2016-09-01, 16:45
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karkon99
Haha så roligt med dessa 13 åriga paranoida småkillar som är livrädda för varje invandrare dom ser.. Typ 0.0000000001 procent av alla som kommer hit är ett hot mot Sverige, om ens det. Dessa har Säpo koll på rätt bra.

Kom ut ur pojkrummet och se verkligenheten.

För varje islamister som dödar en svensk kvinna går det 1000000 våldtäkter, misshandlar, osv av svenska män.

Åh nej, en invandrare, jag gör i byxan och måste hem till mamma å gråta. Haha, tragiskt. Om något skulle hända, säg 1000 terrorister börjar attackera Sverige, så har Sverige trots allt poliser med vapen.
Sen får vi hjälp av andra länder garanterat. Har svårt att se hur det ska gå till. Sverige har bra koll på dessa hot mot Sverige. Bara smuggla in vapen till var och en skulle va svårt
Och varför skulle dom attackera Sverige?

Jomen visst sörrö!
Har du ens lyssnat på vad t.ex. säpo sagt?
Missade du att de förlorade kontrollen redan innan stora flyktingvågen kom?
Du hörde kanske aldrig Libanons utbildningsminister som berättade om strömmarna av millitariserade islamister...

Om du drar dig till minnes, så var det jakt på en potentiell terrorist i samband med Parisattentaten. En främmande makt var det som "tipsade"... ingen visste något. Sedan visade det sig att personen varit helt öppen på facebook.
Facitet säger allt. Vår inrikesminister visade tydligt att han ej har en susning om befälsordning och vilka(polis/militär) som skall göra vad i vårat statsskick. Vidare visade han att han inte ens var informerad i vad hybridkrigföring är.
Just nu pågår hybridkriget för fullt... Sverige sitter i klistret på varenda rysk serv som laddas. Medans både Finland och Norge pratar om det i offentligheten. De har t.o.m. journalister som följer upp ledtrådar om FSB´s aktivitet i Ryssland, riktade emot journalisternas hemländer.

Putin behöver inte ens ha psy-opsförband som demoraliserar Svensken, för den feministiska regeringen gör Putins jobb åt dem, med hjälp av PK-media givetvis.
Tror du att det ens är svårt för t.ex. FSB att sköta logistiken åt islamister i Sverige. När våra myndigheter knappt har koll på infödda Svenskar???

Vad gäller islamism kan du ju söka på sharia-råd i Storbritannien... Sedan fundera över Svenska utanförskapsområden skapade av feministerna, för att "det är så fint med kulturer" som själva spottar på multikulturidéen.
Tror du verkligen att det inte finns etablerade sharia-råd i Sverige?
Betänk att vi släpper in personer som är bokstavstroende utan att kunna läsa eller skriva sina hemspråk.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-09-01 kl. 16:55.
Citera
2016-09-01, 16:47
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Ett folk ska bo i ett land, sa grabben och det är vad jag dissekerar. Hur ska det funka i denna globala, krympande värld där alla påverkas av alla hela tiden? Ska vi relativisera tiden då folk får vistas innanför våra gränser eller hur har ni tänkt er det hela? Ju längre bort ifrån de är, desto kortare tid får de vara här, kanske? Sydamerikas södra spets, oj, ni får nästan vända om redan på flygplatsen tamefan. New York-bor, ja OK, några timmar går väl bra MEN SEN FÅR NI ALLT GE ER AV!

Och ska svenskar få vistas utomlands eller inte, mer än några timmar alltså? Vem ska sitta och försöka hålla ordning på oss allihopa, tro?

Ska du sitta och relativisera tvåhundratusen afghaner, somalier, irakier som kostar upp mot en halv miljon kr per år åt svenska skattebetalare med turister?

Ska du relativisera med att våra största städer börjar se ut som Bagdad eller Mogadishu med knäppa fantasier om att vi har paranoia kring turister? Hitta på att jag vill räkna hur många timmar eller dagar som en kinesisk turist ska få stanna i Stockholm?

Kostar vi svenskar som vistas i andra länder hundratusentals kronor per år per svensk?

Hur fan kan du jämföra turism som ger ekonomisk vinst åt ett land, med massinvandring av semianalfabeter som riskerar systemkollaps (statsministerns egna jävla ord)?

