2016-09-07, 21:15
Medlem
Herregud vilken fixering kring våldssex och offrets sexuella läggning!

En man sitter anhållen misstänkt för mord och Flashback, som i vanliga fall är snabba med att snoka reda på saker, vältrar sig i irrelevanta antaganden baserat på fördommar så som att alla homosexuella springer runt med butplugs stora som underarmar.

Är det någon som VERKLIGEN vet något om den här hemska händelsen?
Citera
2016-09-07, 21:27
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 55dollar

En man sitter anhållen misstänkt för mord och Flashback, som i vanliga fall är snabba med att snoka reda på saker, vältrar sig i irrelevanta antaganden baserat på fördommar så som att alla homosexuella springer runt med butplugs stora som underarmar.

Håller med! Värdelös tråd, finns det någon relevant information??
Citera
2016-09-07, 21:27
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 55dollar

Nä, det brukar läcka detaljer rätt snart om något indikerar på rån eller så (fast det tog iofs ett tag med frisören som dödades för något tag sedan) och därför antar man väl detta, särskilt om BO offentligt tillkännager att han gillar denna typ av aktiviteter.
Citera
2016-09-07, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Enligt en bekant till mig som bor granne med brottplatsen ska det röra sig om en buttplugg, modell 7xl som ska ha förts till analys. Min bekant såg hur två poliser kånga på jätte pluggen som låg i en genomskinlig platspåse med en lapp där det stod "Bevismaterial"

Nu MÅSTE ju FUP fram. Med bilder.
Citera
2016-09-07, 23:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Handlar det om en bror/annan släkting till Pekka Heino?
Ber om ursäkt om det redan utretts.
Citera
2016-09-07, 23:52
Medlem
Vet inte om sifferangivelsen på pluggen är storleksangivelse men är det en siffra motsvarande cm så är det väl cirka diskpropp. Om den skulle orsakat dödsfallet borde den inte vara kvar med kroppen? Kroppen brukar väl bara besiktas okulärt på platsen den hittas och föras som den är till rättsmedicin med ev attachements kvar. Eller tar man loss det?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-09-07 kl. 23:56.
Citera
2016-09-07, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Handlar det om en bror/annan släkting till Pekka Heino?
Ber om ursäkt om det redan utretts.

Tanken har flugit förbi hos mig med men jag vet inte. Heino är kanske vanligt finskt namn.
Citera
2016-09-07, 23:57
Medlem
Verkistos avatar
I trådens rubrik står det "mördad", men det är högst oklart om KH faktiskt blev mördad. Kanske borde "mördad" ändras till "död"?
Citera
2016-09-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
I trådens rubrik står det "mördad", men det är högst oklart om KH faktiskt blev mördad. Kanske borde "mördad" ändras till "död"?

Död- misstänkt mord kanske.
Citera
2016-09-08, 00:03
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
En av Göteborgs mest välkända hbtq-aktivister, Kaj Heino, avled natten till tisdag efter att ha hittats svårt skadad i en lägenhet i Stockholm. Polisen har gripit en man skäligen misstänkt för mord, uppger Göteborgsposten.
Den finlandssvenske hbtq-aktivisten Kaj Heino avled natten till tisdag efter att ha förts till sjukhus på grund av svåra skador. Heino befann sig i en lägenhet i Stockholm och en man som befann sig på samma greps av polisen, misstänk för mord. Mannen anhölls av åklagare under tisdagsmorgonen, skäligen misstänkt för mord.
[...]
QX

Citat:
Enligt en bekant till mig som bor granne med brottplatsen ska det röra sig om en buttplugg, modell 7xl som ska ha förts till analys. Min bekant såg hur två poliser kånga på jätte pluggen som låg i en genomskinlig platspåse med en lapp där det stod "Bevismaterial"
Du bör inte lita på din bekanta, då denne far med osanning.

Jag har från säker källa (en person, som i sin yrkesroll, var inblandad i detta under den aktuella natten) fått veta att det handlar om sexuella aktiviteter som gått överstyr. Jag minns inte den exakta ordalydelsen, men hen sa något om att Kaj hade varit fastkedjad.
Citera
2016-09-08, 00:08
Medlem
Citat:

Detta är förstås skitsnack.

Har aldrig hört om nån som dött knall och fall av en buttplugg, och en buttplugg är inget man "kånkar" på oavsett hur stor den är.
Buttpluggar penetrerar f ö inte interna organ.
Du hade kanske lyckas bättre med ditt försök till trollande om du nämnt ett skohorn eller liknande långt objekt. Tränger man genom tarmväggen dör man dock inte heller knall och fall utan man får en intern blödning , de flesta försöker då ta sig till sjukhus.

Dör man under S&M så beror det nästan alltid på strypning.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autoerotic_fatality
Senast redigerad av grelin1999 2016-09-08 kl. 00:39.
Citera
2016-09-08, 00:08
Medlem
Ett islamistiskt-jihadistiskt hatbrott mot en homosexuell man? Någon som vet adress och vem som innehar lägenheten där mordet skedde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in