2016-09-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej. Mina argument är inte att "ingen bevisat det omöjligt".
Varför skrev du det då?

Citat:
Trafikflygplan som gått över 1000 km/h finns det exempel på:
Concorde 2180 km/h
Tupolev TU 144 2478 km/h

Ännu i drift idag finns också:
Airbus A380 1087 km/h
Och vanlig jumbojet ligger rätt nära med 988 km/h...

Jag menar givetvis på låg höjd vilket du också förstod men som vanligt kör du din vanliga teknik (cherry picking)
Var går din gräns för att du skall ifrågasätta ett påstående om ett trafikplans hastighet på låg höjd
Citera
2016-09-05, 20:33
Medlem
Citat:
Det skulle jag också vilja höra KlokOchSnygg uttala sig om - av det jag hittat så uttalar Trimm sig överhuvudtaget inte om 9-11, å andra sidan uttalar han sig inte särskilt ofta alls - han sitter och räknar upp saker han läst och ställer frågor om ditt och datt - lite KlokOchSnygg-style..

Läs hans twitter, 9/11 är centralt. Han la upp nästan en video om dagen ett tag och de var på över 1 timma. Jag hann inte se alla men de jag såg var fantastiskt sevärda om man är intresserad av det här. Ungefär som ett "matrix moment". Fruktansvärt duktig på att gräva och strukturera informationen

Jag hittade honom mest för att jag är intresserad av valet i USA och hur de fuskar så kollade i första hand det han producerat om valet. Det tror jag också var hans syfte men desto mer han grävde desto mer hittade han och man kommer då förr eller senare in på 9/11 för det är helt avgörande för nästan allt under 2000 talet
Citera
2016-09-05, 20:38
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Varför skrev du det då?

Jag menar givetvis på låg höjd vilket du också förstod men som vanligt kör du din vanliga teknik (cherry picking)
Var går din gräns för att du skall ifrågasätta ett påstående om ett trafikplans hastighet på låg höjd

Amnesin har tydligen slagit till igen, vi har visat att plan kan gå med hög hastighet på låg höjd och åskilliga gånger bett dig om källor på dina fabulösa påståenden att flygplan, särskilt de som var med 911.

Du påstod till och med att plan skakar sönder när de går över tillverkarens säkerhetsmaxhastighet med en km/h, men fick vi se en källa på detta???? Nej bara rumpnissefrågor men inga svar!
Citera
2016-09-05, 20:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Läs hans twitter, 9/11 är centralt. Han la upp nästan en video om dagen ett tag och de var på över 1 timma. Jag hann inte se alla men de jag såg var fantastiskt sevärda om man är intresserad av det här. Ungefär som ett "matrix moment". Fruktansvärt duktig på att gräva och strukturera informationen

Jag hittade honom mest för att jag är intresserad av valet i USA och hur de fuskar så kollade i första hand det han producerat om valet. Det tror jag också var hans syfte men desto mer han grävde desto mer hittade han och man kommer då förr eller senare in på 9/11 för det är helt avgörande för nästan allt under 2000 talet

Du får kopiera texten du menar, jag har noll intresse av att ansluta mig som följare till hans Twitter för att få tillgång till vad det nu är du skriver om...
Citera
2016-09-05, 20:45
Medlem
Citat:
Du får kopiera texten du menar, jag har noll intresse av att ansluta mig som följare till hans Twitter för att få tillgång till vad det nu är du skriver om...

Att du inte har något intresse av att reda ut vad som egentligen hände vid 9/11 vet vi
Citera
2016-09-05, 20:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Varför skrev du det då?
Det gjorde jag inte. Det är väldigt stor skillnad på "ingen har bevisat det omöjligt" och "ingen har motbevisat NIST" vilket var vad jag skrev..

Citat:

Du vet redan min inställning i frågan: om man dyker med kraftigt gaspådrag lär inte hastigheten minska...
Citera
2016-09-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Amnesin har tydligen slagit till igen, vi har visat att plan kan gå med hög hastighet på låg höjd och åskilliga gånger bett dig om källor på dina fabulösa påståenden att flygplan, särskilt de som var med 911.

Ni har inte visat upp ett enda trafikplan som kört med den påstådda hastigheten på låg höjd, hur menar du att ni visat?
Citera
2016-09-05, 20:49
Medlem
Citat:
Du vet redan min inställning i frågan: om man dyker med kraftigt gaspådrag lär inte hastigheten minska...
Du påstår det men var har du det vetenskapliga beviset?
Citera
2016-09-05, 20:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Att du inte har något intresse av att reda ut vad som egentligen hände vid 9/11 vet vi

Jag vill att du skriver vad du menar, kopierar in vad du hänvisar till eller förklarar det med egna ord.
Om du inte vill göra det för min skull så kan du kanske åtminstone försöka följa regelverket och göra det ändå..
Citera
2016-09-05, 20:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ni har inte visat upp ett enda trafikplan som kört med den påstådda hastigheten på låg höjd, hur menar du att ni visat?

Jo det har vi visst visat dig, dessutom uttalanden från piloten ifråga... Men fortsätt förneka om du trivs med att framstå som en struts.
Citera
2016-09-05, 20:58
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Se där en rumpnissse fråga men inga svar från dig dum&dryg!

Du fick ett antal videos som visade dig det och där med din fantastiska kunskap i matematik skulle du kunna räkna ut deras hastighet.

Det har dessutom länkats till piloter som beskrivit att det går.

Men du själv har inte lyckats med ett skit i att stödja dina påståenden, grattis till den bedriften, i paritet med referenskontrollen av Macchiarini av KI.
Citera
2016-09-05, 20:58
Medlem
Citat:
Jo det har vi visst visat dig, dessutom uttalanden från piloten ifråga... Men fortsätt förneka om du trivs med att framstå som en struts.

Ni har inte visat ett enda trafikplan som kört i den påstådda hastigheten på låg höjd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in