2016-09-02, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
Tino Ärling din äckliga lilla zigenare, jag vet att du är här och läser. vill du inte täppa igen truten på mig när jag kallar dig för en ful äcklig zigenare som bara kan slå på en liten flicka. När du är man nog att ta en riktig fight så skicka ett pm. Din lilla horunge.

Ska vi åka hem till han tillsammans? Hatar äkliga zigenare
Citera
2016-09-02, 10:05
Medlem
JanneMotpoohls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Att ha en häst hos Roger Walmann verkar vara trevligt för djuren..... När man ser hur zigenarslöddret Tino svarar på kritiken ser man att det är samma slags språk som i de sms där han hottar att döda tjejen. Timo påstod i förhör att han minsann aldrig skickat dessa utan det vara Isabella som hittade på alltid. Ränderna går aldrig ur en zigenare, förlåt zebra.
Som tur är har Tinos prestationer i sulkyn det senaste året inte varit något att hurra för:

https://www.travsport.se/licensinnehavare/visa/573736

Så man kan utan större risk avstå att strecka de stackars hästar som fanskapet kör om Walmann låter honom köra igen. Vilket vore en skam, men knappast förvånande. Snyftartikeln i AB luktade lite av att Tino var travsportens egen "housegypsy", som någon skrev i ett tidigare inlägg. Undrar förresten om han börjat supa igen och att det har triggat igång hela kedjan? Uppträder han så här i nyktert tillstånd bekräftar det onekligen alla s k fördomar om ziggisar man kan ha.
Citera
2016-09-02, 11:02
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Countclear
Hört rykten om att Roger Walmann anlitat Leif Silbersky för att hjälpa Tino.
Någon som kan bekräfta detta?

Leif Silbersky - jag då är Tino, i sanning, helt körd! Han vinner absolut inte fler fall än andra snarare tvärtom. Var väl Leif GW Persson som starkt kritiserade hans vinnarstatistik? Silbersky vid sin sida är ingen garant för seger...
Citera
2016-09-02, 11:46
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Leif Silbersky - jag då är Tino, i sanning, helt körd! Han vinner absolut inte fler fall än andra snarare tvärtom. Var väl Leif GW Persson som starkt kritiserade hans vinnarstatistik? Silbersky vid sin sida är ingen garant för seger...

Persson har sagt något i stil med "Och att ha Silbersky som försvarsadvokat brukar automatiskt ses som att man är skyldig ute på tingsrätterna i landsorten".

Hoppas att Ärling anlitar honom, det skulle bli riktigt underhållande.
Citera
2016-09-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storeadolf
Ska vi åka hem till han tillsammans? Hatar äkliga zigenare
Behöver ni sällskap:-)?
Citera
2016-09-02, 13:14
Medlem
Zigenarna med Tino i spetsen är verkligen vidriga. Vi kikar lite mer på vad Tino gör om kvällarna. Ett litet fredagstips är att han sitter i soffan och super. Alla hans aggressiva SMs med dödshot kommer på kvällen eller sent på kvällen.

Här en liten favorit från handlingarna. Detta SMS har Tinos nummer som avsändare trots att han förstås aaaaaaaldrig skickat något. Många andra SMS har han raderat från Isabells telefon under hot.
Isabell:Du är så jävla elak, jag vill inte ha med dig att göra längre! Du har ju din jävla fru uppenbarligen så gå och var med henne istället… I’m out.

Timo: Din javla råtthora!l Du har ingen aning om hur arg ja är
nu om ja far tag på dig sa ska ja klyva dig på mitten
skulle kunna strypa dig här o nu

Du ska fan inte saga nåt om min fru din äckliga jävla hora
idiot

Isabell: Det där är för fan dödshot Tino! Om du inte slutar slå mig, hota mig och förtala mig så kommer jag gå till polisen.

Tino: Du kommer dö din sjuka jävla äckel hora svenska slödder
Tino verkar inte ha gått klart grundskolan med tanke på hans språkkunskaper och grammatik. Vid närmare eftertanke ses det nog som en framgång bland zigenare att skriva på detta vis.

Hoppas Tino är förberedd på en härlig vistelse i fängelset.
Citera
2016-09-02, 13:35
Medlem
Hört rykten om att Tino har en narkotikadom i bagaget när han bodde i Finland. Hur kan man kolla upp det?
Citera
2016-09-02, 13:36
Medlem
Citat:
Zigenarna med Tino i spetsen är verkligen vidriga. Vi kikar lite mer på vad Tino gör om kvällarna. Ett litet fredagstips är att han sitter i soffan och super. Alla hans aggressiva SMs med dödshot kommer på kvällen eller sent på kvällen.

Här en liten favorit från handlingarna. Detta SMS har Tinos nummer som avsändare trots att han förstås aaaaaaaldrig skickat något. Många andra SMS har han raderat från Isabells telefon under hot.
Isabell:Du är så jävla elak, jag vill inte ha med dig att göra längre! Du har ju din jävla fru uppenbarligen så gå och var med henne istället… I’m out.

Timo: Din javla råtthora!l Du har ingen aning om hur arg ja är
nu om ja far tag på dig sa ska ja klyva dig på mitten
skulle kunna strypa dig här o nu

Du ska fan inte saga nåt om min fru din äckliga jävla hora
idiot

Isabell: Det där är för fan dödshot Tino! Om du inte slutar slå mig, hota mig och förtala mig så kommer jag gå till polisen.

Tino: Du kommer dö din sjuka jävla äckel hora svenska slödder
Tino verkar inte ha gått klart grundskolan med tanke på hans språkkunskaper och grammatik. Vid närmare eftertanke ses det nog som en framgång bland zigenare att skriva på detta vis.

Hoppas Tino är förberedd på en härlig vistelse i fängelset.

Han hoppade av skolan i årskurs nio.
Citera
2016-09-02, 14:07
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Hört rykten om att Tino har en narkotikadom i bagaget när han bodde i Finland. Hur kan man kolla upp det?

Jag undrar om han alltid har hetat Ärling eller om han bytt namn. Hans pappa heter B*llström i efternamn. Vet någon?

*=o
Citera
2016-09-02, 14:42
Medlem
Citat:
Hahahahahaha, en klassiker!! Zigenarna är som en zebra och tappar aldrig ränderna.
Citera
2016-09-02, 14:56
Medlem
Citat:
Tino kanske var stjärnelev på denna prestigefyllda zigenarskola, http://www.expressen.se/ledare/eric-erfors/ett-cyniskt-svek-mot-de-romska-eleverna/? Skulle förklara ett och annat.
Citera
2016-09-02, 14:57
Medlem
Citat:
Hahahahahaha, en klassiker!! Zigenarna är som en zebra och tappar aldrig ränderna.

HAHAHAHAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in