Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det flyttar allt fokus från hennes politik till hennes hälsa, det är trots allt två extremt illa omtyckta kandidater och den kandidat som syns mest i rampljuset är den som kommer att förlora.
Men hennes hälsa är ju så pass dålig att hon knappt klarar av ett av sina korta 10-20 min. Rallys. Hon hade inte haft en presskonferens på 270 dagar (typ) till när hon tog ombord de där "utvalda journalisterna" på planet efter Cleveland och under sitt förvirrade tal om att Putin låg bakom allt ont här i världen, tom. Donald Trump, så får hon avbryta för andra gången under samma dag.
Kolla gärna på den journalistkår som följde med i planet, jag är allt annat än glad i journalister, men så ser man det här:
Bildlänk: Hillary Clinton Reporters/Fans
Fyyfaan vad vidrigt ..
Hon släppt en bok i Cleveland, "Stronger Togheter" där allt "hon" ville göra fanns nerskrivet. Alltså hur hennes köpta åsikter blir - för det är mycket hon vill göra enligt henne själv, men när hon inte klarar av att hålla talen eller alla lögner under kontroll så släppte hon det i den där Kioskvältaren.
Och betala för få veta hennes åsikter känns ju inte lockande..
Men jag håller helt med dig, jag har försökt leta efter argument för henne, nån som sympatiserar med henne för höra varför men de finns ju fanken ingen, hon har stöd men det är ingen som tycker om henne.
En grej har jag hittat, den där "ObamaCare" ska tydligen ha 20 miljoner anställda (eller om de är inom vården jag vet faktiskt inte) och Hillary Clinton vill köra på i samma spår, Donald Trump vill inte det.
Detta blir i den hat-retorik hon använder att "Trump vill splitta familjerna" tillskillnad från hon som tycker man är "Stronger Togheter"
Det vinner hon nog ett bra antal röster på tyvärr.
Annars är det tunt!
I valet 2008 så ska tydligen Twitter har breakat med sin första "hashtag" #WeWantChange och posters på Obama under Visions Slagord som "HOPE" och "BELEViE" och sånt.
Hillary Clinton har Nada!
Sett en Poster med "
Meet Mary Anne. She is an Independent that will Vote for Hillary" och en bild på en tant. Thats it, inget argument, bara en kärring som påstår hon ska rösta på Hillary Clinton.
När hon talar så är det Visionspolitik, tänk Miljöpartiet fast med Åsa Romsons sjuka mormor som förmedlar hur hon "vill" det ska va, men de är inte mycket som kommer.
På Twitter skriver Trump "While Hillary said horrible things about my supporters, and while many of her supporters will never vote for me, I still respect them all!"
@HillaryClinton svaret:
Citat:
Except for African Americans, Muslims, Latinos, immigrants, women, veterans—and any so-called "losers" or "dummies."
Hon får ihop sin Hatlista är oklart.
Alltså, det är nästan värre än när Sverige var som värst. Det går inte ens gå in på hennes hemsida för då kommer de upp ett Anti-Trump uttalande som man måste klicka "Agree" för komma in och se vad hon nu har där.
Har försökt tre gånger och de är vart tre olika:
www.hillaryclinton.com lol - kollade och en ny igen! haha! sjukt!
Det är väl debatterna man har att se fram i mot, då måste hon ju leverera och Trump är vass och tydlig i sin retorik och hur hon ska klara det utan få alla tänkbara former av attacker är ärligt talat riktigt svårt att föreställa sig.
Hon vill ju fortsätta på Bush/Obama utrikeskrig iallafall med nya krig för terrorstaten Israel, med Iran och Ryssland som nya mål, speciellt Ryssland, allt ont som händer Hillary här i världen beror på Putin.
Kan inte låta bli att undra vad fan det är som pågår, varför de skickar fram en sån genomkorrupt och dessutom närmast döende tant, som ingen tycker om?
Efter att ha läst några av hennes mail på WikiLeaks så verkar hon ärligt talat allt annat än begåvad dessutom
..skumt måste jag säga!