2016-09-10, 17:06
Medlem
jirlows avatar
viaplays fightingpaket kostar 399 så jag tänker försöka hitta annat sätt att streama, hittar någon en länk så kan dom gärna dela med sig via pm.
Citera
2016-09-10, 17:10
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Vanliga viaplay? Så man behöver inte skaffa sport?
Du behöver nog minst Viaplay fighting som kostar 199, tror jag. Viaplay sport kostar 399.
Citera
2016-09-10, 17:24
Medlem
Hur började det här larviga tjafset mellan Lauren och Svensson vem är det man ska hata eller gilla? Måste få en anledning att se matchen.
Citera
2016-09-10, 17:27
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Hur började det här larviga tjafset mellan Lauren och Svensson vem är det man ska hata eller gilla? Måste få en anledning att se matchen.

tror de började med att Klara stod i Laurens motståndares ringhörna och hejade på henne.
Citera
2016-09-10, 17:35
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tror de började med att Klara stod i Laurens motståndares ringhörna och hejade på henne.
Vilket var en markering från Klaras sida eftersom Laurén hällt vatten över sin motståndare, vilket fick Klara att skämmas över svensk boxning.

Laurén ursäktade sig för vattenhällandet efter matchen, när hon fick en kort intervju av speakern. Det var ju bara för showens skull, så en ursäkt till de som tagit illa upp satt väl på sin plats, tyckte hon som inte bryr sig om vad folk tycker.
Citera
2016-09-10, 17:38
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Vilket var en markering från Klaras sida eftersom Laurén hällt vatten över sin motståndare, vilket fick Klara att skämmas över svensk boxning.

Laurén ursäktade sig för vattenhällandet efter matchen, när hon fick en kort intervju av speakern. Det var ju bara för showens skull, så en ursäkt till de som tagit illa upp satt väl på sin plats, tyckte hon som inte bryr sig om vad folk tycker.

jo jag vet. gissar på Svenska folket står bakom klara iallafall den största delen.
Citera
2016-09-10, 17:43
Medlem
introvertos avatar
Citat:
jo jag vet. gissar på Svenska folket står bakom klara iallafall den största delen.
Nja, var ju mer jubel på invägningen när Mikaela kom in i bild, och det verkar lite delat i övrigt också. Är nog lite 50/50. Kanske svag fördel Klara eftersom Mikaela är en idiot.
Citera
2016-09-10, 17:47
Medlem
Om ni hittar en streamlänk (förutom viaplay) så vore det super snällt... försökt skumma igenom nätet lite snabbt men inte hittat några länkar
Citera
2016-09-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom

Det började för ett antal år sedan... exakt hur minns jag inte men då jag känner Laurens pappa & syster så har jag hört namnet "klara Svensson" ett antal gånger genom åren.
Citera
2016-09-10, 17:48
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

Det började väl med att Lauren hällde vatten på sin motståndare på en PK och där av ställde sig Klara i hennes ringhörna då hon tyckte Lauren var osportslig?
Citera
2016-09-10, 17:49
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Nja, var ju mer jubel på invägningen när Mikaela kom in i bild, och det verkar lite delat i övrigt också. Är nog lite 50/50. Kanske svag fördel Klara eftersom Mikaela är en idiot.

Var ju ifs Laurens hemmaplan, inte konstigt med mer stöd då.
Citera
2016-09-10, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Det började väl med att Lauren hällde vatten på sin motståndare på en PK och där av ställde sig Klara i hennes ringhörna då hon tyckte Lauren var osportslig?

Men allt det här tjafset och bråket mellan Laurén och Svensson är ju lite spel för galleriet för att väcka intresse för matchen. Det ingår liksom i marknadsföringen och så är det ju alltid inom boxning. I själva verket så är dom inte sådana ovänner som skenet ger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in