2016-06-30, 05:24
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheersbeers
*Skrivit från mobil i slitet tillstånd, så reserverar mig från stavfel.

Ja det var inte lätt att förstå ditt babblande.

Hur var dessa frågor irrelevanta?
Citera
2016-07-03, 06:23
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Kan man, som jag, generalisera och påstå att dom som snackar mest i denna pod har "levererat" minst? "Nova"-avsnittet är så pinsamt att jag skäms.
Citera
2016-07-03, 12:55
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Kan man, som jag, generalisera och påstå att dom som snackar mest i denna pod har "levererat" minst? "Nova"-avsnittet är så pinsamt att jag skäms.

Det kan man nog säga. Tomma tunnor skramlar mest...

Krull passar bra i poddformatet men det känns som att podden börjar gå på tomgång nu. En intressant gäst behövs.
Citera
2016-07-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Ja det var inte lätt att förstå ditt babblande.

Hur var dessa frågor irrelevanta?

En med minsta lilla koll frågar inte en firmamedlem om black Army, "klackar som slåss" eller varför dom tänder bengaler. Om man har 20 min sändning.

Genant var ordet och förmodligen därför den togs ner (?)
Citera
2016-07-09, 21:35
Medlem
Afrosvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Nova-avsnittet var så märkligt att jag ett tag trodde att det var ett skämt. Man gick bara och väntade på ett stort klimax...men det största hon gjort var att hon tittat på när hennes kille rånat en sketen djävla Seven-Eleven på några hundralappar!

Vad gäller Betz så kan jag ta fel på person. Men om det är negern Betz som åkte dit för rån med en annan neger vid namn Eddy så var det en riktig pajas, har för mig att negrerna var så dumma att de efter ett lyckat rån köpte bostäder och bilar i egna namn - som Kronofogden tog när de åkte fast!
Citera
2016-07-10, 10:23
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrisonMike
Bara jag som får starka mytomanvibbar av Sebbe Stakset?

"Högg fem pers på en vecka, alla allvarligt." osv...

Den image som Sebbe skaffat sig har han skapat själv m.h.a. journalister som tycker det är häftigt och exotiskt att vara bekant med någon som är "kriminell". Man kan skippa det avsnittet
Citera
2016-07-12, 06:23
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Det kan man nog säga. Tomma tunnor skramlar mest...

Krull passar bra i poddformatet men det känns som att podden börjar gå på tomgång nu. En intressant gäst behövs.

Jag håller med, det måste bli till lite saftiga grejer (även om jag förstår att det är svårt) gamla avdankade småfifflare är sådär spännande att lyssna på.
Citera
2016-08-15, 10:04
Medlem
bfjs avatar
Nu ska tydligen Krull och Kriminell bli betalpodd, fattar dock inte om det enbart var för åtkomst av de utländska avsnitten.

Någon som vet om det går att betaladet utan att använda sig av A-cast som spelare? Samma lösning som de kör med Revärvet, tråkigt.

Uppskattar mer de som kör med Patreon lösningar.
Citera
2016-08-28, 10:49
Medlem
swimp78s avatar
Jag hoppas verkligen att folk avstår från att använda acast
Det sämsta som hänt podvärlden

Sänd ut ett budskap och skit i att betala för detta
Dubbelbetala för att använda en reklamfinansierad tjänst och använda en värdelös app på köpet
Citera
2016-08-28, 10:53
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Nova-avsnittet var så märkligt att jag ett tag trodde att det var ett skämt. Man gick bara och väntade på ett stort klimax...men det största hon gjort var att hon tittat på när hennes kille rånat en sketen djävla Seven-Eleven på några hundralappar!

Jag tycker det är mer intressant att höra småkriminella än maffiabossar
Hållet inte med de i tråden som tycks anse att man ska vara en tuuung kille för att få vara med
Kriminell livsstil är lika exotisk för mig även om det bara handlar om en pundare som dealar E och gör smågrejer

De "stora" är ofta väldigt diffusa och försiktiga om detaljer
Det är tråkigt
Citera
2016-08-30, 12:41
Medlem
Han Andreas Niklasson verkar vara en hal jävel usch får spykänsla när jag hör honom.
Det är en sådan jag bara lämnar, bara går, det är det enda du kan göra.
Senast redigerad av ignorethem 2016-08-30 kl. 12:51.
Citera
2016-08-30, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag tycker det är mer intressant att höra småkriminella än maffiabossar
Hållet inte med de i tråden som tycks anse att man ska vara en tuuung kille för att få vara med
Kriminell livsstil är lika exotisk för mig även om det bara handlar om en pundare som dealar E och gör smågrejer

De "stora" är ofta väldigt diffusa och försiktiga om detaljer
Det är tråkigt

Håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in