2016-09-05, 16:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
För att förstå det så måste man bena ut vad som menas med "ledning" i respektive land.
Premiärminister Ariel Sharon i Israel och kung Fahd av Saudiarabien.

Citat:
Clinton läckan har visat att ledningen styrs av ekonomiskt starka, denna grupp är extremt liten. Ledningen i länder är inte "folkets ledning" när vi pratar om de länder som är involverade i 9/11. De länder som har politiskt valda, de är marionetter
Att det är mycket starka ekonomiska intressen som ytterst dikterar USA:s politik sedan mordet på JFK är det nog ingen som ifrågasätter. Menar du att "clintonläckan" säger att dessa ekonomiska intressen i huvudsak står att finna i Israel samt Saudiarabien och att det är dessa som i respektive land planerade och genomförde 9/11?

Citat:
Sök på "Michael Trimm", han är den som jag vet lyckats bäst med att pussla ihop bitarna. Google plockade tyvärr ner hans videos
Jag tror nog att du själv måste lyfta ut relevant information, presentera den här med länk samt argumentera för dess riktighet om det du skriver ska kunna bemötas på ett vettigt sätt.

Som det ser ut nu så är det mycket vagt och svårt att bena ut vad du egentligen menar.
Citera
2016-09-05, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag tror nog att du själv måste lyfta ut relevant information, presentera den här med länk samt argumentera för dess riktighet om det du skriver ska kunna bemötas på ett vettigt sätt.

Som det ser ut nu så är det mycket vagt och svårt att bena ut vad du egentligen menar.

Fler och fler lägger pusslet så det finns snart gott om information, jag råkade kanske bara läsa en av de första som la pusslet.

Det är så omfattande och stort att det finns inte en möjlighet för mig att skriva ner allt här där knappt någon läser ändå. Michel Trimm hade ett flertal videos på nästan 2 timmar var där han gick igenom, mycket pedagogiskt. Tror också det var många som förstod att han inte skulle tillåtas behålla den kanalen, han kom för nära
Citera
2016-09-05, 16:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Sök på "Michael Trimm", han är den som jag vet lyckats bäst med att pussla ihop bitarna. Google plockade tyvärr ner hans videos

Vad inser du själv? Skriva kryptiska inlägg är bara ett tecken på att du är förvirrad. Förklara om du vill debattera, annars - vad är meningen med att skriva här?

(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Vad är det för mening med att hänvisa folk att söka på Michael Trimm samtidigt som du skriver att hans videos inte finns???
Citera
2016-09-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad inser du själv? Skriva kryptiska inlägg är bara ett tecken på att du är förvirrad. Förklara om du vill debattera, annars - vad är meningen med att skriva här?

(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Vad är det för mening med att hänvisa folk att söka på Michael Trimm samtidigt som du skriver att hans videos inte finns???

Denna forumdel handlar specifikt om det som hände vid 9/11, går man utanför så vet jag en som börjar anmäla inlägg. Men 9/11 handlade om så mycket mer. Det var bl.a. grundläggande för att införa lagar vars egentliga syfte är att skydda en liten elit. Det var också förspelet för att starta krig i vissa länder, orsaka problem i europa mm

Självklart finns det några få som är väl insatta i 9/11 i USA med, exempelvis har troligen Soros hjärnkoll
Citera
2016-09-05, 16:48
Medlem
Bbfedoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hur då?

Det jag menar är att det hade väl varit idiotiskt att spränga wtc7, om det varit en USA-konspiration, det hade ju riskerat hela den (uppdiktade) operationen i så fall?

Sen vill jag förtydliga att jag inte tror på någon stand down.
Citera
2016-09-05, 16:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Denna forumdel handlar specifikt om det som hände vid 9/11, går man utanför så vet jag en som börjar anmäla inlägg. Men 9/11 handlade om så mycket mer. Det var bl.a. grundläggande för att införa lagar vars egentliga syfte är att skydda en liten elit. Det var också förspelet för att starta krig i vissa länder, orsaka problem i europa mm

Självklart finns det några få som är väl insatta i 9/11 i USA med, exempelvis har troligen Soros hjärnkoll

Om du kopplar det du diskuterar till 9/11 på ett logiskt och tydligt sätt så lär du knappast bli varnad - själv anmäler jag väldigt sällan inlägg och tror knappast andra kommer göra det heller om du faktiskt skriver om något relevant.
Vad är det för lagar som skyddar en liten elit du pratar om?
Vilka är denna elit?
Varför behövde en så mäktig elit 9/11 för att införa dessa påstådda lagar?

