation är ett samlingsbegrepp och kan ha många olika orsaker. De vill nog inte detaljera vad det är, för vilken orsak det än har så kan det målas upp som mycket allvarligt om någon får spinna loss i ämnet.)
Senast redigerad av Plzkthx 2016-09-12 kl. 00:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in