2016-09-01, 18:29
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Min kompis hittade låten, de var Halvvägs med Movits!
Citera
2016-09-01, 20:21
Medlem
Fexans avatar
Tjena!
Jag och några polare har letat som fanken efter en speciell låt. Det enda vi kommer ihåg är dansen musikvideon. Vi tror att den är med Beyonce och att de har svarta kläder(typ liten frack) och eventuellt en käpp. De stampar med sina fötter ut i sidan så att de nästan bildar en rektangel och sätter käppen i mitten.
Sjukt luddigt, men tackar för all hjälp jag kan få!
Är det någon som känner igen det här?
Citera
2016-09-01, 20:34
Medlem
Kupongfritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunnitandfiddy
Ja, men det är fortfarande sången jag är ute efter. Det som sjungs är inte tribal dance, däremot spelas beaten från den låten i bakgrunden. Jag hör inte alls vad de sjunger, hade jag gjort det hade jag kunnat googla texten.

Efter ytterligare två års djupt mediterande kan jag avslöja att sången du söker återfinns i Klubbheads - Klubbhopping. Hoppas du är nöjd med svaret denna gång! MVH
Citera
2016-09-01, 21:51
Medlem
MajorTomsAJunkies avatar
När jag var liten sjöng vi en låt på sånglektionerna om en mörkhårig tjej med blåa ögon och en blond tjej med bruna ögon, "She's got blue eyes and long hair, long dark hair... She's got brown eyes and short hair, short fair hair..." Läraren sa att det var en Elvislåt men jag hittar den inte på nätet, någon som vet vem som är författare till den låten?
Citera
2016-09-02, 02:00
Medlem
Hej alla!

Söker en låt där det är en polis i sina 25 - 30 årsom sjunger i ett fält av cannabis plantor och reffrängn inleds med "tack till alla bönder som odlar. Elden bränner alla töntar som golar".
Det är massor med bilder an cannabis plantor mm. någon som vet ved denna låt kan heta med artist namn gärna.

Skulle uppskatta det enormt! har sökt denna låt i ca 2 år och det måste får ett slut
Citera
2016-09-02, 11:31
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskilicious
Hej alla!

Söker en låt där det är en polis i sina 25 - 30 årsom sjunger i ett fält av cannabis plantor och reffrängn inleds med "tack till alla bönder som odlar. Elden bränner alla töntar som golar".
Det är massor med bilder an cannabis plantor mm. någon som vet ved denna låt kan heta med artist namn gärna.

Skulle uppskatta det enormt! har sökt denna låt i ca 2 år och det måste får ett slut
Min första tanke var "General Knas - 12/12" men efter att ha kollat på videon är det för mycket som inte stämmer.
www.youtube.com/watch?v=U-Vr2ypR__Q
Dock utspelar den sig i en cannabisodling.
Citera
2016-09-02, 15:11
Medlem
SwediishMatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Grade 8 av Ed Sheeran? https://www.youtube.com/watch?v=69y-ib24wG8
Där satt den, snyggt! Tack
Citera
2016-09-02, 16:36
Medlem
Hej!
Söker en metal-ish låt som jag hade på min "discover weekly" lista av spotify för några veckor sen.
det är en tjej som sjunger någonting upprepande i introt, sen tar en kille över sången och sjunger, typ, metal.
Låten har ordet "Shoe" i namnet.
Skulle uppskattas!
Tack
Citera
2016-09-02, 19:42
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Undrar vem som har spelat in följande:

https://www.youtube.com/watch?v=sMU-USNL1lk
Om du undrar vilken låt det är som spelas så är det Gilbert O´Sullivan - en av de bästa låtskrivarna som existerat. Låten heter Matrimony: https://www.youtube.com/watch?v=VoVNeUvCDY4
Citera
2016-09-02, 20:07
Medlem
zebra121s avatar
Det är någon ny låt som jag hört på b.la RIX FM som heter något i stil med "run run run"

Vet någon vilken jag menar?
Citera
2016-09-02, 20:49
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det är någon ny låt som jag hört på b.la RIX FM som heter något i stil med "run run run"

Vet någon vilken jag menar?

Velvet underground?
Citera
2016-09-02, 21:07
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Velvet underground?

Nej, verkligen inte.

Den är rätt ny som jag förstått det.

**hittade den precis**

Junge Junge - Run Run Run

https://www.youtube.com/watch?v=nme9ph8qku4
Senast redigerad av zebra121 2016-09-02 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in