Citat:
Kanske var det därför hon avled för att sedan bli styckad på ett rätt perverst sätt, hon tog i ren desperation vilka udda kunder som helst och då också kanske de kunder som hade önskemål om exempelvis strypsex och andra mer avvikande aktiviteter i sänghalmen? Det finns helt uppenbart personer som lever ut sina fantasier med sina offer och som i det här fallet kanske en gatuprostituerad kvinna som ställer upp på allt möjligt mot betalning eftersom hon går på horse och annat och pengar måste in till varje pris? Tragiskt ja, men det borde inte vara svårt att ringa in de kunder som da Costa hade och som i sin tur hade en något avvikande syn på sexualitet i allmänhet?
da Costa visade faktiskt upp strypmärken på halsen för en prostituerad väninna i början av juni, av en händelse råkade det vara samma väninna som varnade Catrine för att låta bli att blåsa de båda killarna med fultjack. Jag tror att det var en av hennes torskar som avsatte dessa märken på hennes hals och det har faktiskt gjorts internationella studier som visar att många gatuprostituerade råkar ut för strypförsök av sina kunder, var femte kvinna har tydligen råkat ut för denna typ av våld, da Costa kan ha varit en av dessa och med dödlig utgång dessutom.
Om vi summerar ovanstående så har teorin om en strypning i samband med strypsex eller övrigt hårdhänt sex rätt stort stöd av det faktum att da Costas hals var avlägsnad otroligt nära bålen och själva anledningen till detta märkliga och udda förfarande överlåter jag till tråden i övrigt att spekulera om.
da Costa visade faktiskt upp strypmärken på halsen för en prostituerad väninna i början av juni, av en händelse råkade det vara samma väninna som varnade Catrine för att låta bli att blåsa de båda killarna med fultjack. Jag tror att det var en av hennes torskar som avsatte dessa märken på hennes hals och det har faktiskt gjorts internationella studier som visar att många gatuprostituerade råkar ut för strypförsök av sina kunder, var femte kvinna har tydligen råkat ut för denna typ av våld, da Costa kan ha varit en av dessa och med dödlig utgång dessutom.
Om vi summerar ovanstående så har teorin om en strypning i samband med strypsex eller övrigt hårdhänt sex rätt stort stöd av det faktum att da Costas hals var avlägsnad otroligt nära bålen och själva anledningen till detta märkliga och udda förfarande överlåter jag till tråden i övrigt att spekulera om.
Du vill att svaret ska svara "Obducenten". Det finns tvärtemot vad du upprepar i tråden inga som helst bevis för att hon ströps, tvärtom tyder en hel del på snabb blodförlust. "Obducenten"-myten innefattar lögnen om att "Obducenten" ströp kvinnor - det är också din enda anledning att spekulera om strypning.