Jag har aldrig träffat nån som jag vet varit bög som jag inte hade fattat varit bög även dom inte sagt det. Finns det nån känd bög som inte är det minsta feminin? Jag hade velat se en sådan för jag tycker tycker feminina bögar verkar så jävla tillgjorda och äckliga.
Ja de existerar, överskatta inte din förmåga att genomskåda homosexualitet
Jag trodde jag kunde det men hade fel för ofta så gav upp försöken. (eller så hade jag rätt)
Visste jag inte redan om deras läggning på förhand så hade jag aldrig kunnat gissa mig till att dessa två bildsköna hingstar spelade för det andra laget.
Klart de finns. Känner att par sådana. Man behöver liksom inte vara feminin eller så där enligt skalan "bögig" för att nu vara det. För mer känd en är väl Anton Hysén ett bra exempel. Om du nu mötte han skulle ni väl kunna bli bra kompisar och du skulle inte fatta tills han berättade det att han faktiskt då är gay.
Jag finns! Jag är vad samhället kallar manlig och alla tror att jag är hetero. Fast när jag ser en sexig svart man så är det svårt att dölja sin läggning
Visste jag inte redan om deras läggning på förhand så hade jag aldrig kunnat gissa mig till att dessa två bildsköna hingstar spelade för det andra laget.
De där snubbarna är ju ändå jävligt välvårdade och välklädda. Inge jätteöverraskning att de är homos.
Ja det gör dom, dom är fan den obehagligaste sorten. Kan vara din vän eller kollega, håller det hemligt tills dom överfaller dig när du är full. Dom tillhör pedofil sortens typ av bögar. Kan gå på barn, håller sin hemlighet tills dom får tillfälle att begå brott. Passa er.