Citat:
- Denna genomsunkiga kvinnosyn finns hos gruppen män överallt i världen, det är ERT ansvar, är gruppen män i världen som tjänar på detta, upprätthåller det och håller varandra om ryggen via att ständigt skjuta ifrån sig ansvaret.
Inte fan är det feministers eller kvinnors ansvar.
Jag har inget gemensamt med en man från Kongo eller Afghanistan förutom en kuk, jag har ingen vinst av att han begår massvåldtäkter på pojkar och flickor, inte heller har småpojkar i Afghanistan vinst på att de betraktas som sexobjekt åt sexhungriga män som aldrig ser kvinnor i deras gator.
Alltså förstå människa, du gruppifierar något helt enormt, men skulle jag börja moralisera kring hur afghanska män beter sig så blir jag ju samtidigt en rasist, eller hur?
Du är extremt ologisk i dina gruppifieringar, män tjänar på fängelsevåldtäkter? Män tjänar generellt på att några självutnämnda muslimska härskare har harems där 50-tal kvinnor? Män tjänar på att arabiska män i Sahel har afrikanska slavar ? Vilka män är det som tjänar och vilka är det som inte tjänar?
Håller vi svenska män afghanska män i ryggen och säger "go take them!" när de går och gruppvåldtar deras döttrar i grupp?
Din resonemang är helt omöjlig att förstå sig på, det är en konspiration än mer absurd än David Icke och liknande (trots det absurda så rymmer dessa konspirationer mindre paradoxer).
Låt mig ge en liten hård tips om mäns natur: Universell kärlek bland män existerar inte, vi konkurrerar ständigt mot varandra om allt, broderskap skapas bara taktiskt, i konflikt mot en annan grupp män som vill dominera ditt territorium. En universell manlig konspiration vore alltså omöjligt.
Det du kallar dålig kvinnosyn är bara somliga hemska mäns dåliga människosyn, det är bara svårare att dominera och utplåna andra män jämfört med kvinnor. I fängelsen och Afghanistan så får du allt se hur män och pojkar lider av att några män helt saknar empati eller impulskontroll. Det är faktiskt större chans att dessa män har lite empati reserverad åt kvinnor än åt andra män, därmed den större risken för våld mot män.
Pedofiler våldtar något oftare pojkar än flickor, återigen beror inte våldtäkter pga hat mot ett kön, utan att en
individ tror sig ha rätt att ta ut sin njutning utan den andres samtycke.