Har någon premiärministär sagt åt folk att "öppna deras hjärtan" för svenskar och sagt att de inte har råd att satsa på något alls och att de får acceptera att saker ska bli sämre med tiden från och med nu?

Citat:
Jag hoppas på en liten, liten reality-check men det är nog förgäves, eller hur?

Jag antar att för en fisk som lever i akvarie så verkar världen utanför akvariet en illusion.

Vi får väl se vem som lever i akvariet....

Citat:
Du menar att om flyktingarna som kommer hit visade sig ha högre utbildning än svenskar, allt annat likadant, så skulle den enorma missunsamheten och avundsjukan för att de får någon hjälp att överleva överhuvudtaget inte existera? Jag önskar att jag hade din barnatro, men tyvärr, jag tror att det är mer komplicerat än så.

Min "barnatro" kommer från empirisk FAKTA, Kanada är enda landet som inte har stark invandringskritiska röster för att INVANDRARNA SKÖTER SIG OCH HAR HÖGRE UTBILDNING ÄN VÄRDBEFOLKNINGEN!

Sluta tala som om jag inte förde fram ett argument, det är din teori att svenska män är avundsjuka på iranska läkare. Det verkar mer troligt att svenska män är skitarga på afghanska semianalfabeter och somaliska analfabeter som går runt och gruppvåldtar deras döttrar i festivaler.

Har du hört mycket hat riktad mot extremt välutbildade invandrare som indier och kineser i det här forumet?

Nej, så sluta fjanta dig och börja se verkligheten som den är, försök inte demonisera dina motståndare, som om du inte hör vad de egentligen säger.

Jag har inte hört någon klaga på att invandrare stjäl jobb typ någonsin, det verkar vara rena vänsterfantasier.

Citat:
Det är folkvandring i en modern värld och det verkar ni inte begripa. När folkvandringar var folkvandringar med betoning på vandring, fanns det just inga andra sätt att ta sig runt på klotet vi delar. Men när man började kunna bygga båtar som tog sig över Atlanten inom rimlig tid och till rimliga kostnader för passagerare, vad hände då? Ja, just det. Folk tog sig till Amerika med båt, förstås. De vandrade inte dit de heller.

När man verkligen vandrade, och således antagligen sa adjö för alltid till den som lämnades kvar, är det väl klart att kvinnor och barn som var kapabla att följa med gjorde det. Annars sågs de ju aldrig mer. Men redan på amerikabåtarnas tid kunde folk ge sig av ensamma och resa både dit och hem igen flera gånger. Och det var precis vad många gjorde också - brorsan åkte över och fixade jobb och någonstans att bo, sen kom syrran efter. Eller hustru och barn. Kontakt kunde man ju ha under tiden ändå, det kunde man inte förr.

Det är en enorm mängd människor ute och rör på sig. En ENORM.

Nu var det ju en katastrof för indianerna, denna folkvandring...

Det är ju verkligen ingen bra exempel för att lugna svenskar som oroar sig över sina barns och barnbarns framtid.

Att dessa afghaner och somalier senare ska få ta med hela familjen, hur i helvete räknar du att vi har råd med det? Vart ska alla dessa bo överhuvudtaget? Ska vi bygga favelas runtom våra städer, eller vad är det talan om?

Är du så dum att du inte fattar att vi räknar pengar för varje människoliv, hur fan skyddar du att regeringen skär på bistånd på 8 miljarder som kommer innebära att hundratusentals riktiga barn i Afrika inte kommer få vaccin för att unga män ska få lyxmottagandei Sverige?

Hur jävla dum är du? Du är i ett läge där du kan köpslå om hur mycket bidrag som helst åt flyktingar i Afrika och mellanöstern, du kan bygga skolor åt miljoner barn ifall du bara kommer överrens med vi som inte vill att vårat land ska försvinna ur kartan.

Kanske 50 miljarder kr åt riktiga barn och kvinnor som idag saknar filt för dagen, det skulle ni kunna köpslå er till, men istället väljer ni att låta MENA män välla in tills systemet kollapsar.

Men istället blir det evig massinvandring från och med nu, för gissa vad?

DET KOMMER ALLTID VARA EKONOMISKT GYNNSAMT FÖR EN AFGHANSK UNG MAN ATT FLYTTA TILL SVERIGE, OCH DET KOMMER ALLTID FINNAS KRIG I MELLANÖSTERN.

