2016-03-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Visst har du rätt.

På 70-talet så fullkomligt kryllade baden av runk-gubbar som i grupp omringade och antastade unga flickor.
Problemet var då så omfattande att tidningarna dagligen rapporterade om missförhållandena på allmänna bad som regelmässigt handlade om sexuella trakasserier och våldtäkter.

Vilken jävla planet kommer du ifrån?
Förmodl mest påhittade rykt !
Citera
2016-03-17, 21:02
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorven
Det är helt korrekt. Men man ska inte glömma att man inte anmälde sexbrott i samma utsträckning innan. Så även om anmälningarna gått upp så betyder det inte att brotten ökat.
Jag skulle t.o.m vilja påstå att blottandet var mer omfattande förr.

På vissa bad har gubbar runkat i duschen i alla år. Även om det beteendet har minskat.

Vissa saker kanske inte var brottsliga då som är det idag? Kanske därför jag ofta tänker på något som "förargelseväckande beteende" snarare än "sexuellt ofredande" om det inte riktas mot någon särskild utan sker i ett sammanhang där flera kan se det. Kanske svårt att dra gränsen till "runka i duschen" om det uppmanas till att man bör duscha innan man går i bassängen? Fast ddt görs kanske skillnad om man skulle ställa sig och pissa mitt på torget jämfört med om man ställer sig och runkar, det senare är väl en sexuell handling men likförbaskat är det ju för att folk ser snorren och störs av just det väl? Det är ju vare sig eller om man kliar sig i huvudet.
Citera
2016-08-30, 23:44
Medlem
CrilleKexs avatar
Det har inte framkommit någon namn på mgm än?
Citera
2016-08-31, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Det har inte framkommit någon namn på mgm än?

Mannen är hudfärgshandikappad, det syns på bilderna i tidningen, antagligen är han döpt efter profeten..
Citera
2016-08-31, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotgrandma
En man runkade tydligen på ett badhus och vart nu arresterad.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/onanerande-pa-badhus-greps-av-polis

Lite citat:

Under torsdagseftermiddagen kallades polis till Rosenludsbadet i Jönköping. En man visade sitt könsorgan och onanerade bland de andra badgästerna. Enligt polisen var det två kvinnor i 20-årsåldern som anmälde händelsen. – Det ska ha inträffat i ett omklädningsrum, säger Mikael Ehne polisens vakthavande befäl. Han greps på platsen och är förd till polishuset i Jönköping. Han är också i 20-års åldern och frigavs efter förhör. Mannen är hemmahörande i Jönköping.
Polisen rubricerar händelsen som sedlighetsbrott.

Är det en svartskalle tro? Vad kan han få för straff? Tycker själv han verkar vara en härlig snubbe!

Låter som en bajsbrun vilde.
Citera
2016-08-31, 00:28
Moderator
Parongatans avatar
Fälld i alla fall. Så det är bara att ringa Tingsrätten i Jönköping och be om namnet - och lägga upp det här. Gärningsmannen var som så ofta en så kallad VIP-svensk när det gäller den här typen av sedlighetssårande badhusverksamhet.

http://www.expressen.se/gt/20-ariga-kvinnans-bild-avslojade-blottaren/
Citera
2016-08-31, 12:04
Medlem
muntiis avatar
Jag tycker det känns som ett svenskt beteende
Citera
2016-08-31, 18:08
Medlem
Citat:
Visst har du rätt.

På 70-talet så fullkomligt kryllade baden av runk-gubbar som i grupp omringade och antastade unga flickor.
Problemet var då så omfattande att tidningarna dagligen rapporterade om missförhållandena på allmänna bad som regelmässigt handlade om sexuella trakasserier och våldtäkter.

Vilken jävla planet kommer du ifrån?

Ursäkta utflyttad.
Men det har hänt mycket sedan du var på bastuklubbar i Sverige.
Likheten med Sixten Herrgård är irrelevant.
Idag är bekymret inte en runkande gubbe utan en penetrerande nysvenskungdom som tar sig friheten att köra in två fingrar i min 10 åriga dotters sköte.
I Vänersborgs badhus. anmält utan åtgärd.
Citera
2016-08-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Blir mer förvånad över att tjejer i tjugo-års åldern går på ett badhus i Sverige år 2016 än att en arab står och runkar vid bassängkanten.

Får hålla med dig där,
Dock hade jag hellre sett 20 åriga tjejer runka av mig på bassängkanten
Citera
2016-08-31, 19:47
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyskolja
Ursäkta utflyttad.
Men det har hänt mycket sedan du var på bastuklubbar i Sverige.
Likheten med Sixten Herrgård är irrelevant.
Idag är bekymret inte en runkande gubbe utan en penetrerande nysvenskungdom som tar sig friheten att köra in två fingrar i min 10 åriga dotters sköte.
I Vänersborgs badhus. anmält utan åtgärd.
Uppenbarlige så gick ironin inte hem......
Citera
2016-08-31, 20:19
Medlem
spoilers avatar
"Det här är fotot som en av kvinnorna tog på mannen när han låg och onanerade på omklädningsrumsgolvet på Rosenlund."

http://www.jp.se/article/blottare-doms-for-sexofredande/
Citera
2016-09-01, 15:12
Medlem
Citat:
Uppenbarlige så gick ironin inte hem......

Ursäkta igen utflyttad
Jag var så uppe i min flickas skräckupplevels eatt jag missade ironin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in