2016-09-03, 06:39
Medlem
JFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Och vad har du ätit för svampar, om man får fråga?
Förklara hur Ronaldo idag är en bättre fotbollspelare än Neymar, Messi och Bale. Ronaldo är fortfarande en av världens absolut bästa spelare, han är lika viktig för Real som Portugal men både Bale och Neymar har gått om honom.
Citera
2016-09-03, 12:47
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Tycker också det är märkligt med Rooney och Schewinsteiger på 86. Snarare ner mot 84 och 82 kanske.

Verkar som tidigare folk varit inne på att man anpassat mycket mer efter vilken position man har och att försvararnas rating därför blir jämförbara med mittfältare och anfallare, trots att de överlag är mycket mer begränsade. Tycker dock att Pepe definitivt är förtjänt av 88. Han var nog EMs bästa back och hade en fantastisk säsong med Real Madrid bakom sig.
Nej, det är rätt sjukt att Pepe har 88 i rating. Portugal hade räkmacka till Finalen, och sedan handlar turneringar som EM och VM om form framförallt. Det är bättre att mäta prestationer under hela säsongen, och där har han presterat bra men inte märkvärdigt bra. Men det är inte bara Pepe som har för hög rating - Courtois är ett lysande exempel.
Citera
2016-09-03, 15:20
Medlem
mikki1102s avatar
HJK (finländskt lag) kommer vara med i fifa 17. Även liga do brazil ser ut att återvända!
Senast redigerad av mikki1102 2016-09-03 kl. 15:27.
Citera
2016-09-03, 18:17
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Fan vad butthurt barca fansen är för att ronaldo het ett plus mer än messi för typ första gången. Nej jag säger inte att ronaldo är bättre själv tycker jag messi är överlägsen ronaldo men att börja gråta ock skriva att man för första gången ska skita i fifa pga detta är ju patetiskt men säger ju en del om fifa communityn. Fjortisar
Citera
2016-09-03, 18:20
Avslutad
När släpps demot?
Citera
2016-09-03, 23:01
Medlem
JFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Fan vad butthurt barca fansen är för att ronaldo het ett plus mer än messi för typ första gången. Nej jag säger inte att ronaldo är bättre själv tycker jag messi är överlägsen ronaldo men att börja gråta ock skriva att man för första gången ska skita i fifa pga detta är ju patetiskt men säger ju en del om fifa communityn. Fjortisar

Vart fan är logiken? Ronaldo är het = högre rating än messi? Som du själv säger messi är överlägsen i fotbollsvärlden ändå får Ronaldo högre rating, varför?
Citera
2016-09-04, 00:26
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
När släpps demot?
Inget officiellt datum än men gissar runt 13 september.
Citera
2016-09-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFT
Vart fan är logiken? Ronaldo är het = högre rating än messi? Som du själv säger messi är överlägsen i fotbollsvärlden ändå får Ronaldo högre rating, varför?
Du sa nyss att Bale och Neymar ska vara högre än Ronaldo och du vill ändå snacka logik?
Senast redigerad av CopyP 2016-09-04 kl. 00:32.
Citera
2016-09-04, 00:46
Medlem
Bonham48s avatar
Är det första gången Ronaldo är högre rankad än Messi? Trodde inte att EA skulle "våga" göra det, som mest kanske ge dom lika mycket rating. Men roligt!
Citera
2016-09-04, 01:02
Medlem
Istok91s avatar
Fan vad jag saknar Creation Centre. Att få spela med Superettan lag osv.
Citera
2016-09-04, 04:00
Medlem
JFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Du sa nyss att Bale och Neymar ska vara högre än Ronaldo och du vill ändå snacka logik?
Han har en sinnessjuk spänst och bra straffar, annars.. vad gör DAGENS ronaldo bättre än Neymar och Bale? och återigen, jag tycker fortfarande han hör till världens absolut bästa fotbollspelare.
Citera
2016-09-04, 11:23
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFT
Logiken i mitt inlägg? Tycker bara det är löjligt bojkotta pga en sån trivial sak och dra fram konspirationsteorier kring varför.

Om du pratar om logiken kring varför ronaldo har högre än messi är det nog inte konstigare än att ronaldo hypas i media då han vunnit CL och EM med sina lag och anses därför vara bäst. Sen varför man gör en individuell bedömning på ronaldo på lagets framgångar är ganska svårbegripligt men har tidigare varit inne på att folk helt enkelt tröttnat på messi är aldrig roligt när någon är för överlägsen därför dem mest framgångsrika lagen är dem mest hatade.

Skulle vilja se någon komma fram till att ronaldo är bättre på individuella grunder snarare än vad hans lag gör för honom. Målskytte/fysik kan han utmana och kanske anses vara bättre på men sen tar det stopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in