Citat:
Ursprungligen postat av
AuticaMinore
Eftersom det oftast är män som drabbas av denna sexuella obalans så är det väl också upp till dem att försöka nå en förändring på det planet?
Suck.. Ibland blir man dock trött på att behöva kämpa så jävligt, att aldrig få slappna av.
Du skrev ett klockrent inlägg igår som fick mig att garva friskt, för det var så jävla rätt! "mäns slyniga natur möjliggör vårat leverne, sluta vara såna jävla slynor om ni vill se en förändring".
Det hade varit så bekvämt att luta sig tillbaks och bara behöva swipea förbi varenda slyna som kommer ens väg och skriva "hej, ligga?" när man hittar något man gillar. Nu har jag tyvärr inte den makten, den sitter ni på.
Vill jag förändra mina odds idag som det ser ut. Så ska jag, som man. Alltid se till att kvinnan min tassar på tårna. Hon ska veta att hon ska vara rädd för att förlora mig och jag vara den enda säkra trygghet hon har.
För att göra detta, ska jag fortsätta skriva och flörta med andra kvinnor. Hon kommer ha överseende med det, för hon är beroende utav mig. Jag ska vara i ett förhållande, men även vara öppen för förslag på köttmarknaden. Jag ska gärna fixa några smygmöten med flickor överallt, och sen är det bara till min fördel om frugan får reda på det.
Vet en frisör där jag bor, vars man är notoriskt otrogen med flickorna i det bandylag han tränar. Hon älskar honom så och kan inte släppa det bara sådär..
Gör jag inte detta, så kommer det när det ta slut, vara jag som inte har en flickvän på ett bra tag. (nog för att det är självvalt för min del. Kan inte gå vidare snabbt alls när jag älskar någon) Medans hon plockar upp sin näste pojkvän och börjar "älska igen" inom 2-3 dagar.
Jag avskyyyyyyr det här. Jag vill inte behandla folk i min omgivning så. Speciellt inte om jag känner den känsla utav kemi i hjärnan för personen som folk kallar för kärlek. Hon är det vackraste i världen för mig, varför skulle jag vilja göra så?
Men nej, det är bara att "man up!", på med vuxen byxorna och inse att kvinnor letar alltid efter bättre, delar hellre på en alfa hanne än att hänge sig åt en beta. Och att om jag inte vill bli lämnad i kvicksanden, ska göra precis likadant tillbaks. För newsflash: Hon har alltid sina dörrar öppna, det framför ögonen på sin pojkvän.