2015-08-29, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsmumsakatten
Någon som kan nämna något om blåa domino?

Tog för drygt en månad sedan, fungerade bra. Inte de bästa knapparna men 2 st ska ge ett skönt rus även om det var lite kort
Citera
2015-08-29, 15:04
Medlem
DoYouBleeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajsen79
Kommer någon av er ihåg om det va ett upphöjt f på ena sidan och ett inristat f på andra sidan! Fint och tydligt tryckta ganska små och tjocka och nog mer gröna än blå..

Vad jag kommer ihåg var det ett inristat f bara på ena sidan, dåligt tryckta och smuliga. Ganska ljusblåa.
Citera
2015-08-30, 03:34
Medlem
Vad skulle ni rekommendera till någon som aldrig tagit E förut?
Citera
2015-08-30, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Orange tesla
Citera
2015-08-30, 17:22
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Blå underground, Göteborg. Med brytskåra. Någon som testat?
Aa dom är nice! Kändes som standard knappar typ! Inget tjackigt eller så!😊👍🏻
Citera
2015-08-30, 17:36
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jag skulle rekommendera dig att köpa MDMA-kristaller istället, så att du kan väga upp önskad dos.
Citera
2015-08-30, 18:20
Bannlyst
kan man ta smådoser av e som på mdma bara för att öka välbefinnandet marginellt inte "trippa " lixom==!?
Citera
2015-08-30, 19:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
kan man ta smådoser av e som på mdma bara för att öka välbefinnandet marginellt inte "trippa " lixom==!?
Knäck en pilsner istället! Det blir förbaskat svårt att kunna mäta ut en "lagom" mängd för att enbart må bättre. Men det kan ju fungera... Jag snortade upp lite spill sedan gårdagens bravader i förmiddags och jag mådde ju lite bättre faktiskt! Dock så gick det åt helvete i sängen efteråt men det är väl inte hela världen!...
Citera
2015-08-30, 23:38
Medlem
Citat:

Antingen någon av dom riktigt starka, men bara ta en halva och se om det inte räcker. Dom flesta som tar första gången som inte väger supermycket blir ordentligt igång på det och effekten av en hel 200+mg kan göra att man blir rädd om man är ovan. Alternativet är att ta en hela av dom lite svagare, typ blå spöken. Det finns massa bra, och massa dåligt, och utan att veta vad du har för kontakter eller tillgång blir det svårt.
Citera
2015-08-31, 13:05
Medlem
Citat:

Första gången tog jag en halva Rosa Superman och det räckte gott och väl, eufori och riktig pigg blev jag, ordentligt med käkspänningar också. Jag har ganska låg tolerans, bombade 120 mg MDMA i helgen och det var en perfekt "fest-dos", alltså fortfarande klar i skallen men på riktigt bra humör. Gillar inte att överdosera då jag fått hallisar. Inget jag vill ha på en utgång
Jag är 170 och väger ca 70.
Citera
2015-08-31, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Knäck en pilsner istället! Det blir förbaskat svårt att kunna mäta ut en "lagom" mängd för att enbart må bättre. Men det kan ju fungera... Jag snortade upp lite spill sedan gårdagens bravader i förmiddags och jag mådde ju lite bättre faktiskt! Dock så gick det åt helvete i sängen efteråt men det är väl inte hela världen!...
Mm, men jag dricker inte öl direkt. och jag har ju mycket annat som förbättrar/skärper mina sinnen. Undrade specifikt om E, fast jag antar att MDMA då är att föredra då man vet vad man får förhoppningsvis.. s.a.s.
Citera
2015-08-31, 19:04
Medlem
J.J.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Nespresso, folk erfarna av denna? Är den värd att testa?

skulle vilja rekommendera gråa nespresso! bra drag! körde 2 st utspritt på 7 tim o hade väldigt trevligt
Även blåa ugglor verkar bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in