2016-06-20, 21:02
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafu
Den pensionerade Bengt Bergman hade varit rektor på Lagersbergsskolan.

Den 17 juni hade Mohamed Nors vänner på Facebook minskat med en till 1.230.

Idag 20 juni har vännerna minskat med ytterligare fyra till 1.226. Detta sedan det inkommit några negativa personomdömen om Mohamed.

18 juni skrev Martin Henricsson: "Fega kräk som misshandlar en gammal försvarslös man till döds. Fyfan(!)."

19 juni skrev Andreas Larsson: "DU EN MÖRDARE" (se här)

19 juni skrev Andreas Larsson: "MÖRDARE" (se här)

19 juni skrev Andreas Larsson: "Mohamed Nur du dödade med eller ensam Bengt" (se här)

19 juni skrev Andreas Larsson: "Mohamed Nur Du en mördare"

20 juni skrev Uuno Tuppurainen: "Sandneger, åk hem till din lerhydda och valla din farbrors getter istället för att leka gangsta och kosta oss en massa pengar,du och dina landsmän är riktigt bottenskrap till människor fy fan..." (se här)

Det går inte fort... Men svårt att dra några slutsatser om "vännernas" eventuella acceptans.
Citera
2016-06-27, 19:44
Medlem
NinjaRicos avatar
Ursäkta att jag är ett arsle, men jag tänker inte läsa 40 sidor.
Jag är ju medveten om att det är den här Muhamed Nur men hur VET vi att det är han?
Finns läckta dokument och konkreta bevis eller har vi bara listat ut det?
Citera
2016-06-27, 19:52
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaRico
Jag är ju medveten om att det är den här Muhamed Nur men hur VET vi att det är han?
Han var nyligen skäligen misstänkt och intagen på förhör, men är släppt. Är han skyldig har jag svårt att tro att han var ensam.
Citera
2016-08-31, 02:00
Medlem
neuron-drones avatar
Någon som vet var den misstänkte tog sig in i en lägenhet och rånade?
Citera
2016-08-31, 02:02
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaRico

Skulle gissa att när de tog honom för ett annat brott kollade de alla hans sociala media och fick se att han hintade mot mordet. Polisen kollar alltid den nu. Och här med. Leif GW hade ju läst denna tråden t o m innan han var med i sitt TV-program det som hade avsnittet om lidlmordet.
Citera
2016-08-31, 06:51
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Någon som vet var den misstänkte tog sig in i en lägenhet och rånade?

Har för mig att det var Lagmansgatan 4 i Råberstorp.
Citera
2016-08-31, 11:55
Medlem
neuron-drones avatar
Tack.
Citera
2016-08-31, 16:33
Medlem
skuggplutonens avatar
Har inte Facebook, men har lilla fega negerskiten skrivit något mera idiotiskt på Facebook?
Det är själva fan att polisen inte har mera bevis på den fega kräket. Hoppas lilla skiten en dag får sota för sin handling via rättsväsendet eller utanför detta.
Citera
2016-08-31, 20:38
Medlem
VillkorligDoms avatar
https://minfil.org/0c1co5b0ba/image.jpeg
Senast redigerad av VillkorligDom 2016-08-31 kl. 20:40.
Citera
2016-08-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillkorligDom
https://minfil.org/0c1co5b0ba/image.jpeg

''kunlla din mamam''

Nu är Mohamed helt plötsligt ''Police Inspector på Polismyndigheten i Stockholms län''. Hur ska Mohamed ha det egentligen?
Citera
2016-09-01, 07:00
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Har inte Facebook, men har lilla fega negerskiten skrivit något mera idiotiskt på Facebook?
Det är själva fan att polisen inte har mera bevis på den fega kräket. Hoppas lilla skiten en dag får sota för sin handling via rättsväsendet eller utanför detta.

Den lilla skiten får kompisar att lägga ut " bevis på att han är oskyldig" på en grupp som heter Brottsplats Eskilstuna. Bl.a ett foto på ett papper från åklagare att han är släppt då det inte finns tillräckliga bevis för att ha honom anhållen. Nåt sånt dravel och då menar hans vänner att det bevisar honom oskyldig
Klart som fan att han var med den kvällen. Han och hans kära vänner. Dom har ju tydligt visat vad dom är kapabla till när dom kastar sten på väktare och blåljus.
Han har ju själv sagt att han flippar på tramadol och blir aggressiv.

Sen har dom småsyskon som får växa upp i skiten. Hoppas deras föräldrar är stolta över sina IQ befriade ungar.
Citera
2016-09-01, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Den lilla skiten får kompisar att lägga ut " bevis på att han är oskyldig" på en grupp som heter Brottsplats Eskilstuna. Bl.a ett foto på ett papper från åklagare att han är släppt då det inte finns tillräckliga bevis för att ha honom anhållen. Nåt sånt dravel och då menar hans vänner att det bevisar honom oskyldig
Klart som fan att han var med den kvällen. Han och hans kära vänner. Dom har ju tydligt visat vad dom är kapabla till när dom kastar sten på väktare och blåljus.
Han har ju själv sagt att han flippar på tramadol och blir aggressiv.

Sen har dom småsyskon som får växa upp i skiten. Hoppas deras föräldrar är stolta över sina IQ befriade ungar.

Herr Mohamed har åtminstone haft turen på sin sida om han nu skulle vara skyldig till detta, eftersom han faktiskt kan ha kommit undan med att ha slagit ihjäl en person. Det bör dock tilläggas att bara för att han är släppt betyder det inte att polisen tror att han är oskyldig. Nya bevis kan framkomma i utredningen som gör att han grips på nytt. Vi får väl se, bor själv inte i Eskilstuna men har en viss koppling dit så att säga. Intressant att följa hur detta går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in