citat Styrlund:"vad hade han där nere att göra?"(ingvar carlsson)
Har du klipp på det?
Jag tycker Dag ska släppa namnen inom SB till oss eller Palmespanare så kanske deras ev skilda fruar eller arbetskamrater öppnar sig. Att namnen släpps kan göra mycket för bollande för folk som inte ger upp.
SB finns väl inte längre och vi är informellt med i Nato. Det är dags att misstankarna mot domstolsväsen och rättstat samt Pu visar att Sverige inte är ett bananland och det är bråttom.
Läget i landet ser inte bra ut. Ring till Dag maila namnet ska ut.
I en intervju med Norran feb 2016 säger Dag
Var befann du dig?
– Jag jobbade den kvällen.
Deltog du i mördarjakten redan då?
– Det vill jag inte kommentera.
Hans Melander, 55, kriminalkommisarie och gruppchef. Förutom sin roll som chef för Palmegruppen arbetar han som nationell samordnare för ID-kommissionen som identifierar svenskar som avlidit utomlands. Tidigare har han arbetat för bland annat Riksmordkommissionen och Krigsbrottskommissionen.
Dag Andersson, 62, spaningschef. Tidigare chef för Riksmordkommissionen där han arbetade i 20 år. Han har stor erfarenhet av hur omfattande utredningar bör skötas avseende registrering och systematik. Hans uppgift i Palmegruppen är att plocka ut intressanta tips och att hålla förhör.
Lennart Gustafsson, 64, kriminalinspektör. Är den enda personen som arbetat med utredningen sedan mordet 1986. Enligt Polistidningen går han i pension till sommaren.
– Jag tänker ofta på att det är mycket som gick snett i början, uppgifter och vittnesmål förvanskades och nu är vi inte många som minns detaljerna. Det är ingen hemlighet att jag inte köper Christer Pettersson som gärningsman, säger han till Polistidningen.
Karin Johansson, 58, kriminalinspektör. Är den som hanterar och sekretessbedömer de många önskemål från privatpersoner och journalister som vill få ut offentliga handlingar. Innan hon blev en del av Palmegruppen jobbade hon på enheten för internationellt polissamarbete.
Allan Emretsson, 62, kriminalinspektör. Har tidigare arbetat med bland annat grova vålds-, stöld- och narkotikabrott.
Thomas Eriksson, 62, kriminalkommisarie. Han började arbeta för Palmegruppen för knappt ett år sedan och är senaste tillskottet i gruppen. Han har tidigare arbetat som utredare av grova narkotikabrott.
Om de nu har sanningen men inte vågar publicera den finns det möjlighet att publicera den så att den ser ut att ha kommit från wikileaks?
Kanske är det för farligt att publicera den i Sverige.
Kanske listan på Stay Behind kommer ut av misstag

vem vet?
Dag verkar ha hemligt tn men bor Dag Andersson
Rindögatan 23 LGH 1404
Tänk om Dag är "skellefteåmannen" han är född där. Iså fall vad skulle han vinna på breven förvilla eller hjälpa?