PS: Google har inte plockat ner Michael videos - det har han själv gjort:
Citat:
The videos have not been deleted; they are only private until such a time that it is safe to re-post them. I am fine but at the request of (((fill in the blank here))) they have been removed. My comments about Gulen+Soros+CF+9/11 were pretty accurate - I guess accurate enough that I was told I was publicly talking about "classified" material when I myself should not have that information. Honestly the entire channel was simply me reading news postings I found on Twitter and Reddit and then reporting on them with my commentary.
Citera
2016-09-05, 16:54
Medlem
Citat:
PS: Google har inte plockat ner Michael videos - det har han själv gjort:
Fel, google var på honom och han kom på så mycket att han förstod vad som kunde hända. Han hade inte varit de första som plötsligt råkar ta livet av sig
Citera
2016-09-05, 17:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fel, google var på honom och han kom på så mycket att han förstod vad som kunde hända. Han hade inte varit de första som plötsligt råkar ta livet av sig

Källa på det? Speciellt när han själv påstår att de finns kvar på youtube men är tillfälligt privata...
Citera
2016-09-05, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bbfedora
Det jag menar är att det hade väl varit idiotiskt att spränga wtc7, om det varit en USA-konspiration, det hade ju riskerat hela den (uppdiktade) operationen i så fall?
OM man nu så här 15 år senare hittar definitiva bevis för att WTC7 sprängdes så innebär det att operationen var ett inside job eftersom en så stor operation inte kan genomföras utan att USA:s säkerhetstjänster vet om det. Nu letade man som bekant inte ens efter spår av sprängmedel trots ett antal vittnesrapporter om kraftiga explosioner samt att byggnaden kollapsar symetriskt i fritt fall i mer än 2 sekunder, något som är helt omöjligt om inte allt bärande material, ca 8 våningar, på bråkdelen av en sekund rycks undan. Något som endast kan åstadkommas av timade explosioner från en controlled demolition.

Citat:
Sen vill jag förtydliga att jag inte tror på någon stand down.
Du är nöjd med NIST's och 9/11-kommissionens rapporter?
Citera
2016-09-05, 17:13
Medlem
Citat:
Källa på det? Speciellt när han själv påstår att de finns kvar på youtube men är tillfälligt privata...

Alla vi som såg hans videos såg vad han presenterade, han sa om jag minns själv också att han började bli orolig för sin egen familj. Exempelvis fick han reda på varför Seth Rich mördades, så han var inte direkt omedveten vad hur man jobbar. Han vet att motståndaren är för mäktig om man kommer för nära och hela rättssystemet är korrumperat.
Citera
2016-09-05, 17:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Alla vi som såg hans videos såg vad han presenterade, han sa om jag minns själv också att han började bli orolig för sin egen familj.
Exempelvis fick han reda på varför Seth Rich mördades, så han var inte direkt omedveten vad hur man jobbar. Han vet att motståndaren är för mäktig om man kommer för nära och hela rättssystemet är korrumperat.

Jag noterar att du inte har någon som helst källa på ditt påstående om att google skulle varit på honom om filmerna..
Han gifte sig i somras och har nu en fru men inga barn så det låter lite underligt att han skulle uttryckt oro för sin familj (kanske fru dock?). Vidare skriver han att han inte fått reda på någonting utan endast vidarebefordrat information han läst i andras tweets och på Reddit, så det låter också underligt att han skulle oroa sig för den saken. Men du babblar väl bara som vanligt helt utan relevans.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-09-05 kl. 17:24.
Citera
2016-09-05, 17:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ingen är förvånad över dina "noteringar"

Jag tror inte han har några större behov av att vara först med "nyheterna" heller. "The ship is sinking" och det var också något man förstod

Du kommer tids nog också fatta

Så du har inga bevis som vanligt.
Michael har inte kommit med några nyheter och borde rimligen alltså inte ha något att frukta.
Du kan inte återge någon källa ur Clintonläckan för dina påståenden.

Ingenting alls...
Hur var det nu du skrev för 3 timmar sen..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-09-05 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in