Så 40 miljoner människor i Sverigestan, sharialagar och ständiga konflikter, är det så du vill ha det?

Du kanske tycker som Merapi att min brorsdotter ska få våldtas så att någon flicka i Afghanistan slipper bli våldtagen? Så att det blir mer egalitärt i totala våldtäkter länderna emellan?

Citat:
Ah, du tror att Sverige = Japan? Ack och ve! Jaja, från din mun till guds öra! som det heter. Förutom tsunamis och kärnkraftsverkshaverier då, förstås. Själv tror jag nog att vi har en jävla bit kvar innan vi är ens i närheten!

Ska jag jämföra med Finland istället? Tror du Finland går under för att de inte har invandrarghetton runt deras städer?

Och vad i helvete har tsunamis med någonting att göra? Snacka om att bara ta en katastrof som absolut inte har något med diskussionen att göra, diskuterar vi kärnkraft nu? Skulle invandrarna vara en resurs ifall Sverige drabbades av kärnkrafshaveri? Vad fan är det du yrar över?

Du sa att vi inte överlever ensamma, men enligt din definition av ensamma så överlever Japan, Sydkorea, Finland, Island, Tjeckien, Schweiz, Polen och så vidare jävligt bra.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-09-01 kl. 17:20.
Citera
2016-09-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag hoppas du ställer dig i vägen när det knivhuggs nära dig.

Jaså du Gertrud, på så vis. Du önskar mig en knivskärning eller kanske t.o.m. döden? Det är nästan så att man kan tro att du, vad är det du brukar kalla det ... har gått i affekt?

Citat:
Nu är inte jag krigshetsande utan lyssnar på initierade källor som säger att kriget redan är här.
Jag undrar hur du skall hantera våldet från IS?

Vad har du tänkt dig för svar här tro, en liten utläggning om min fina Ingram kanske? Eller om hur fult jag personligen slåss?

Jag kommer givetvis att göra som alla andra, det som krävs för att överleva, vare sig det är IS eller någon knasboll från Flashback som attackerar mig, och snackar vi lite större sammanhang så kommer jag att göra det icke-fegisarna som är beredda att slåss för sitt folk istället för att sitta på stängslet, och som kan mer än jag om strid, anser är nödvändigt.

En sak jag inte kommer att göra i alla fall, det är att sitta på nätet och okritiskt ta till mig information därifrån, som du.
Citera
2016-09-01, 17:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
En sak jag inte kommer att göra i alla fall, det är att sitta på nätet och okritiskt ta till mig information därifrån, som du.

Nehe, varifrån är det som du okritiskt tar till dig information i sådana fall?
Citera
2016-09-01, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Konstigt att Island, Irland, Tjeckien, Finland, Japan, Australien m.fl klarar sig med sina egna befolkningar alldeles utmärkt ?

Av alla länder så väljer du Australien? Vad kan du om det landets historia? Vänta vänta .... inget?

Sverige har ett rykte att bevaka. Det finns en anledning till att vi kan sälja JAS i Sydafrika t.ex. Tror du att det är för att

1) JAS är ett så jättefint plan
2) Sverige har sällan något med omvärlden att göra precis som Nordkorea, eller
3) Sverige har djupa och långvariga personliga och affärsmässiga kontakter med de som IDAG sitter vid makten i Sydafrika, men som tidigare var flyktingar i världen, bl.a. här hos oss.

Tänk efter nu, innan du svarar.
Citera
2016-09-01, 17:38
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Sverige har ett rykte att bevaka. Det finns en anledning till att vi kan sälja JAS i Sydafrika t.ex. Tror du att det är för att

1) JAS är ett så jättefint plan
2) Sverige har sällan något med omvärlden att göra precis som Nordkorea, eller
3) Sverige har djupa och långvariga personliga och affärsmässiga kontakter med de som IDAG sitter vid makten i Sydafrika, men som tidigare var flyktingar i världen, bl.a. här hos oss.

Tänk efter nu, innan du svarar.

Ja du;

4)Vi mutade den korrupta regeringen med mer pengar än våra konkurrenter.

http://www.svenskafreds.se/pax/saab-medger-att-hemliga-arvoden-betalats-i-sydafrika

Citat:
Saab har medgett att deras dotterbolag i Sydafrika har betalat ut mångmiljonbelopp till en av huvudmännen i den misstänkta muthärvan med Sydafrika. De skyller dock allt på BAE Systems.

