Citat:
Ursprungligen postat av
kabellist
Finns många kvinnor som är vackrare än svenska kvinnor.
Förresten fick rätta till "vackrare", det var sannerligen nära att du stava rätt, bara en bokstav fel denna gång!
Nu ska jag inte prata för mig själv utanför mitt perspektiv eftersom det är ju det som krävs för att alla ska förstå, som du vet så handlar detta om utseende för dig, och alla tycker att olika typer av drag är vackra, så det enda du har sagt till denne person som respons på en ännu onödig kommentar, är vilka sorters kvinnor du gillar!
Nu när jag läser detta innan jag skulle posta så lät jag onekligen lite dryg, så bortse från detta.
Sen vill jag inte framstå som att jag inte håller med dig, då jag ser många posts från dig som faktiskt haft någon typ av objektivt värde , till skillnad från detta

2
En rolig tanke som slog mig, nu är ju trådnamnet otroligt kontradiktoriskt "Svenska tjejer är horor"
för det första, "tjejer är horor" var TS första tanke till namn, fast sen kom denna person på att det är ju för mycket att dra alla kvinnnor över en kant, så nu säger vi att svenska tjejer är horor.
Men, det finns ju ganska många kvinnor i HELA världen som har sex bara för att ha samlag utan att det finns någon typ av förhållande , i vissa länder mer än sverige. Men det var väl mindre förr, detta kan ju ha och göra med att 13 åringar super sig fulla nuförtiden varenda helg.
Så om man är så dum att supa sig full varenda helg som 12 - 13 åring så är det ju bara helt självklart vilken typ av person dessa är (killar som tjejer) , och då undrar ni säkert vilken typ, ja, den typ som inte tänker innan dom gör ting och baserar sina val på sina "status" och känsla av att vara en i gänget och inte vara utanför, fast nu är ju att "inte vara utanför" dåligt. Nu är ju inte detta hela svaret på frågan varför, men snarare hur det _kan_ vara.
Så till TS, om du nu vill åstadkomma någonting ( som en diskussion som upfyller något slags intellektuellt värde, som att lära folk hur det är ) så får du ju tänka innan du skriver.
För trådnamnet tänkte inte ens du när du skrev, ja menar om du inte kan ens försöka det minsta lilla och ta 5 minuter av din tid för att skapa en tråd på fb, så förstår man ju vad du vill åstadkomma,(sarkasm, menar att du inte har mål att åstadkomma annat än att få utlopp för dina s.k känslor)
Jag menar, om du hade varit lugn och faktiskt tänkte på detta under en period innan du skrev denna tråd, så hade förmodlligen namnet på tråden varit "Mer Kvinnor generellt som betér sig som skökor nu än förr?"
Tänk dig, om du hade skrivit några fler ord så hade själva tråden varit bättre.