Skulle inte förvåna mig om han tar cola, många "kulturpersonligheter" verkar ha det lite som en metod för att upprätthålla sin sjuka image och "palla". Å andra sidan kan det vara rent skitsnack. Jag är en person med väldigt svängigt och konstigt temprament vilket gjort mig misstänkt för detsamma på jobbet. Hur kan en person svänga så mycket? Sanningen är att ja, det är väl som med mycket annat konstigt här i världen; who knows? Men som sagt, i hela den där sjuka kändissvängen verkar mycket handla om att bara upprätthålla fasaden och i minsta möjliga mån vara sig själv. Sen är det väl iof kanske rätt gött med cola ibland och om man befinner sig i de kretsarna så..
Så man ska väl inte döma, det är personer som söker sin väg i livet som alla andra. Kan tänka mig att kokainet kan underlätta avsevärt, eller i vissa fall t.o.m vara helt avgörande i offentligheten. (Har provat två gånger och visst kan man se tjusningen, sig själv är man ju dock inte under ruset. Snarare någon slags ignorant, verklighetsfrånvänd och egocentrisk skitstövel

)