2016-09-02, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fintuna
Helt sjukt att han inte har fått sparken Roger Walmann har ju uppenbarligen inte något vett i huvudet alls. Och kuskarna som kör åt honom, hade jag varit i deras kläder så hade jag tagit upp det direkt då sådant här är helt oacceptabelt. Man får verkligen hoppas att detta slutar på rätt sätt, Tino ska inte jobba i något stall alls.

Varför inte. Finns ingen anledning att vidta några åtgärder utifrån vad en lögnhals påstår.
Citera
2016-09-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag undrar om han alltid har hetat Ärling eller om han bytt namn. Hans pappa heter B*llström i efternamn. Vet någon?

*=o
Enligt Skatteverket så har han inte bytt namn utan har haft det mysiga zigenarnamnet hela livet. Hans deklarerade inkomst under 2014 som stjärnslusk, förlåt menar stjärnkusk, var 368 500 riksdaler.
Senast redigerad av pref69 2016-09-02 kl. 15:16.
Citera
2016-09-02, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag undrar om han alltid har hetat Ärling eller om han bytt namn. Hans pappa heter B*llström i efternamn. Vet någon?

*=o

Väldigt vanligt med namnbyten. Många har köpt sitt efternam hagert också av zigenarkungen Allan hagert
Citera
2016-09-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgT
Varför inte. Finns ingen anledning att vidta några åtgärder utifrån vad en lögnhals påstår.
Har du mer info som du kan dela med dig av? Tino har erkänt till polisen att han misshandlat Isabell tre gånger. I handlingarna finns det även material som visar att Tino har misshandlat hästar. Något som han även erkänt.
Citera
2016-09-02, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Har du mer info som du kan dela med dig av? Tino har erkänt till polisen att han misshandlat Isabell tre gånger. I handlingarna finns det även material som visar att Tino har misshandlat hästar. Något som han även erkänt.

Det är en komplicerad historia o enligt vissa källor hade de en relation. När denna tog slut så bröt helvetet lös
Citera
2016-09-02, 21:40
Avslutad
Citat:

Tino är rakryggad, ärlig o framförallt en djurvän. Att han skulle plåga djur finner jag väldigt osannolikt
Citera
2016-09-02, 21:41
Avslutad
Citat:
Enligt Skatteverket så har han inte bytt namn utan har haft det mysiga zigenarnamnet hela livet. Hans deklarerade inkomst under 2014 som stjärnslusk, förlåt menar stjärnkusk, var 368 500 riksdaler.

Mkt duktig amatör. Han o Oscar j Andersson tillhör toppen om man bortser från yngves o Adrian som fortfarande klassas som amatörer
Citera
2016-09-02, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byatomten
Haha
Anlitar man sillen som advokat, ja då är man garanterat skyldig.

Han passerade sitt bäst före datum för ca 25 år sedan
Citera
2016-09-02, 21:45
Avslutad
Citat:
Att ha en häst hos Roger Walmann verkar vara trevligt för djuren..... När man ser hur zigenarslöddret Tino svarar på kritiken ser man att det är samma slags språk som i de sms där han hottar att döda tjejen. Timo påstod i förhör att han minsann aldrig skickat dessa utan det vara Isabella som hittade på alltid. Ränderna går aldrig ur en zigenare, förlåt zebra.

Enda sättet att slippa press på hästen är att pensionera dem o släppa
Ut dem på grönbete
Citera
2016-09-02, 21:46
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Eller så kanske vi kommer hem till dig först på en kaffetår?

Du och vem?
Citera
2016-09-02, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snälla! Har det undgått dig att han erkänt tre misshandelsfall utav flickvännen? Tror säkerligen bilder kommer komma fram på hur han misshandlat hästarna! Lika lite som jag kan vara 100% säker på mina utsagor kan du vara det. Hur kan du veta att han ej plågat hästarna? Varför tar du honom i försvar?

Därför att jag jobbat med tino o han älskar hästar. Skulle aldrig vara dum mot dem
Citera
2016-09-02, 21:48
Medlem
Citat:
Mkt duktig amatör. Han o Oscar j Andersson tillhör toppen om man bortser från yngves o Adrian som fortfarande klassas som amatörer

Inte i samma liga... inte på långa vägar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in