2016-09-01, 11:39
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Ah, en liten fegis till! Det är på det här forumet ni har hittat varandra, vad gulligt.

Annars är ni rätt ensamma i världen. Ingen gillar fegisar och förrädare som er, som längtar så att ni gråter i kudden varenda kväll efter att lagligt få döda alla kvinnor som inte vill ligga med er.

Jodå. Försök inte. Det är precis vad det handlar om egentligen. Det vet alla.
Är det inte bättre att åtminstone försöka vara hederlig och bemöta det jag skriver, i stället för att flamsa runt med förolämpningar man använde när man gick på dagis?
Citera
2016-09-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Det är ni som röstat hit det. Det är ni som argumenterar på detta forum för att fler ockupanter ska in i vårt land. Det är ni som får stå ert kast och det är ni som ska hållas ansvariga. Ni har redan många förstörda liv, en kollapsad välfärd, sämre förutsättningar för era egna föräldrar och en hel rad andra saker på ert samvete. Ni måste lida av grava empatistörningar som inte ser det.

Ni kan ge er fan på att när det smäller så riktas vapnen mot er.

- Är just gruppen feminister eller gruppen kvinnor eller ens gruppen: för invandring en majoritet i Sverige? Att påstå att just feminister "röstat hit dem" är direkt sakfel. Och om du ursäktar direkt tramsigt sådant.

- Sen rör feminism som den globala ideologi den är, HELA gruppen män kontra HELA gruppen kvinnor.
Feminism är alltså inte enbart till för den ytterligt lilla klick svenska kvinnor eller vita västerländska kvinnor. När man pratar maktordning så menar man TOTALT World wide. Get it?

- Att låtsas som att vissa män i världens genomvidriga sätt att se på och behandla kvinnor som boskap/ objekt att ägas/ underlägsna varelser att utnyttja för eget bruk etc. inte är ett problem för världen att lösa, precis som andra motsvarande problem världssvältet, den orättvisa obalansen mellan rika och fattiga etc. är direkt enfaldigt. Och där kan man fan snacka om grava empati störningar.

- Denna genomsunkiga kvinnosyn finns hos gruppen män överallt i världen, det är ERT ansvar, är gruppen män i världen som tjänar på detta, upprätthåller det och håller varandra om ryggen via att ständigt skjuta ifrån sig ansvaret.
Inte fan är det feministers eller kvinnors ansvar.
Citera
2016-09-01, 11:45
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att åtminstone försöka vara hederlig och bemöta det jag skriver, i stället för att flamsa runt med förolämpningar man använde när man gick på dagis?

Blir du lite ledsen i ögat när du får tillbaka vad du ger? Åh, stackars liten!

Ta inte ord som "hederlig" i din mun, det passar dig inte och det däremot, är en ren förolämpning mot alla oss som faktiskt ÄR det och inte bara använder sig av ordet som pseudoargument i diskussioner, utan att ha en aning om vad det står för. Du skriver ett inlägg, fullt av påståenden om mig som du har absolut NOLL täckning för, och kallar MIG ohederlig?

Skäms.
Citera
2016-09-01, 11:45
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
- Är just gruppen feminister eller gruppen kvinnor eller ens gruppen: för invandring en majoritet i Sverige? Att påstå att just feminister "röstat hit dem" är direkt sakfel. Och om du ursäktar direkt tramsigt sådant.

- Sen rör feminism som den globala ideologi den är, HELA gruppen män kontra HELA gruppen kvinnor.
Feminism är alltså inte enbart till för den ytterligt lilla klick svenska kvinnor eller vita västerländska kvinnor. När man pratar maktordning så menar man TOTALT World wide. Get it?

- Att låtsas som att vissa män i världens genomvidriga sätt att se på och behandla kvinnor som boskap/ objekt att ägas/ underlägsna varelser att utnyttja för eget bruk etc. inte är ett problem för världen att lösa, precis som andra motsvarande problem världssvältet, den orättvisa obalansen mellan rika och fattiga etc. är direkt enfaldigt. Och där kan man fan snacka om grava empati störningar.