I våras kunde TV4 avslöja att Saabs dotterbolag Sanip hade undertecknat ett hemligt avtal med den sydafrikanske agenten Fana Hlongwane. De kunde också avslöja att 50 miljoner kronor hade betalas ut i hemliga konsultarvoden och bonusar under åren 2003–2005 och att ytterligare 30 miljoner skulle betalas ut i år.

Eller va fan, trodde du att det var 3) för att vi tar emot arabiska flyktingar?

Ajaj, du naiva människa....
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-09-01 kl. 17:42.
Citera
2016-09-01, 17:43
Medlem
knappast de feminiserade svenska männen.
Invandringen kan inte skyllas på kvinnor heller,det har varit män i maktposition som bestämt att Sverige ska vara mångkulturellt, män som stiftat mångkulturlagarna.Kanske för de köpt så många utländska prostituerade?
Det har varit män som åkt på sexresor, män som beställt utländska fruar, män som stått för propagandan.
Kvinnor har bara börjat ta efter mäns beteende och de har inget val att vara hemma och ta hand om barn, t. ex.
Samhället kräver att fler timmar arbetas, "jämställdhet" löser det, "graviditet är ingen sjukdom" Kvinnor tvingas arbeta med symptom som ickegravida skulle blivit sjukskrivna för.
Jämställdhet borde vara valfrihet, men istället är det ett tvång.
Citera
2016-09-01, 17:45
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
2) Sverige har sällan något med omvärlden att göra precis som Nordkorea

Snälla människa, sluta jämföra Sverige med Nordkorea och jämför oss istället med Sydkorea. Vem fan vill göra Sverige till ett marxistiskt helvete utan exportindustri förutom vänsterpartiet och FI?

Alla nationalister älskar ju våra exportföretag trots att de ofta inte ens betalar skatt.
Citera
2016-09-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Snälla människa, sluta jämföra Sverige med Nordkorea och jämför oss istället med Sydkorea. Vem fan vill göra Sverige till ett marxistiskt helvete utan exportindustri förutom vänsterpartiet och FI?

Alla nationalister älskar ju våra exportföretag trots att de ofta inte ens betalar skatt.

När Norrmännen ratade våran överlägsna "Archer" genom att bryta ingått avtal...mitt under produktionen av enheterna. Bröt Sverige våran industriella motköpsorder... Då det ingick i Archer-avtalet.

Så går det till vid handel av större system/ordrar...
Skall Sverige ha "state of the art" vapenplattformar måste Sverige exportera om den egna industrin skall kunna leva. Enorma motordrar är då ett lysande sätt för att övertyga de mutade staternas befolkningar.
Citera
2016-09-01, 17:58
Medlem
Fattar ni inte att kvinnor inte vill bli "skyddade"? De vill bli dominerade, det är därför de är för dagens invandringspolitik. De vill ha riktiga män i Sverige, och är trötta på alla betahanar.

Idioter.
Citera
2016-09-01, 17:58
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Jaså du Gertrud, på så vis. Du önskar mig en knivskärning eller kanske t.o.m. döden? Det är nästan så att man kan tro att du, vad är det du brukar kalla det ... har gått i affekt?
Är du dumpad - eller vad är orsaken till ditt nedramlande på 6 årings nivå. Du börjar ju bli värre än Merapi

Du skrev
Citat:
jag kommer att försvara din rätt att finnas i alla fall för jag är inte lika rädd som du.
Jag svarade ironiskt att jag hoppades att du skulle ställa dig i vägen för nästa knivattack i meningen att du skulle put your money where youur mouth is.

Citat:
Vad har du tänkt dig för svar här tro, en liten utläggning om min fina Ingram kanske? Eller om hur fult jag personligen slåss?

Jag kommer givetvis att göra som alla andra, det som krävs för att överleva, vare sig det är IS eller någon knasboll från Flashback som attackerar mig, och snackar vi lite större sammanhang så kommer jag att göra det icke-fegisarna som är beredda att slåss för sitt folk istället för att sitta på stängslet, och som kan mer än jag om strid, anser är nödvändigt.

