Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Syftar mer på att det är den typen av attityd som råder när man diskuterar Clinton och Trump.
Men när det kommer till korruption, lagligt mutande av politiker för att förbjuda veteraner från att få idka näringsidkande handel i närheten av Trump Tower i New York och Trump Univeristy är två saker som jag kommer på utan att ens behöva tänka efter.
Det finns ingen bra kandidat i det här racet men tittar man på hur aggressivt vissa försvarar Trump så låter det exakt som att Clinton är skyldig oavsett vad medan Trump är en ärkeängel som aldrig kan fela.
Ptja.
Du har väl delvis rätt.
Men grejen är att jag(och säkert många med mig) är helt ointresserade av Crooked Hillary, till skillnad från dig(och några till) som spenderar hur många timmar som helst på en man ni hatar så utgår jag bara från att Hillary är precis som resten av etablissemanget: Korrupt.
Största problemet är inte att de skor sig själva, det är mänskliga drag, problemet är att de gör det på bekostnad av alla andra.
Så när någon riktig tabbe bubblar upp till ytan så myser jag lite till tanken att det blir svettigt för Clintons, men blir varken förvånad eller brydd, visar det sig att det inte stämde så ändras inte min åsikt i överhuvudtaget.
Trump däremot har garanterat också fifflat en hel del, men det är fiffel i stil med bonden som tankar sin egna diesel skattefritt även privat, eller byggarbetaren som gör svartjobb på helgerna.
Det handlar inte om att sälja ut hela sin vita kropp för att agera nickedocka åt ondskefulla skuggfigurer som Soros & CO.