Citat:
Ursprungligen postat av
bludderbladder
Vi är alla i spänd förväntan av att höra ett enda ord om hennes politik. Eftersom du verkar ha koll på den kan du väl fylla i luckorna, ekonomi och terrorism räcker, jag jar nämligen inte hört ett logiskt argument för att hon kommer vara bättre än katastrofen obongo på något. Men fyll gärna i alla hennes policyluckor.
Du har dock rätt i en aspekt att det tar bort fokus från hennes hat av vad antagligen är en majoritet av vita människor i USA. Är trots det intresserad av din nästa tankevurpa så, give it to us!
Att du anser att Obama är en större katastrof än Nixon, Warren G. Harding, Ulysses S. Grant, osv får stå för dig.
Jag säger inte att hon är en bra kandidat, att du inte kan läsa är inte mitt problem, för det ända jag säger är att om man endast fokuserar på något som inte leder till real kritik mot henne utan ser till att skapa endast ett rampljus över hennes motståndare som är ännu mindre omtyckt så kommer det att leda till att hon vinner.
Så för att summera det till en simpel nivå: Hillary Clinton inte omtyckt, Donald Trump ännu mindre omtyckt än Hillary Clinton, Att fokusera på Clintons hälsa inte leda någon vart, se till att Trump är det ända riktiga fokuset komma endast leda till hans förlust, Clinton inte behöva presentera något avancerat då hon endast behöver flytta fokus.
Jag hoppas Blundern åtminstone förstod den extremt förenklade förklaringen.