- Denna genomsunkiga kvinnosyn finns hos gruppen män överallt i världen, det är ERT ansvar, är gruppen män i världen som tjänar på detta, upprätthåller det och håller varandra om ryggen via att ständigt skjuta ifrån sig ansvaret.
Inte fan är det feministers eller kvinnors ansvar.
- I stort sett är alla feminister för invandring. Därför kan de hållas ansvariga.

- Nej. Feminister skiter totalt i kvinnor av andra nationaliteter. Bara svenska kvinnor ska få det bättre. Inte ens alla svenska, utan bara alla svenskar kvinnor som tycker rätt. Kolla hur kvinnor som röstar SD bemöts av feminister.

- Här förstår jag inte ens vad du pratar om. Vi pratar inte klassklyftor, vi pratar import av ockupanter som förstör för alla som bor i detta land.

- Nej, det gör den inte. Det är en vanlig missuppfattning hos feminister. Alla män i världen är inte kvinnohatare. För övrigt förstår jag inte hur ett sådant problem kunnat lösas, genom att importera fler män till Sverige.
Citat:
Blir du lite ledsen i ögat när du får tillbaka vad du ger? Åh, stackars liten!

Ta inte ord som "hederlig" i din mun, det passar dig inte och det däremot, är en ren förolämpning mot alla oss som faktiskt ÄR det och inte bara använder sig av ordet som pseudoargument i diskussioner, utan att ha en aning om vad det står för. Du skriver ett inlägg, fullt av påståenden om mig som du har absolut NOLL täckning för, och kallar MIG ohederlig?

Skäms.
Det är inte hederligt att rösta för partier som vill öka närvaron av ockupanter i Sverige. Ni försämrar för alla. Ni ger era barn ett sämre liv, ni ger en käftsmäll åt era föräldrar som kommer få mindre pengar på ålderns höst. Ni förstör för alla kvinnor som våldtas av ockupanterna och ni har många liv på ert samvete. När vissa människor står bakom allt detta, och dessutom tycker det är helt i sin ordning, måste jag ifrågasätta den empatiska förmågan. Det är ingen förolämpning, även om det kan tyckas vara det när man aldrig haft motgångar i sitt liv (som majoriteten av feminister sprungna ur övre medelklassen inte haft).
Senast redigerad av Tochtli 2016-09-01 kl. 11:48.
Citera
2016-09-01, 11:46
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Du tycker inte det vore bättre att alla dessa ickefeminister till kvinnor börjar protestera?, mot sina medsystrar som styr landet till kollaps. Män lyssnar de inte på så förändringen måste komma från de själva.

Kärnan till alla problem ligger i den fanatiska flathet som du förväntar dig "andra" skall ta tag i.

Anser som TS att landet i vilket fall är kört. Det finns inget annat land med så fullständigt menlösa, självförnekande nationshatande människor än Svenskar och man börjar med glädje se fram emot misären som kommer lamslå landet.

Några exempel på hur vi ska "protestera"?
Citera
2016-09-01, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Det är du som är förrädaren här, inte vi.

Det är du som sätter villkor för vem du ska försvara. Bara den som tycker precis som du.

Jag är den som försvarar din rätt till dina åsikter och dig, trots att du beter dig som en idiot.