Jag har skitbra Källor,
Christian Österman som studerar ”Terrorism and Counterterrorism: comparing theory and practice” vid Universitetet i Leiden och som dessutom frivilligt bekämpar terrorism på plats.

”International volunteers” som supportar frivilliga som strider mot Isis. vilka har startat ett non government organizations (ngo) för att kunna hjälpa till på plats lagligt och utbilda i universella mänskliga rättigheter. Christian och Maria Lundgren är supervisors och vidareutbildare. Detta för att kunna göra nytta på riktigt genom att stötta Peshmerga och civila i träning, bla i tactical combat casualty care."

Christian
Citat:
– Vi är några få som studerar terrorism och counter terrorism. Jag började studera ungefär samtidigt som Syrienkonflikten började och fastnade ganska snabbt vid vad det urartade till, dvs deash. Beslutet att åka ner var enkelt just på grund av att, om man inte blundar för det, så förstår man enkelt att denna striden bara är/var början på något mycket större.

Jag skulle vilja påstå att ww3 är här, och här sitter hela västvärlden och säger ”det får aldrig ske igen”, ändå så låter vi just det ske, och västvärlden censurerar och gömmer undan sanningen och censurerar det som händer i hela Europa. Vi är i krig vare sig vi vill det eller ej.

De flesta kommer skita på oss när dessa individer höga på amfetamin och med en brutalitet från Jesu tid attackerar och stympar och skär halsen av människor och djur och barn, för sitt eget höga nöjes skull. Det händer redan här fast i mindre skala. Ni vill bara inte fatta det.

Text med fler citat
Citat:
Vi är under attack med terrordåd efter terrordåd i Svergie endast i mindre skala. Vi attackeras i vårt sätt att leva. Vårt sätt att lita på varandra och känna oss trygga. Men regeringarna hindrar folket att få veta vidden av det hela, hur storskaligt det är, och att det som sker i Syrien pch det som sker i Europa hänger ihop. Vi är så insnöade på att alla har samma värde och är snälla innerst inne, så vi är i förnekelse. Vi är inte beredda på detta, vi har lärt oss att det är fult att slåss, och räknar med att andra också anser det. I min generations skola så hånade tom manliga lärare killar som brottades med att de låg där och kramades. Manlighet har systematiskt förlöjligats i årtioenden. Att hitta sin styrka och förmåga är för den svenske mannen något fult, rentav något ont. De som tar tag i saken ses som onda. I den jämlika skolan så får ingen vara bättre än någon annan, det är fult att ta för sig, att hävda sig, att ta plats, att vara högljud och fysiskt aktiv. Men utan att träna på kamp och ädel tävlan mellan andra ungdjur så utvecklas inte en vuxen hanne som är trygg i sig själv och kan försvara sin flock. Om en man inte får vara pojke utan till varje pris ska feminiseras, så kommer det bli som Christian säger. Majoriteten män i Sverige kommer hamna i chock över brutaliteten när det går upp för fler och fler att de som kommit inte bara inte delar våra värderingar utan föraktar dem. Och som det ser ut i resten av Europa så är man lika handfallen. Feminina värderingar gör att alla som skulle kunna bete sig som män, ta ett kliv framåt och visa på rätt och fel är bakbundna av regelverk. De får inte hålla ordning. Manligheten får inte plats i det feministiska Europa, och konsekvenserna som blir när det kommer hit människor med helt andra värderingar sopar man under mattan, censurerar eller tom ljuger om.

Det är rent löjeväckande att du säger att du ska försvara - tror du att din bitska tunga kommer räcka till?
Senast redigerad av Gertrud1 2016-09-01 kl. 18:15.
Citera
2016-09-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Fattar ni inte att kvinnor inte vill bli "skyddade"? De vill bli dominerade, det är därför de är för dagens invandringspolitik. De vill ha riktiga män i Sverige, och är trötta på alla betahanar.

Idioter.

Jodå... Det vets.
Därför knullfest för oss som bara knullar med kvinnor.
De som knullar med babbarna är dock trash-segmentet i knullpoolen, som ingen Svensk man vill ta i med tång.

Senast i morse fick jag ett förstklassigt frukostknull, sedan var det bara att respektera att jag hade viktigare saker för mig...typ, vara ifred

Trashbrudar och kärringar är redan överkörda av feministbussen... De har ingen talan, utan får finna sig i att vara långtidssjukskrivna för psykiska besvär mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in