2016-09-01, 12:14
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Du ska skriva på din facebook att du hatar feministerna för det dom gjort mot svenska kvinnor, sedan ska du berätta att du tänker rösta SD så att alla kan se. Så får vi hoppas att fler kvinnor i Sverige följer efter och inser vilket oerhört svek feministerna gjort mot er.

Alla har inte facebook samt så pratar jag redan med andra kvinnor jag känner, samt kommer man ofta in på detta ämne eventuellt med nya bekantskaper via arbete och så.
Jag undrar vad TS och likasinnade förväntar sig att man ska göra egentligen utöver att hålla debatten med andra?
Ska man gå ut på stan med en tröja där ens åsikter står och sedan bli misshandlad/spottad på av några arga vänster-människor/arga invandrare? Samtidigt som vi har en polis som inte gör ett dugg och män som är konflikträdda?
Citera
2016-09-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Och jag röstade egentligen Fi och är bara bitter för att de inte kom in i riksdagen.

Jag sa ju det. Du kommer aldrig att kunna erkänna att du inte har en aning om vad jag röstat på eller ens om jag har röstat överhuvudtaget.

Men kasta skit, det är du duktig på. Och det har jag, till skillnad från dig, svart och vitt på.
Citera
2016-09-01, 12:17
Medlem
Wayaheads avatar
För snart 100 år sedan fick kvinnan rösträtt och i början på 70-talet började feminismen göras märkbar i Sverige. Idag kan vi konstatera att statsfeminismen huggit yxan i båten och feministaset Löven kommer aldrig klara av att ro båten iland. Här sjunker vi nu, dag för dag, allt djupare. Så går det när kvinnor får regera! Landet Sverige har gått ifrån självbevarelsedrift till självskadebeteende!

Fy fan, låt asen våldtas!
Citera
2016-09-01, 12:18
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag sa ju det. Du kommer aldrig att kunna erkänna att du inte har en aning om vad jag röstat på eller ens om jag har röstat överhuvudtaget.

Men kasta skit, det är du duktig på. Och det har jag, till skillnad från dig, svart och vitt på.
Nej, givetvis inte. Men utifrån det du skriver och det du står för, kan jag vara helt säker på att du är ansvarig. Egentligen är du ju det, bara av att argumentera för samhällsförstörelsen. Även om du röstar blankt, är du ansvarig då du uppmuntrar till samhällets förstörelse och svenskarnas utrotning.
Citera
2016-09-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
För snart 100 år sedan fick kvinnan rösträtt och i början på 70-talet började feminismen göras märkbar i Sverige. Idag kan vi konstatera att statsfeminismen huggit yxan i båten och feministaset Löven kommer aldrig klara av att ro båten iland. Här sjunker vi nu, dag för dag, allt djupare. Så går det när kvinnor får regera! Landet Sverige har gått ifrån självbevarelsedrift till självskadebeteende!

Fy fan, låt asen våldtas!

Be careful what you wish for! Du står ju först i kön som den kärring du är.
Citera
2016-09-01, 12:27
Medlem
Citat:
Nej, givetvis inte. Men utifrån det du skriver och det du står för, kan jag vara helt säker på att du är ansvarig. Egentligen är du ju det, bara av att argumentera för samhällsförstörelsen. Även om du röstar blankt, är du ansvarig då du uppmuntrar till samhällets förstörelse och svenskarnas utrotning.

Det är jag som tillåter såna som dig att yttra sig överhuvudtaget, ja som är beredda att kämpa till sista blodsdroppen för din rätt att göra det. Men det är du för dum för att fatta.

I din värld får bara såna som tycker som du, existera. Alla andra ska dö, eller tystas. Du klarar inte av en rak debatt ens en gång.

Och du, och dina gelikar, är så in i helvete korkade att ni inte begriper att ni också kommer att tystas så småningom! Hur FAN kan man vara så dum?! Det är ju obegripligt!

Äh, gå och kasta en bomb eller nåt, jävla fanatiker. Du är inte ett dugg bättre än vilken annan extremist som helst.
Citera
2016-09-01, 12:31
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Be careful what you wish for! Du står ju först i kön som den kärring du är.
Hela denna diskussion har bestått av dina patetiska personangrepp. Sedan gråter du när någon ifrågasätter din empatiska förmåga. Vad är du för en mask, egentligen? Och du ska slåss i krig? Till sista blodsdroppen?
Citat:
Det är jag som tillåter såna som dig att yttra sig överhuvudtaget, ja som är beredda att kämpa till sista blodsdroppen för din rätt att göra det. Men det är du för dum för att fatta.