Du är en vekling som är en vän bara så länge solen skiner och medvind råder. Börjar det blåsa lite motvind och solen går i moln så byter du sida snabbare än quickt som i Quisling, för då blir det jettejobbit för såna som dig. Usch, ska man verkligen behöva få motstånd i diskussioner? Ska folk verkligen få tycka annat än lilla jag, gulleprinsen, tycker? Näe, det borde vara olagligt och ses som förräderi, eller hur mamma Putin?!!!1

Fjant.
Citera
2016-09-01, 11:57
Medlem
Citat:
Det är inte hederligt att rösta för partier som vill öka närvaron av ockupanter i Sverige. Ni försämrar för alla. Ni ger era barn ett sämre liv, ni ger en käftsmäll åt era föräldrar som kommer få mindre pengar på ålderns höst. Ni förstör för alla kvinnor som våldtas av ockupanterna och ni har många liv på ert samvete. När vissa människor står bakom allt detta, och dessutom tycker det är helt i sin ordning, måste jag ifrågasätta den empatiska förmågan. Det är ingen förolämpning, även om det kan tyckas vara det när man aldrig haft motgångar i sitt liv (som majoriteten av feminister sprungna ur övre medelklassen inte haft).

Du kan ju börja med att redovisa hur i helvete du har en aning om vad jag har röstat på, eller ens OM jag har röstat.

Få se nu hur hederlig du är när det kommer till kritan. Erkänner du att du bara hittar på vartenda ord om mig eller inte? Jag gissar på inte, det är den vanliga fegisvägen. Nå?
Citera
2016-09-01, 12:00
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Du kan ju börja med att redovisa hur i helvete du har en aning om vad jag har röstat på, eller ens OM jag har röstat.

Få se nu hur hederlig du är när det kommer till kritan. Erkänner du att du bara hittar på vartenda ord om mig eller inte? Jag gissar på inte, det är den vanliga fegisvägen. Nå?
Du tror inte att det framgår rätt tydligt? Röstar du på något av riksdagspartierna (-SD) (+Fi) så kan du hållas ansvarig. Även SD:are kan hållas delvis ansvariga, då de förespråkar öppen svenskhet, något som är helt oförenligt med vetenskap. SD är ändock ett steg i rätt riktning. Man måste börja långsamt för att inte de livrädda svenskarna ska tro att Hitler själv vaknat.

Men givetvis röstade du SvP i förra valet? Självklart.
Citera
2016-09-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantgubbe
Jahapp, ytterligare en kvinnohatare som tror att alla Sveriges kvinnor är feminister.
Du är fan lika hemsk som feministerna som drar alla över en och samma kam.
Jävla mupp.

Svensk feminism är inte feminism.
Citera
2016-09-01, 12:08
Medlem
Citat:
Du tror inte att det framgår rätt tydligt? Röstar du på något av riksdagspartierna (-SD) (+Fi) så kan du hållas ansvarig. Även SD:are kan hållas delvis ansvariga, då de förespråkar öppen svenskhet, något som är helt oförenligt med vetenskap. SD är ändock ett steg i rätt riktning. Man måste börja långsamt för att inte de livrädda svenskarna ska tro att Hitler själv vaknat.

Men givetvis röstade du SvP i förra valet? Självklart.

Det stämmer. Jag röstade på SvP. Nu då, vad händer nu?

Jo, din tur. Skriv så här: Jag erkänner att jag bara hittade på allt jag skrev om Varmare och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ljög om henne.
Citera
2016-09-01, 12:10
Medlem
Tochtlis avatar
Citat:
Det stämmer. Jag röstade på SvP. Nu då, vad händer nu?

Jo, din tur. Skriv så här: Jag erkänner att jag bara hittade på allt jag skrev om Varmare och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ljög om henne.
Och jag röstade egentligen Fi och är bara bitter för att de inte kom in i riksdagen.
Citera
2016-09-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Det är du som är förrädaren som tagit hit muslimerna. Ska en förädar-kollaboratör försvaras?

Sluta nu. Det är DU som har tagit hit alla muslimer, jag såg det själv. Du kör i skytteltrafik över Öresundsbron och tjänar en helvetes massa pengar på andras elände. Typiskt såna som dig.

Och nu ska du skylla ifrån dig på alla andra som inte tycker som du. Fegt.

Men jag ska försvara dig i alla fall, för jag är inte lika rädd av mig som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in