2016-09-03, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chromer
Har frågats efter tidigare men utan svar, blå Don Perignon/"Sköldar" någon? Någon måste ha testat. Tacksam för svar!

Droppade dessa på emmaboda. Fick mycket väl godkänt. Mycket mdma, kunde somna efteråt utan problem.
Citera
2016-09-03, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WuTangCamber
Transformers ska ju innehålla mestadels rent MDMA så ruset du beskriver är ett helt klart rent MD-rus. Fick precis samma känsla på Orangea Ugglor, starka som attan men inte så mycket speed i dom! Tog dom också på Emmaboda

Tog blå sköldar på emmaboda och kände samma sak att jag mest ville mysa. Inga komstigheter, alla vill inte dansa och ösa på mdma.
Citera
2016-09-03, 18:43
Medlem
Ortensnellys avatar
Någon som vill dela med sig av sin upplevelse på röda harley Davidson? 😃
Citera
2016-09-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortensnelly
Någon som vill dela med sig av sin upplevelse på röda harley Davidson? 😃

Inköpta var? Säker på att de är de röda och inte de bruna?
Lägg upp en bild
Citera
2016-09-03, 23:51
Medlem
Ortensnellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Inköpta var? Säker på att de är de röda och inte de bruna?
Lägg upp en bild
Stockholm, jaa de är röda!
Citera
2016-09-04, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortensnelly
Stockholm, jaa de är röda!

Ok, då kan jag inte uttala mig tyvär., köp ett testkit vilket alla redan borde ha
Citera
2016-09-05, 10:42
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Inte en chans att det är tjack i dom..

Både jag och resten som testat dom häromkring får tydliga tjackvibbar av dessa. Det är inte rent MDMA i dessa
Citera
2016-09-05, 10:43
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammis
Någon som har BRA info om röda coca cola köpta i Gävle stad (gävleborg), vi är några grabbar som prövat några gånger (endast rosa onoff) men vi ska introducera 1 tjej ikväll som inte har någon erfarenhet alla och vill veta allt jag behöver veta för att undvika problem.

Tack på förhand

Har hört av polare här att dom var ganska soft och de upplevde dem som ganska "neråt" i jämförelse med andra knappar de testat. Vad de menar med detta förstår jag dock inte riktigt
Citera
2016-09-05, 10:48
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Både jag och resten som testat dom häromkring får tydliga tjackvibbar av dessa. Det är inte rent MDMA i dessa

Såg på de inskickade att det bara visas MDMA från tester.

Har fortfarande uppfattningen om att de inte alls känns som endast MDMA, om jag jämför med kristaller som jag vanligtvis kör i samma mängd så uppelver jag mig mer pratig, kåt och tuggig, medans på kristaller mer trött/gosig och skön i kroppen + lite minneslucke feeling. Vad kan det isåfall bero på eller kommer jag för mycket utanför tråden nu ?
Citera
2016-09-08, 09:24
Medlem
DJ-DISCJOCKEYs avatar
Tjo, någon som vet något om röda fyrkantiga xtc med dollar tecken på varsin sida? Känner ingen som tagit denna.
Klipptes i västernorrland. Tack!
Citera
2016-09-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DISCJOCKEY
Tjo, någon som vet något om röda fyrkantiga xtc med dollar tecken på varsin sida? Känner ingen som tagit denna.
Klipptes i västernorrland. Tack!

En kompis tog två igår och han sa att han svettades som fan, inget märkvärdigt rus. Men han tar flera gånger i månaden så serotoninförrådet är inte att hänga i granen hos honom. Har köpt två men inte testat än.
Citera
2016-09-08, 17:55
Medlem
DJ-DISCJOCKEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
En kompis tog två igår och han sa att han svettades som fan, inget märkvärdigt rus. Men han tar flera gånger i månaden så serotoninförrådet är inte att hänga i granen hos honom. Har köpt två men inte testat än.

Aight, aa har 10st, undrade mest om man dog av dem eller inte, men lämna gärna en kommentar efter du droppat, I will do likewise!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in