I din värld får bara såna som tycker som du, existera. Alla andra ska dö, eller tystas. Du klarar inte av en rak debatt ens en gång.

Och du, och dina gelikar, är så in i helvete korkade att ni inte begriper att ni också kommer att tystas så småningom! Hur FAN kan man vara så dum?! Det är ju obegripligt!

Äh, gå och kasta en bomb eller nåt, jävla fanatiker. Du är inte ett dugg bättre än vilken annan extremist som helst.
Tillåter? Försöker du säga att du bestämmer vem som får yttra sig? Yttrandefrihet försvarar jag med. Det är därför jag hatar HMF-lagstiftningen. Gör du? Jag förespråkar inte folkmord. Jag är etnopluralist. Jag vill ha ett land per folk. Ett land där endast det folket bor. Det är så Sverige byggdes och det var så fram tills för ungefär 40 år sedan, när regeringen plötsligt, utan folkomröstning, kom på att vi skulle vara mångkulturella. Du försvarar denna vision, och det är den som bäddar för folkmord och etniska konflikter. Ytterligare liv på ditt samvete. Jag och andra med dessa åsikter tystas redan.
Citera
2016-09-01, 12:37
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
- Är just gruppen feminister eller gruppen kvinnor eller ens gruppen: för invandring en majoritet i Sverige? Att påstå att just feminister "röstat hit dem" är direkt sakfel. Och om du ursäktar direkt tramsigt sådant.
inte alls de är helt klart erat fel ni har gjort allt va ni kan i kulturmarxismens namn och nu sitter ni här med våldtagna tjejer och ett land som brinner
att ta bort eran rösträtt och detta gäller alla kvinnor tills männen i landet har kastat ut kulturberikarna och stängt igen gränsen för gott er kan man inte lita på
Citera
2016-09-01, 12:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Hela denna diskussion har bestått av dina patetiska personangrepp. Sedan gråter du när någon ifrågasätter din empatiska förmåga. Vad är du för en mask, egentligen? Och du ska slåss i krig? Till sista blodsdroppen?
Jag tror mer på första. Lite näsblod så springer han till mamma.

Sorry, Varmare. Jag delar uppfattningen: "som man bäddar får man ligga".
Vi har vår första feministiska regering och tro mig, nästan halva världen ler inombords åt uttrycket.
Den andra halvan hade asgarvat om den ens visste om det.

Det är så fruktansvärt naivt att det är löjeväckande. Det är att öppet skylta med att man är blåst av ett hittepånarrativ, precis när man lyckats få staten fri från kyrkan, så vill man svära sin tilltro till en annan vidskepelse, nämligen patriarkatet. Och, nu ska du få den stora bilan i nacken på narrativet!

Detta trots att man själv bildat regering!!!
Med hela fittstimmet på ryggen på denna svetsare!

Ironin är större än Romsons krokodiltårar när de fick stänga gränserna.
Citera
2016-09-01, 12:48
Medlem
Karmans avatar
Intressant trådstart! Och frågan är rimlig. Vem ska försvara de svaga i händelse av väpnad konflikt? Vissa kvinnor kanske tror att de klarar det själva.

Jag har kvinnor i min omgivning som jag för något decennium sedan skulle offrat mitt liv för. Idag? Jag kommer inte lyfta ett finger.
Citera
2016-09-01, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
inte alls de är helt klart erat fel ni har gjort allt va ni kan i kulturmarxismens namn och nu sitter ni här med våldtagna tjejer och ett land som brinner
att ta bort eran rösträtt och detta gäller alla kvinnor tills männen i landet har kastat ut kulturberikarna och stängt igen gränsen för gott er kan man inte lita på

Vadå "ni" sitter?

VÄRLDEN sitter med våldtagna kvinnor och där det brinner som mest (Syrien ex) så härskar patriarkat
och helt andra ideologier än feminism. För övrigt exakt den typ av ideologi som ni hyllar….hata-andra-etniciteter-religioner-prioritera-män-och-tryck-ner-kvinnor-allt-vad-tygen-håller ideologier.

Allvarligt denna blåsthet/ okunnighet och oförmåga tänka större än sitt arsles sittyta, som ständigt dyker upp i trådar av denna sort är fan skrämmande.
Citera
2016-09-01, 12:53
Medlem
Ni feminister borde rannsaka er själva och vad ni borde komma fram till är :

Feminister är inte goda människor.

Många av er hade Solanas som idol.

Hon ville utplåna alla män och hata allt manligt.

Så mentalt ligger ni nära Solanas och det är därför ni gör som ni gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in